2016-08-16, 21:20
Medlem
styrlunds avatar
Jag gissar att hon skulle tagit 14.45 till Dubai.
Mest naturliga destinationen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Finns det någon källa på dessa två påståenden?
Idag vid gripande hade Expressen direkt rapportering. Intervjuade målsägarbuträdet, Kriminalreporter Ronge hade intervjuat JM för en vecka sedan och det var då hon berättade att hon inte fått veta ngt. Kolla expressen om tv-direkt om sommarstugemordet finns kvar
Citera
Medlem
nobbenss avatar
Lärorik tråd på många sätt. Jag har lärt känna många av er som gjort inlägg, en del på ett positivt sätt och andra på ett annat sätt.

Sen är det lite komiskt att se inrusare så här vid gripandet som ska tillrättalägga sakförhållanden för oss som följt tråden från dag ett

Vad som vi lär oss mest av allt är att vi äktsvenskar aldrig någonsin ska beblanda oss med dessa sk kulturberikare. Jag är inte så säker på att Johanna blivit den hon blev om hon inte blivit berikad.

Den här sexskandalen kan ha fler bottnar. Att grabbarna skulle vara helt oskyldiga....näe
Citera
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Hon har tydligen mördat sin make tidigare också, vilken soppa detta verkar vara. En kvinnlig seriemördare!
För att krönas till seriemördare gäller det att man har ihjäl 3 människor vid 3 olika tillfällen. Vill inte läxa upp någon, men så är det.
Citera
2016-08-16, 21:21
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Jag gissar att hon skulle tagit 14.45 till Dubai.
Mest naturliga destinationen.

Ja, om nu inte det redan stått i pressen att de skulle åka till Thailand.
Citera
2016-08-16, 21:21
Medlem
Hur kan man välja att dra till Thailand 2 veckor efter att farsan blivit mördad och morsan svårt skadad??? Om man är oskyldig vill säga?!?!
Borde man inte vilja träffa sin mor då?
Citera
2016-08-16, 21:23
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Den utredningen är nedlagd, maken dog i en drunkningsolycka. Det är sanningen.

Sedan är det väl inte omöjligt att den utredningen öppnas igen med tanke på de sista veckornas händelser, men rätt skall vara rätt och starta inga trådsanningar.

Ja, den är öppnad igen.
Om polis på plats anade oråd så lär det ha gott fult till, sen är det en annan sak om det går att bevisa.
Tror JMs hantlangare är rätt lätt att knäcka. Livstid nästa för Johanna, Hinsehäxan 2.0.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange500
Hur kan man välja att dra till Thailand 2 veckor efter att farsan blivit mördad och morsan svårt skadad??? Om man är oskyldig vill säga?!?!
Borde man inte vilja träffa sin mor då?
För att ta sig vidare till Laos och gömma sig där, kanske.
Citera
Medlem
Jag har försökt att sök lite på den misatänkta kvinnan och kan någon bekräfta eller dementera om hon jobbar som studievägledare i Katrineholms kommun?
Citera
Medlem
Kanske inte åker till Thailand i 2 veckor. Åker dit utan tanke på att återvända.
Citera
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skipper
Den utredningen är nedlagd, maken dog i en drunkningsolycka. Det är sanningen.

Sedan är det väl inte omöjligt att den utredningen öppnas igen med tanke på de sista veckornas händelser, men rätt skall vara rätt och starta inga trådsanningar.
Den är öppnad för omständigheterna var mer än märkliga - åtminstone begärd att få öppnas
Citera
2016-08-16, 21:24
Medlem
Prawitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Lärorik tråd på många sätt. Jag har lärt känna många av er som gjort inlägg, en del på ett positivt sätt och andra på ett annat sätt.

Sen är det lite komiskt att se inrusare så här vid gripandet som ska tillrättalägga sakförhållanden för oss som följt tråden från dag ett

Vad som vi lär oss mest av allt är att vi äktsvenskar aldrig någonsin ska beblanda oss med dessa sk kulturberikare. Jag är inte så säker på att Johanna blivit den hon blev om hon inte blivit berikad.

Den här sexskandalen kan ha fler bottnar. Att grabbarna skulle vara helt oskyldiga....näe

Kan du skriva en sammanfattning. Det är verkligen inte lätt att hänga med. Denna JM verkar vara en fullständigt förtappad människa på alla sätt och vis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in