Citat:
Nej, det är ju det som visat sig vara ett felaktigt antagande från er sida. Hans kader av supportrar som vill att det ska bli vilda västern i DC kommer aldrig lämna honom, men de är för få. Resten tänker faktiskt på hur en president bör uttala sig. En president in spe kommer inte med amsagor där han anklagar Obama för att ha grundat, bokstavligen, IS. Det framstår som dåraktigt och vad värre är, mer dåraktigt än vad han fyrat av tidigare under hans melt down-weeks. Som jag sagt tidigare - det blir för mycket.
Och hur är det annat än en katastrof? Den mycket välvilligt inställde Hugh Hewitt försöker - likt Gingrich eller Giuliani - att omformulera uttalandet till en abstraktion, men blir bryskt rättad av Trump - Obama och Hillary (förklara det) har grundat IS.
De behöver en bättre spin doctor än Calle Dussin för att klara sig ur det här, givet att Trump kan knipa käft och sluta kämpa i kvicksanden.
Och hur är det annat än en katastrof? Den mycket välvilligt inställde Hugh Hewitt försöker - likt Gingrich eller Giuliani - att omformulera uttalandet till en abstraktion, men blir bryskt rättad av Trump - Obama och Hillary (förklara det) har grundat IS.
De behöver en bättre spin doctor än Calle Dussin för att klara sig ur det här, givet att Trump kan knipa käft och sluta kämpa i kvicksanden.
Trump och hans anhängare vill inte ha "vilda western" i DC som du uttrycker det, vad har du fått det ifrån? Råder det vilda western i Trump corporation? knappast!
Du som jag kan bara spekulera samt vänta och se vad slutresultatet blir, visst han har en ton som är ovanlig bland politiker, jag förstår bara inte varför det skulle diskvalificera honom. Skenhelighet och hypokrati är stort utbrett i politiska o andra maktsfärer som i religion och sekter, saker som sker o sägs bakom dess gardiner och i slutna rum skulle nog få Trump att framstå som blid.
Trump säger det han vill säga, inte som han förväntar sig media eller allmänna PK företrädare vill vare sig dom är Demokrater eller Republikaner, det skall han ha heder för. Att ogilla det han säger har jag full respekt för, men att klaga på hur han framför sina budskap skall väl speciellt media skita i!
Hillary har stora krafter bakom sig och kommer troligen vägra förlora, hon vet att Trumps liv kan vara i fara men skulle aldrig i sin PK värld ens ge en hint om detta. She's crooked, så är det bara!