2016-07-24, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nå pojkar, grabbar och gubbar.. Hur går det? Beskriv hur ni övergivit svenska kvinnor på grund av svensk feminism!

Jag har övergett Svenska tjejer för länge sedan. Känner verkligen inget för Svenska tjejer även hur attraktiva dom än är. Har flera gånger upplevt en speciell kyla som infinner sig efter förälskelse fasen upphört hos just Svenska tjejer. Hos utländska tjejer finns en värme och trohet som jag aldrig någonsin upplevt hos Svenska tjejer. Är hellre ensam än att en gång till gå igenom ett förhållande med en Svensk socionomutbildad kvinna.
Citera
2016-07-24, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tror problemet är att kvinnor har övergett vita svenska män.

Genom att importera 100 000-tals utländska män.

Lösningen på det finns knappast. Den enda är att det blir så fattigt i Sverige att inte utländska män vill komma hit.

Kvinnor är inte prioriterar absolut inte jämställdhet utan det allra viktigaste är att vara åtråvärd och eftertraktad av män , så de lätt kan fortplanta.

Det svenska män kan göra är att de mest framgångsrika männen lämnar Sverige så Sverige blir mindre attraktivt för män från tredje världen. De kan som tekniska experter flytta till länder i Syd eller Nord-Amerika och hjälpa dessa länder att bli framgångsrika.

Svenska kvinnor vill inte fortplanta sig, haha! och de som väljer att göra det får bittert ångra sig och ses som paria. Kvinnor är ju inte dumma, de ser ju hur det går för andra kvinnor som gör det.

Hade de velat fortplanta sig hade det inte varit svårt i den mest fertila åldern, tyvärr så vill ju svenska män inte heller fortplanta sig i den åldern, om ens någon då de är nöjda bara de har tillgång på ung fitta, så det blir inga barn. Då måste man fylla tomrummet som blir i demografin med skäggbarn. Tyvärr.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-07-24 kl. 15:11.
Citera
2016-07-24, 15:53
Medlem
robi89s avatar
Reagerade på tråden då jag också tycker det här med "jämställdhet" börjar spåra ut. Har nyligen sett återkommande gånger på tv hur tjejer intervjuas på nyheterna och utger sig för att vara antastade av män när de är ute och festar. Det är som om det aldrig tidigare existerat att män och kvinnor söker sig till varandra och lever ut någon gång då och då. Utan det är nu, de senaste åren som folk har börjat se detta fenomen och ur ett perspektiv som jag tycker liknar ett från någon religiöst sekt.

Idag lever vi alla under samhällets struktur och tvingas anpassa oss för att inte bli utstötta. Det finns oskrivna lagar om hur vi ska göra för att inte förlora förtroende av våra nära. Hur rätt vi än känner att vi gör så fungerar det inte i ett samhälle som bygger på normer om hur en människa ska vara. Jag säger inte att detta alltid är helt fel, så länge normerna är sunda så att säga. Det jag menar är att efter hand som samhället blir mer komplext och individen vänjer sig vid detta så lurar vi oss själva att tro att vissa saker är rätt och andra fel fast än våra mest naturliga drivkrafter säger något helt annat.

För att konkretisera så kan man jämföra vårt samhälle med indianstammar och genuina urinvånare som fortfarande finns lite runt om i världen. Dessa har också en samhällsstruktur, men enligt mig en mycket sundare sådan. De lever närmare naturen, hur kliché det än låter. Och när de festar så festar de. De vet att när de ansträngt sig en viss tid så har de skapat ett visst behov som de måste få uttryck för, för att kunna gå vidare i livet. Alla indianer vet detta, även kvinnorna. Så när de festar så ser de verkligen till att festa! De dansar ut alla former av känslor som glädje, sorg, oro, förväntan och allt annat. Och deras kåthet blir de kvitt med genom ta älska med kvinnorna. Nästa dag vaknar indianerna nöjda och med ny energi att fortsätta växa och lära sig om livet.

Hur gör vi i Sverige. Jo först sätter vi ett stort hänglås runt kvinnornas trosor så det blir omöjligt att komma till. Vi lär alla tjejer om självförsvar och hur grym och hemskt mannen är. Han har inga känslor och vill inget annat än att sätta på kvinnorna. Vi pratar aldrig om hur lite kärlek det finns och hur vackra relationer kan bli om vi är öppna för andra med alla våra sinnen. Nej, inte här.

Och vi tror att allt detta feministiska prat ska leda till en härlig ny värld?? Kom ihåg att det finns en normalfördelning mellan människor i varje frågeställning och hur mycket vi än försöker övertala oss om feminism så kommer uppfattningens medelvärde bland folk att ligga kvar precis där den varit hela tiden. Inte konstigt att samhället har grupperats som det gjort. Plus möts alltid med minus.
Senast redigerad av robi89 2016-07-24 kl. 15:59.
Citera
2016-07-24, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robi89
Reagerade på tråden då jag också tycker det här med "jämställdhet" börjar spåra ut. Har nyligen sett återkommande gånger på tv hur tjejer intervjuas på nyheterna och utger sig för att vara antastade av män när de är ute och festar. Det är som om det aldrig tidigare existerat att män och kvinnor söker sig till varandra och lever ut någon gång då och då. Utan det nu, de senaste åren som folk har börjat se detta fenomen och ur ett perspektiv som jag tycker liknar ett från någon religiöst sekt.

Idag lever vi alla under samhällets struktur och tvingas anpassa oss för att inte bli utstötta. Det finns oskrivna lagar om hur vi ska göra för att inte förlora förtroende av våra nära. Hur rätt vi än känner att vi gör så fungerar det inte i ett samhälle som bygger på normer om hur en människa ska vara. Jag säger inte att detta alltid är helt fel, så länge normerna är sunda så att säga. Det jag menar är att efter hand som samhället blir mer komplext och individen vänjer sig vid detta så lurar vi oss själva att tro att vissa saker är rätt och andra fel fast än våra mest naturliga drivkrafter säger något helt annat.

För att konkretisera så kan man jämföra vårt samhälle med indianstammar och genuina urinvånare som fortfarande finns lite runt om i världen. Dessa har också en samhällsstruktur, men enligt mig en mycket sundare sådan. De lever närmare naturen, hur kliché det än låter. Och när de festar så festar de. De vet att när de ansträngt sig en viss tid så har de skapat ett visst behov som de måste få uttryck för, för att kunna gå vidare i livet. Alla indianer vet detta, även kvinnorna. Så när de festar så ser de verkligen till att festa! De dansar ut alla former av känslor som glädje, sorg, oro, förväntan och allt annat. Och deras kåthet blir de kvitt med genom ta älska med kvinnorna. Nästa dag vaknar indianerna nöjda och med ny energi att fortsätta växa och lära sig om livet.

Hur gör vi i Sverige. Jo först sätter vi ett stort hänglås runt kvinnornas trosor så det blir omöjligt att komma till. Vi lär alla tjejer om självförsvar och hur grym och hemskt mannen är. Han har inga känslor och vill inget annat än att sätta på kvinnorna. Vi pratar aldrig om hur lite kärlek det finns och hur vackra relationer kan bli om vi är öppna för andra med alla våra sinnen. Nej, här inte här.

Och vi tror att allt detta feministiska prat ska leda till en härlig ny värld?? Kom ihåg att det finns en normalfördelning mellan människor i varje frågeställning och hur mycket vi än försöker övertala oss om feminism så kommer uppfattningens medelvärde bland folk att ligga kvar precis där den varit hela tiden. Inte konstigt att samhället har grupperats som det gjort. Plus möts alltid med minus.

Ja, feminism leder bara till en känslokall värld. Allt blir en strid mellan män och kvinnor, vilket leder till mindre kärlek och mindre relationer.
Citera
2016-07-24, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robi89
Reagerade på tråden då jag också tycker det här med "jämställdhet" börjar spåra ut. Har nyligen sett återkommande gånger på tv hur tjejer intervjuas på nyheterna och utger sig för att vara antastade av män när de är ute och festar. Det är som om det aldrig tidigare existerat att män och kvinnor söker sig till varandra och lever ut någon gång då och då. Utan det nu, de senaste åren som folk har börjat se detta fenomen och ur ett perspektiv som jag tycker liknar ett från någon religiöst sekt.

Hur gör vi i Sverige. Jo först sätter vi ett stort hänglås runt kvinnornas trosor så det blir omöjligt att komma till. Vi lär alla tjejer om självförsvar och hur grym och hemskt mannen är. Han har inga känslor och vill inget annat än att sätta på kvinnorna. Vi pratar aldrig om hur lite kärlek det finns och hur vackra relationer kan bli om vi är öppna för andra med alla våra sinnen. Nej, här inte här.

Behövs inga hänglås, det räcker med att äta sig fet och spara ut håret under armarna. Sluta duscha och gnida in ansiktet med baconfett.

På sätt klarar man sig undan tafset och hittar den sanna kärleken bara man vågar vara öppen.
Citera
2016-07-24, 16:07
Medlem
robi89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Behövs inga hänglås, det räcker med att äta sig fet och spara ut håret under armarna. Sluta duscha och gnida in ansiktet med baconfett.

På sätt klarar man sig undan tafset och hittar den sanna kärleken bara man vågar vara öppen.

Ja precis, alla med baconfett behöver inga hänglås.
Senast redigerad av robi89 2016-07-24 kl. 16:25.
Citera
2016-08-14, 00:40
Medlem
Jag skulle inte klaga om killar som berättar för mig hur usla tjejer är slutar stöta på mig.
Senast redigerad av Athiria 2016-08-14 kl. 00:52.
Citera
2016-08-14, 01:19
Medlem
Naknekejsarens avatar
Det är lite som att överge livet, hela vår historia, hundratals generationer (svenska män och kvinnor) som kämpat för att vi ska vara här, och ha det bra.

Men visst, överge det. Vi har väl båda övergett varandra lite i hemlighet. Vilsna i mörkret utan att kunna kommunicera med varandra.

Varför inte konvertera till den barbariska muslimska religionen till och med för att ge svenska kvinnor rätt i deras demonisering av oss svenska män?

Vi är ju så jävla apatiska, självmedvetet aptiska, i väntan på att något fruktansvärt äntligen ska hända....
Citera
2016-08-14, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Svenska kvinnor vill inte fortplanta sig, haha! och de som väljer att göra det får bittert ångra sig och ses som paria. Kvinnor är ju inte dumma, de ser ju hur det går för andra kvinnor som gör det.

Hade de velat fortplanta sig hade det inte varit svårt i den mest fertila åldern, tyvärr så vill ju svenska män inte heller fortplanta sig i den åldern, om ens någon då de är nöjda bara de har tillgång på ung fitta, så det blir inga barn. Då måste man fylla tomrummet som blir i demografin med skäggbarn. Tyvärr.

Problemet i västvärlden är att kvinnor blir allt mer fiender mot män , vilket de lär sig mestadels från feminismen. Är man fiende så agerar man som fiende fast inte sagt att alla kvinnor är fiender till män men de flesta i ledande politisk ställning är.

Allt fler kvinnor håller på med lesbiska aktiviteter 19% enligt en undersökning från USA. Bara 6 % av männen håller på med dylikt. Är man viljemässigt lesbiska som dessa kvinnor är så är man samtidigt en fiende till män. Då får man ett samhälle som försöker hitta på så mycket dåligt som det bara går för män t.ex importera 100 000-tals muslimska män.

Samhället blir ganska kört när kvinnor blir fiender med män.
Citera
2016-08-14, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Problemet i västvärlden är att kvinnor blir allt mer fiender mot män , vilket de lär sig mestadels från feminismen. Är man fiende så agerar man som fiende fast inte sagt att alla kvinnor är fiender till män men de flesta i ledande politisk ställning är.

Allt fler kvinnor håller på med lesbiska aktiviteter 19% enligt en undersökning från USA. Bara 6 % av männen håller på med dylikt. Är man viljemässigt lesbiska som dessa kvinnor är så är man samtidigt en fiende till män. Då får man ett samhälle som försöker hitta på så mycket dåligt som det bara går för män t.ex importera 100 000-tals muslimska män.

Samhället blir ganska kört när kvinnor blir fiender med män.

Har du länk till den studien?

Traditionellt har bögeri varit vanligare än lesbianism.
Citera
2016-08-14, 12:26
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...

Svenska kvinnor är allt för manhaftiga och har inte tillstymmelse till kvinnlighet.
Asiater å andra sidan har allt man kan begära att en kvinna ska ha.
Citera
2016-08-14, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammarkungen
Har du länk till den studien?

Traditionellt har bögeri varit vanligare än lesbianism.

http://edition.cnn.com/2016/01/07/health/bisexuality-on-the-rise/

Sex är ofta en ganska avgörande faktor när man bestämmer sig för vilka som är fiender och vänner.

USA som den här undersökningen kommer ifrån blir kvinnor och män allt mer mot varandra.

Svarta kvinnor lärde sig av feminismens grundare Gloria Steinem hur dåliga svart män är:

https://www.youtube.com/watch?v=o0_pUPS3KuI

Med katastrofalt resultat.

Trenden har inte vänt kvinnor blir i USA mer fientliga mot män och det är det största hotet mot det samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in