2016-08-16, 10:32
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Det handlar inte om tiggarzigenar från Rumänien, Iran, Indien........ utan hon har haft otur och träffat en"PSYKOPAT"! De finns överallt även i Sverige. Dumskalle!
Om du läst tråden hade du kanske sluppit att ses som svagbegåvad. Det står ju i domen att han kom hit från Rumänien ochnförsörjde sig på tiggeri.
Citera
2016-08-16, 10:44
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-målsägandebiträdet till den här zigenarknullande fI-tanten är advokat tomas pettersson-känd FI aktivist-märkligt att Tingsrätten godkänner" lyckta dörrar" för att hon knullar runt..
Min fetning.

Ja, det kan jag verkligen hålla med om.
Det har fan i mig gott troll i det här med lyckta dörrar.
Citera
2016-08-16, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Min fetning.

Ja, det kan jag verkligen hålla med om.
Det har fan i mig gott troll i det här med lyckta dörrar.

Det är det alltid i den här typen av brott. Jag antar att du skulle välja öppen rättegång om du, din syrra eller morsa blev våldtagen
Citera
2016-08-16, 11:31
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Det är naturligtvis inte relevant att det just är en tiggarzigenar från Rumänien den här gången.
Det relevanta är att han har en kvinnosyn från en miljon år innan människan uppfann elden, och att den här do-good-aren tror att hon gör mänskligheten en tjänst genom att inleda en affär med detta känslomässiga monster.

Han kunde lika gärna varit från Iran, Irak, Kurdistan, Somalia, Pakistan, Indien, eller något av alla ställen som Gud glömt där män med den här kvinnosynen uppfostras och utbildas av hela samhället, från deras mödrar, släktingar, skolkamrater till lärare, imamer och präster. Det spelar ingen roll att han kom just ifrån Rumäniens zigenarträsk. Även om just de ställena är det värsta vi har inom Europas gränser.

Det som spelar roll också är den tystnadskultur som råder bland de goda människorna när den här typen av dinosauriebeteende sticker fram huvudet vilket det gör allt oftare. Felet får alltså sökas i de kretsar som hyllar dessa män och som okritiskt lyfter fram dem och ger dem möjlighet att visa sin rätta personlighet.

Och som drar till sig uppenbart sköra och vilsna kvinnor som till en början blir glada över den uppmärksamhet som de här grobianerna ger dem till skillnad från den brist på uppmärksamhet som den vanlige svenske mannen visar i tron att de behandlar kvinnor med respekt.

Som gör det möjligt för de här kvinnorna att fortsätta ett förhållande med grobianen samtidigt som de hotar med att anmäla honom för våldtäkt. Tills det går för långt.

Helvete vilket bra inlägg!

Hur mycket har våldtäkt och annat elände i spåren av ohejdad invandring och zigenarinvasion ökat de senaste fem-sex åren, med kulmen senaste året?

Finns det statistik?

Nej just det, glömde att BRÅ var kapat av plankande henvänsteraktivister...

Jag är verkligen ingen anhängare av den "skyll dig själv"-kultur som har en tendens att finnas på Flashback, men i det här fallet... Ja vad ska man säga?

Att låta zigenartiggare flytta in i ens bostad måste ses som gediget naivt på alla plan. Att dessutom inleda ett förhållande med en representant av dessa Europas absolut lägst stående folk är ju på gränsen till sinnesslött.

Dumsvensken tillhör med största sannolikhet jordens absolut naivaste och mest godtrogna folk. Det kommer antagligen bli vår undergång.

Zigenaren i det här fallet är det inte mycket att säga om. Han gör det zigenare gör. Alltid.

BO däremot. Jag skulle vilja fråga: Titta nu hur det blev. Är du nöjd med allt du ställt till med? Är du stolt inför ditt barn? Hur kunde du vara så satans korkad?

Vänstra med en zigenare! Herrejävlar! Det händer inte varje dag, men här känner jag mig tyvärr nödgad dela ut en trippel facepalm:
Citera
2016-08-16, 11:44
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Det är det alltid i den här typen av brott. Jag antar att du skulle välja öppen rättegång om du, din syrra eller morsa blev våldtagen
Det spelar ingen roll, det handlar om en mycket viktig princip.
Medborgarnas möjligheter att övervaka de rättsvårdande myndigheterna inskränks steg för steg.
Maskade offentliga handlingar typ domar och lyckta dörrar.
Samtidigt som beviskraven i våldtäktsmål uppenbarligen har sjunkit då ord kan stå mot ord och domstolen dömer enbart efter trovärdighet.
En skrämmande utveckling.

Som flera debattörer redan har påpekat så finns det vissa frågetecken runt kvinnans agerande innan och omedelbart efter våldtäkten.
Andra debattörer har påpekat att hennes advokat har någon relation med något Feministinitiativ.
Och kvinnan har fått igenom lyckta dörrar.

Jag menar inte att kvinnan är en lögnhals och att våldtäktsmannen är ett offer för ett justitiemord. Men vi vet inte, och vi har alla blockerats från möjligheten att övervaka rättegången.

Det hela stinker!
Citera
2016-08-16, 12:22
Medlem
Tanuss avatar
Rumänen hade varit i Sverige ett par år och försörjt sig på tiggerier och genom allmosor kanaliserade via välgörenhetsprojekt, det anges inte men man kan anta att stölder, rån och bedrägerier varit födkrok också. Gotland är inte gratis.
Det finns ganska klara regler när det gäller EU-medborgares rätt att vistas i Sverige.
Tre månader verkar alla ha oavsett vilka eländiga avsikter de har med sin närvaro i landet.
Längre än tre månader regleras i sk uppehållsrätt.
Det kan sammanfattas att man måste ha jobb, vara egen företagare eller inskriven vid universitet för att vara i spel. Vidare måste man visa att man har medel för försörjning samt sjukvårdsförsäkring som gäller i Sverige.
Utan ovanstående skall man ut.

Om rättsvårdande myndigheter följt gällande regler så hade zigenaren inte varit här och töjsen inte blivit våldtagen. Varför ställs inte frågan varför gränspolis skiter i de regler som gäller?
Varför påtalas inte vilka konsekvenserna blir när myndigheter skiter i att göra det vi betalar för.
Om orsaken är resursbrist, varför talar vi inte om vad resursbristen har för orsak och vad vi kan göra åt den.
Alla fungerande länder har lagstiftning mot lösdriveri. Det har utvecklats evolutionärt för att social kontroll är alltid bättre än polisiär övervakning när det gäller att förebygga brott.

Nu verkar ju kvinnan i fråga vara mer än lovligt rubbad. Utan zigenarens närvaro hade hon säkert hittat någon annan exotisk livsform att idka könsumgänge med när mannen var iväg och drog in medel till hushållet.
Citera
2016-08-16, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimBastard
Så detta är dömd GM:

https://www.facebook.com/ionut.c.rosu

https://minfil.org/jfn0o0b5bc/Iounut_Rosu.jpg

Knulla ziggisar borde vara som tidelag - förbjudet

Sedan blev GM helt bortspelad i TR. BO borde sitta på psyket.

Målsägaren finns med på film, så detta är nog gärningsmannens Facebook sida.
Citera
2016-08-16, 12:39
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Målsägaren finns med på film, så detta är nog gärningsmannens Facebook sida.
Kan du lägga upp filmen?
Citera
2016-08-16, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Kan du lägga upp filmen?

Här är filmen.

https://www.facebook.com/ssanky96/videos/t.100003125837964/1049457065146217/?type=2
Citera
2016-08-16, 12:53
Medlem
Haha undra vad släktingar och barn säger när morsan knullar tiggare. Hahaha
Senast redigerad av joeykiller 2016-08-16 kl. 12:56.
Citera
2016-08-16, 12:57
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Här är filmen.

https://www.facebook.com/ssanky96/videos/t.100003125837964/1049457065146217/?type=2
Tack!

En kille gör obscena gester och Tove verkar helnöjd:
https://minfil.org/R8n9o1b9bf/Tove_med_romer.jpeg

Tove måste känt sig som en prins i en bagarbod med alla dessa unga zigenarkillar runt omkring sig, samtidigt som maken var borta och jobbade med det egna företaget. Härom året var familjen på en lyxig semester till Mexico. Och så väljer hon detta umgänge.

Hon exemplifierar väl hur pass labila och känslomässiga flykting- och tiggarkramare är.
Senast redigerad av KeithRichards 2016-08-16 kl. 13:15.
Citera
2016-08-16, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Tack!
Tove måste känt sig som en prins i en bagarbod med alla dessa unga zigenarkillar runt omkring sig.

Otroligt...

Ja Tove S har sannolikt fyllts med sperma av flertalet tiggande romer. Det var väl det hon ville antar jag.. det sorgliga är ju att maken kunde ha varit tvungen att indirekt ge hälften av sina tillgångar till zigenaren om skilsmässa ägde rum utan denna incident. Vilken soppa.
Senast redigerad av joeykiller 2016-08-16 kl. 13:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in