Slog på radion när jag satt i bilen förut, och då var det Clara Henry tror jag - det första jag hör är en lång utläggning om mens. Inte just själva kroppsfunktionen och vad det beror på, utan just om mensandet, kladdandet, utsöndringen osv.
Förra veckan (eller förrförra?) så satt ju Tankesmedjans två fruntimmer och pratade i åtminstone 20 minuter om hur en av dem käkade för mycket kiwi en gång och sket ner sig (bokstavligt talat).
Av någon jävla anledning så är vänsterfeminister besatta av fekalier, könsorgan, kroppsvätskor, och allmän gegga. Och måste ständigt tjata om det. Och det på ett sätt som skulle få självaste Håkan 'Onkel Kånkel' Florå att bli illa till mods.
Jag vet inte om det handlar om någon sorts perversion, psykisk sjukdom, eller om de på något sätt
försöker vara roliga a'la klassisk könsrock? Men den stora skillnaden är ju att - till skillnad från Onkel Kånkel, The Kristet Utseende, Eddie Meduza och rent utav Tunnan & Moroten som gör det på ett klart
humoristiskt (om än omoget) vis - så är ju vänsterfeministerna inte det minsta humoristiska i det. Det är liksom bara "jag bajsade, jag mensade, nu ska vi prata om flytningar", osv.
Eller så är det bara jag som är för mycket vit heterosexuell CIS-man för att förstå det roliga i det...