Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
Om de hade attackerats av okända personer och om modern inte hade pekat ut någon skulle JM inte vara intressant för polisen idag. Jag börjar undra om JM överhuvudtaget är intressant för polisen eller om detta handlar om någon strategi, typ fälla från polisens sida i syfte för att locka fram den verkliga GM. Som JM spelar med i.Jag har i alla fall aldrig varit med om att en person pekats ut i media på detta sätt utan att bli gripen.
Du är bra på att blanda om korten och vända och vrida på allt. Du frågade tidigare varför inte JM redan är gripen. Var inte orolig, polisen bidar sin tid.
Det här citatet nedan från den gamle snuten säger ju det mesta. Tidigare i tråden var det någon som påstods sig ha varit med vid räddningsarbetet och denne kunde
garantera att det var en olycka. När en annan användare påpekade att en detalj som denne nämnde inte stämde med medierapporteringen så försvann användaren från tråden.
Citat:
- En av de märkligaste historier jag varit med om i mitt yrkesliv, säger han.
- Vi vände på alla stenar vi kunde utan att hitta tillräckliga bevis för att kunna inleda en förundersökning om mord eller dråp.
Hon utförde det första mordet snyggt, hon fick blodat tand. Hon anser sig smart nog för att kunna komma undan med sådant här. Hittills har hon fått rätt i det.
Jag lutar mer och mer och mer åt att hon skulle vara adopterad.
Detta att mordet i stugan skedde på den döde sambons födelsedag, det är ju bara...skumt. Betyder förmodligen inget men ändå. Föräldrarna har alltså betalat både bil, skatteskuld och lägenhet åt henne innan. Nu vart det väl slut med gåvorna då de var osams efter allt som hänt och då blir hon vansinnig. Psykopatens kärna är ilska. Den som utförde mordet skulle med all sannolikhet betalas med pengarna som JM hade tänkt sig få från det saftiga arvet.
Jag tror för övrigt att det var Jafar Jafar som var den som ringde samtalet till tidningen och försökte bluffa att han tolkade åt en utav pojkarna från sexskandalen som de hävdade skulle ta tillbaka sina uppgifter. Jafar har ju nämligen arbetat för JM som tolk på hennes flyktingboende.
Hon har läst socionomutbildning. Typiskt för barn från missbrukarfamiljer att vilja "förstå" och därför väljer sådana utbildningar. Jag menar nu, om hon är adopterad, att hennes biologiska föräldrar var missbrukare.