Citat:
Ursprungligen postat av
Mina-Ord
Nu har jag läst så många sidor. Och inget är klart varken här eller för polisen om vi tänker så här.
Filmen där JM har sex med två invandrarkillar det är väl inte så att hon är överst och har killarna fastkedjade när hon har sex med dom? Hon har sex och låter det filmas och hon är i underläge hela filmen. Är det bara jag som tror att detta skulle användas i utpressningsläge? Kanske var det hennes dröm bara, då det verkar gått i släkten att ligga med invandrare? Killarna som lämnade filmen till e kuriren blev senare misshandlade av antagligen av nån vettig invandrare som tyckte JM var en hyvens brud. Kanske var det en hotbild över hela hennes släkt? Efter mannens död så kanske hon fortfarande pressades ut och till slut dödas hennes far och nästan mor och hon väljer att försvinna då hon står på tur. För vi alla har ju hört hey jag ska knulla din morsa så kan ingen kolla upp dom här två utländska killarna som fick fett på sylen av en MILF delux
Du har en väldigt säregen fantasi. Om det nu var så att hon var i underläge och utnyttjades av "flytkingpojkarna", för det första tror jag hon skulle ha spelat offer mycket mer än vad hon gjorde när det uppdagades. När Expressen konfronterade henne om uppgiften att hon sexutnyttjat personer på boendet dementerade hon det först och kallade det lögn (om hon nu blivit sexutnyttjad hade hon antagligen betett sig desperat och varit förkrossad) hon förlöjligade anklagelserna. För det andra frågade Expressen henne igen, 2 veckor senare ifall uppgifterna stämde. Där hon svarar något i stil med: "När det uppstår attraktion mellan 2 personer, händer sånt här, det hände oss och vi gjorde det som privata". Minns inte exakt hur hennes svar var, fick det länkat igår av en sjysst användare här, där hon menar att ja de hade sex men enligt henne var det för att båda ville det. Hon syftar på sin beroendeställning och att den inte betydde något.
Om hon hade blivit utnyttjad på något sätt hade hon först inte dementerat och förlöjligat uppgifterna, hon hade 2 veckor senare inte sagt att båda var med på det. Tvivlar starkt på att hon är i nån form av underläge, snarare så att hon verkar skita fullständigt i vem hon kör över och vilka konsekvenserna kan bli av hennes handlande. Som jag skrev till 1-2 användare här igår, en helt oskyldig person skulle inte varit anklagad för de sakerna hon är misstänkt för helt utan orsak.
MILF delux? hennes ögon ger intrycket av en mycket ond och psykiskt sjuk person, labilitet ger inte särskilt mycket MILF vibbar om du frågar mig. Bilder är också väldigt bra på att vilseleda, får knappt ett "wow-uttryck" när jag ser bilderna, skulle varit enklare om man kunde bedöma henne i verkligheten.
Hennes makes död måste man titta på närmare, hon eller vem säger att han drog ut och fiskade på kvällen? Låter som en ren lögn.
De två minsta barnen hon hade var väl barn till maken som dog förra sommaren? Barnen som man ser på en del bilder med flyktingkillarna? Kan det ha varit så att mannen fick nys om detta redan förra året och hade sina åsikter om det och det uppstod bråk? När JM kallt bestämmer sig för att en dag anlita nån av hennes gossepojkar, att dränka mannen. Kvinnan vet att hon också får extremt mycket pengar på hans död efter den tecknade försäkringen, strax efter köper hon en ferrari som en kall jävla häxa medan hennes barn har blivit faderlösa. Många tyckte det luktade illa redan då. Våren 2016 konkar företaget hon skott sig på och hon börjar granskas av media för en del sjuka anklagelser hon sägs ha legat bakom i beroendeställning. Hon börjar vackla och få ont om pengar och mycket liten eller ingen positiv uppmärksamhet alls, för att mätta hennes girighet tar hon det hela ännu längre, genom att försöka ta död på båda sina föräldrar för att få ut ett fett arv. Som hon kan använda till flera ferraris, bröstjobb m.m som genererar uppmärksamhet från män. Tror att hon haft det väldigt tufft bland killarna tidigare i livet, annars skulle hon inte sökt den uppmärksamheten hos 20 år yngre flyktingpojkar.
Det som talar för att hon är skyldig är, att hon försökte dra utomlands när någon nyss mördat hennes pappa och mamman ligger skadad på sjukhus. En oskyldig och frisk individ skulle aldrig få för sig att dra till solen framför att vara ett stöd åt sin familj som råkat ut för något så hemskt. Hoppas mamman pekar ut henne så jävla hårt.
Som många frågat efter tidigare,känner någon henne längre tillbaka och kan berätta om hur hon var förut innan denna sörjan? Vad var det som gick fel?
Hoppas innerligt att barnen får all hjälp framöver och att de tas väl om hand, nu med en pappa död och en mamma (får vi hoppas) i fängelse behöver de rejäl med kärlek från en familj som kan ge dem trygghet och en bra uppväxt.