Citat:
Smaken är som baken men nån slags objektivitet finns det ju också. I Masterchef finns det kockar som är experter på mat och med nån slags objektivitet kan bedöma hur hur bra en maträtt smakar. Det borde kunna gå att vara ha samma expertis på brudars utseende. 
Om man nu tar ditt bidrag så är hon ingen porrstjärna men hur som helst, hon var jävligt söt i ansiktet, en 9a kanske, snygg kropp men inte alls tillräckligt vältränad eller atletisk. Det ska inte gå till överdrift men det måste finnas en balans. Hon hade alldeles för klen kropp för att hamna i toppskiktet.

Om man nu tar ditt bidrag så är hon ingen porrstjärna men hur som helst, hon var jävligt söt i ansiktet, en 9a kanske, snygg kropp men inte alls tillräckligt vältränad eller atletisk. Det ska inte gå till överdrift men det måste finnas en balans. Hon hade alldeles för klen kropp för att hamna i toppskiktet.
Va!? Varför är hon inte en porrstjärna? Vart går gränsen? Enligt min definition så är hon helt klart en porrstjärna.
Sen kommer vi in på det där med smaken. Du motiverar varför hon inte hamnar i toppskiktet. jag tycker du har tvärfel (enligt min smak). Jag tycker hon ligger i det absoluta toppskiktet. Jag tycker hennes kropp är helt perfekt. Perfekt längd, perfekt volym och perfekt hållning. Otroligt fina ögon och ett sött ansikte. Hennes blick och sätt att röra sig på är (för mig) otroligt attraktivt.
Nu fick du motivering också.
Jag kan även tillägga att den i topic (Rita Faltoyano) inte för min del är alls attraktiv. Hon har fina ögon visst, men hennes ben ser oproportionerliga ut och även om hon inte är tjock på något sätt så gör hennes volym ändå att hon ser lite "satt" ut. Hennes ansikte med hennes mun tycker jag är direkt trist att se på. Röven är på tok för stor till de allt för korta låren. För mig så ligger hon i medelskiktet.
Någon annan nämnde Nicole Aniston. Enligt min smak så ser hon ut som en rugguggla. För mig så ligger hon inte ens i medelskiktet. Hon ligger i botten.
Så vem har mer rätt än den andra? Det man kan göra är väl att ordna en omröstning i tråden och den som får mest röster borde väl ses som allmänt snyggast hos Flashbackanvändarna?