Citat:
Ursprungligen postat av
Siegfrid
Det är naturligtvis inte relevant att det just är en tiggarzigenar från Rumänien den här gången.
Det relevanta är att han har en kvinnosyn från en miljon år innan människan uppfann elden, och att den här do-good-aren tror att hon gör mänskligheten en tjänst genom att inleda en affär med detta känslomässiga monster.
Han kunde lika gärna varit från Iran, Irak, Kurdistan, Somalia, Pakistan, Indien, eller något av alla ställen som Gud glömt där män med den här kvinnosynen uppfostras och utbildas av hela samhället, från deras mödrar, släktingar, skolkamrater till lärare, imamer och präster. Det spelar ingen roll att han kom just ifrån Rumäniens zigenarträsk. Även om just de ställena är det värsta vi har inom Europas gränser.
Det som spelar roll också är den tystnadskultur som råder bland de goda människorna när den här typen av dinosauriebeteende sticker fram huvudet vilket det gör allt oftare. Felet får alltså sökas i de kretsar som hyllar dessa män och som okritiskt lyfter fram dem och ger dem möjlighet att visa sin rätta personlighet.
Och som drar till sig uppenbart sköra och vilsna kvinnor som till en början blir glada över den uppmärksamhet som de här grobianerna ger dem till skillnad från den brist på uppmärksamhet som den vanlige svenske mannen visar i tron att de behandlar kvinnor med respekt.
Som gör det möjligt för de här kvinnorna att fortsätta ett förhållande med grobianen samtidigt som de hotar med att anmäla honom för våldtäkt. Tills det går för långt.
Helvete vilket bra inlägg!
Hur mycket har våldtäkt och annat elände i spåren av ohejdad invandring och zigenarinvasion ökat de senaste fem-sex åren, med kulmen senaste året?
Finns det statistik?
Nej just det, glömde att BRÅ var kapat av plankande henvänsteraktivister...
Jag är verkligen ingen anhängare av den "skyll dig själv"-kultur som har en tendens att finnas på Flashback, men i det här fallet... Ja vad ska man säga?
Att låta zigenartiggare flytta in i ens bostad måste ses som gediget naivt på alla plan. Att dessutom inleda ett förhållande med en representant av dessa Europas absolut lägst stående folk är ju på gränsen till sinnesslött.
Dumsvensken tillhör med största sannolikhet jordens absolut naivaste och mest godtrogna folk. Det kommer antagligen bli vår undergång.
Zigenaren i det här fallet är det inte mycket att säga om. Han gör det zigenare gör. Alltid.
BO däremot. Jag skulle vilja fråga: Titta nu hur det blev. Är du nöjd med allt du ställt till med? Är du stolt inför ditt barn? Hur kunde du vara så satans korkad?
Vänstra med en zigenare! Herrejävlar! Det händer inte varje dag, men här känner jag mig tyvärr nödgad dela ut en trippel facepalm: