Citat:
Ursprungligen postat av
philler12
Hejsan. Då har man själv också åkt ditt. 25,000 kr helt åt helvete häromdagen. Jag som precis skulle köpa en bil. Vad händer om morsan får reda på att jag tog ut 25000 kr från fonderna hon har sparat åt mig i flera år bara för att få reda på att jag körde upp varenda slant i röven på Bet365?
Nu sitter man här 25,000kr back. Det enda jag vill hela dagarna är att spela upp pengarna igen och sen köpa fonder för 25,000 så att allt är frid och fröjd igen. Men det går inte. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ni som har förlorat mer än 25,000, hur gör ni i sådana här situationer ?

Du är hennes son, hon älskar dig ändå. Viktigaste är ju att du tar tag i ditt problem.
Sen bli inte besatt i din förlust. Tänk framåt istället.
Jag själv e fortfarande inte alls fri från spel, men kommit mycket längre. En vän tar hand om pengarna just nu. Sköter ju dock räkningarna. Överför alla räkningar exakt när pengarna kommer in. Alltså förberett hela skiten. Orkade inte längre att inte kunna betala hyran och lånet på lyan osv. Blev för mycket helt enkelt.
Så tips e ju att fixa dina räkningar så fort du kan. Sen för över resten till någon du litar på.
Sluta till 100% vette fan om jag kan.
Har hållt på med alkohol så hela livet, fram å tillbaka.. Velat som en jävla hysterisk jojjo.
Känns som det blir det samma med spelandet. Dock vill jag ju ej supa ihjäl mig eller förlora lyan pågrund av spel. Så jag håller mig hårt i skinnet så mycket jag kan.
Vet ej hur din situation är i livet. Men prata med någon som ej dömmer dig, prata ut.
Skriv ner på papper hur du vill ditt liv ska kunna va så bra som möjligt.
Å borra inte fast dig i förlusten om pengar. Du blir bara mer indragen i mörkret då.
En bil kan du fixa i framtiden