Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-10-02, 18:18
  #1
Medlem
tomeds avatar
Vilken är den snyggaste porrstjärnan om bara ser till själva utseendet och bortser från andra eventuella talanger?
Min personliga favorit (utan större konkurrens) är Silvia Saint.
Citera
2002-10-02, 18:23
  #2
Medlem
Hylands avatar
Måste nog säga Hans Scheike. Hans vårtiga penis går inte av för hackor!
Citera
2002-10-03, 11:22
  #3
Medlem
Fula Gubbens avatar
Andrea Molnar i "Viva Italia 1".

Anjelica Bella.

Det är damer som man skulle peka ut som mycket snygga även i verkliga livet. Att de gör hardcore skadar inte 8O

Tania Russoff och Silvia Saint är mer sexiga än vackra, enligt Fula Gubben.

Någon som vet om Anjelica B har naturliga bröst förresten? Ser ut som det, och hon har säkert C-kupa. Ännu ett plus i så fall.
Citera
2002-10-04, 01:46
  #4
Medlem
Cineastens avatar
Jag har några favoriter. Tania Russof som nån nämnde är ju riktigt jävla läcker. Några andra godbitar är
Jeanette Littledove (hittar tyvärr ingen riktigt bra bild på henne från hennes modellkarriär)

Janine Lindenmulder, Chasey Lain, Aria Giovanni och den blonda tjejen Anna (nån ryska) är inte heller helt fel.
Citera
2002-10-04, 02:13
  #5
Medlem
[quote="
den blonda tjejen Anna (nån ryska) är inte heller helt fel.[/quote]

Om det är den tjejen som jag tänker på, jag håller med hon är skitfin. Jag trodde hon oxå var ryska men icke, hon är polska. Hennes far är porrproducent och när hon blev 18 gjorde hon sin första porrscen, och farsan kunde inget göra utan hjälpte henne i karriären. Hon har även varit med i svensk film, i Aktuell rapport, där hon kallas Agnes, tror jag. Hon knullar med svenske "stjärnan" Janne.
Citera
2002-10-04, 02:21
  #6
Medlem
Cineastens avatar
Re: F.U.C.K

Just hon ja. Hon är verkligen en riktig läckerbit. Synd att hon inte erhm låter lite mer. Skulle vara trevligt att både se och höra henne. ops:
Citera
2002-10-04, 15:48
  #7
Medlem
Eva Roberts!
Inte så känd för allmänheten, men ändå i särklass snyggast.
Hon har varit med i några Private filmer. Det finns en film med henne som heter "Eva in Budapest" eller nåt liknande, som finns att ladda hem på Kazaa.
Kolla in den och återkom gärna och berätta vad ni tyckte!
Citera
2002-10-31, 20:06
  #8
Medlem
cutlers avatar
Själv tycker jag att följande är snyggast:
Ginger Lynn (på 80-talet, när hon fortfarande var ung och fräsch).
Angelica Bella ( ingen ser så kåt ut som hon när hon tar den i baken).
Christy Canyon (VILKA LÖKAR).
Citera
2003-07-22, 16:03
  #9
Medlem
überlords avatar
tycker att denna tjejen är ganska söt:
Briana Banks



bullfitta av guds nåde!



fan, ni får högerklicka och välj visa bild på ovanstående.

mer bilder:

http://se.altavista.com/image/results?pg=q&stype=simage&imgset=2&q=Briana+Banks& avkw=aapt

http://www.lust-hero.com/freesets/october2/sa3210b01.html
Citera
2003-07-22, 17:09
  #10
Medlem
I den gamla skolan, utan tvekan Anette Haven, synd bara att hon va så förbannat stel bara. Förrutom i Femme de Sade där hon och två andra tjejer pissar ner i kille för fullt. Det är något speciellt att se en sådan
is princessa i en sånn scen.

I den nya skolan, utan tvekan Sunny Love, Private brud som slår det mesta i skönhet. 8)

Bland soft core modellerna, Aria Giovanni och Veronica Zemanova.

Också snygg men framför allt en bland dom VILDASTE och min absoluta favorit of all time: ALISHA KLASS som jag haft äran att träffa privat i
Amsterdam på en sex mässa. Pratade med hon i ca. 5 minuter och måste verkligen säga att hon är en av de trevligaste porrstjärnor jag mött.

JÄVLIGT synd att hon har slutat, håller på med en del tv jobb och har ett program på Playboy.
Citera
2003-07-22, 17:42
  #11
Medlem
nån som minns Nina de Ponca, hon var tydligen stor på 80-talet. vilken underbar röv, den har man suktat efter några gånger...
Citera
2003-07-22, 20:54
  #12
Medlem
Silvie Saint! Annars kan jag tycka att Amber Lynn var en fin sköka på sin tid, speciellt i "Bonnie" där hon tog sig an Dick Rambone vars kukmått var av det värre slaget. Sorgligt nog tvingades han sluta knulla på film eftersom han hade problem med att få upp falustocken framför kameran.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback