Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-12, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The.Orlok
Du tror att det bara finns "13" personer på Wall Street? Du har inte funderat varför många miljonärer ställt sig på Killarys sida? Läs vad Trump vill istället för att gå på medias snedvridna bild av Trump. Han är klar med vad han vill på det planet. Sen vad som kommer hända om Trump blir POTUS är en helt annan fråga.

Jag är inte mer insatt än att jag är ett steg ifrån Donald Trump, jag har en gemensam vän som är president i en organisation närmast Trump. Men även om min vän har goda kontakter med DT så har inte jag det, men jag kan läsa all det jag får serverat och utifrån det och om Trump håller sitt ord så är det Wall Street och miljonärerna som satsar pengar utomlands eller skinnar arbetarna som kommer förlora på Trump som POTUS. Att företag och rika tjänar pengar även när medelklassen får det bättre är normalt (förutom i länder som Sverige förstås).
Att du endast är ett steg från Donald Trump är väl en anledning att inte rösta på idioten!
Jag känner inte Hillary det kan jag glatt erkänna.
2016-08-12, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pent-house
Trumps första möte för kvällen är avslutat. Jag tycker inte han verkade utmattad, eller gav intryck av att han tänker hoppa av presidentvalskampanjen. Återstår att se om han tillkännager något sådant på nästa möte, som inträffar om några timmar.

Varför skulle han hoppa av presidentvalkampanjen? Varför tror du att detta skulle ske? Finns väl ingenting överhuvudtaget som tyder på det.
2016-08-12, 21:50
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Orlok
Du tror att det bara finns "13" personer på Wall Street? Du har inte funderat varför många miljonärer ställt sig på Killarys sida? Läs vad Trump vill istället för att gå på medias snedvridna bild av Trump. Han är klar med vad han vill på det planet. Sen vad som kommer hända om Trump blir POTUS är en helt annan fråga.

Jag är inte mer insatt än att jag är ett steg ifrån Donald Trump, jag har en gemensam vän som är president i en organisation närmast Trump. Men även om min vän har goda kontakter med DT så har inte jag det, men jag kan läsa all det jag får serverat och utifrån det och om Trump håller sitt ord så är det Wall Street och miljonärerna som satsar pengar utomlands eller skinnar arbetarna som kommer förlora på Trump som POTUS. Att företag och rika tjänar pengar även när medelklassen får det bättre är normalt (förutom i länder som Sverige förstås).
Ett steg ifrån! NU VÄNTAR VI SMASKIGA AVSLÖJANDEN OM DONALD!!! Du kan börja nu eller vänta några minuter så jag hinner fixa micropopcornen. eller vänta nu! du säger i andra meningen att du inte vet något om någonting... ja det sista låter rätt iaf.
2016-08-12, 21:55
Medlem
stone_sleepers avatar
Det här är guld. Mike Diva har gjort en rolig video med Trump.
Japanese Donald Trump Commercial

https://www.youtube.com/watch?v=ZbM6WbUw7Bs
2016-08-12, 21:58
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag antar att du och andra som inte är idioter räknar bort judiska Wall Street-miljardärer från "globalist-etablissemanget" givet listan på Trumps handplockade seniora rådgivarteam?

http://www.nytimes.com/2016/08/06/business/economy/donald-trump-economic-team.html?_r=2

Kan inte du som är så jävla smart och insatt då vänligen förklara för oss exakt vilka du menar med "globalist-etablissemanget" (eftersom judiska Wall Street-miljardärer enligt dig inte ska räknas in)?

På listan av ekonomiska rådgivare du länkade till så återfinns även FED-skeptiker och frihandelsmotståndare. Men det går ju inte att komma ifrån att Wall Street som helhet inte vill ha Trump som president. Inte övrigt etablissemang heller. Fast sen finns det ju då undantag.
2016-08-12, 22:06
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Det här är guld. Mike Diva har gjort en rolig video med Trump.
Japanese Donald Trump Commercial

https://www.youtube.com/watch?v=ZbM6WbUw7Bs
Guld! Men Donald gillade nog inte den lika mycket.

Favorit var http://imgur.com/a/JK0Dm
(Nazihälsning av DOnald)
2016-08-12, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Att du endast är ett steg från Donald Trump är väl en anledning att inte rösta på idioten!
Jag känner inte Hillary det kan jag glatt erkänna.
Ett steg betyder inte att jag står bredvid honom. Ett steg i detta fallet är ju som i Filip och Fredriks Jorden runt på sex steg, det skulle bara behövas en person mellan mig och Trump. Så jag har inte Trump på min mobil men ville jag förmedla något av värde till honom så skulle jag lätt kunna göra det.

Det gör att jag inte heller har så stor insyn mer än det jag får höra från vänner eller från officiellt Trump håll. Det han säger bakom alla "knasiga" utspel och upprepningar är bra saker och sånt som USA skulle må bra av efter 8 mörka år av muslimen Obama och korrupta Killary.
2016-08-12, 22:09
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Trumps handplockade seniora rådgivarteam består av 13 personer. 10 av dem är Wall Street-miljardärer:

http://www.nytimes.com/2016/08/06/business/economy/donald-trump-economic-team.html?_r=2

Du som är så insatt; har du någon kommentar till hur dessa av Trump handplockade miljardärer ska hjälpa honom i syfte att "de rika och finansvärlden ska få börja betala för sig"?
HAHA ja exakt. De många Steve Goldstein vill säkert betala MER i skatt. Säääkert. Trump vill smörja deras krås så de ska smörja hans. Det är kosher.
2016-08-12, 22:12
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
På listan av ekonomiska rådgivare du länkade till så återfinns även FED-skeptiker och frihandelsmotståndare. Men det går ju inte att komma ifrån att Wall Street som helhet inte vill ha Trump som president. Inte övrigt etablissemang heller. Fast sen finns det ju då undantag.

Trump säger rakt ut att han är emot globalismen.
"We will no longer surrender this country or its people to the false song of globalism.”
https://www.youtube.com/watch?v=L2QmClRt9AQ

Det är dessa ord som gjorde honom värre än Hitler i etablissemangets ögon. Inte var det pratet om muren (även Hillary har sagt at muren behövs), inte heller var det hans prat om att banna muslimer, vilket var naturligtvis bara röstfiske. Kan ni tänka er att USA skulle förbjuda rika sheiker som äger så otroligt mycket fastigheter i landet att komma in? Nej, inte ens Trump skulle göra det. Även han äger fastigheter i Turkiet och Saudiarabien bl a. Det finns många islamkritiska just nu och med en mening vann han deras röster.
2016-08-12, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Guld! Men Donald gillade nog inte den lika mycket.

Favorit var http://imgur.com/a/JK0Dm
(Nazihälsning av DOnald)
Utan att ha tittat på skräpet du länkat så vill jag återigen påminna att Trump har inget gemensamt med Hitler eller Nazismen. Däremot finns det en karbonkopia på Hitler i Angela Merkel. Våra två senaste statsministrar är också karbonkopior och Killary kan mycket väl bli en, fast farligare än nämnde Hitler. De två delar ju redan samma sjukdomssymptom t ex.

Vi ser ju tydligt (ja vi som inte är blinda då förstås) att media spyr ut såna anklagelser mot Trump och att han skulle vara rasistisk, men ingen har till dags dato talat om HUR Trump skulle vara rasistisk då varken mexikanare eller Islam är raser. Trots detta så har många inbillat sig att bara för att Trump kallas rasistiskt så hatar han svarta Många lågbegåvade idioter där ute.
2016-08-12, 22:15
Medlem
Cannabisministerns avatar
Trump är en total katastrof. Alla förhoppningar om att han skulle skärpa till sig ju närmare valet vi kommer har grusats totalt. De som tror att Trump kommer infria något av allt det motsägelsefulla han dagligdags häver ur sig kommer bli besvikna.
2016-08-12, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Trump är en total katastrof. Alla förhoppningar om att han skulle skärpa till sig ju närmare valet vi kommer har grusats totalt. De som tror att Trump kommer infria något av allt det motsägelsefulla han dagligdags häver ur sig kommer bli besvikna.
Han kan omöjligt vara sämre än Killary,så det är viktigt att den häxan inte kommer till makten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in