Citat:
Ursprungligen postat av
BullensPilsner
Att detta har fått så stor uppmärksamhet beror nog på att ordet Viking finns med. Hade det istället stått en stenåldersby eller Gustav Wasaparken hade uppmärksamheten blivit minimal.
Ordet viking används flitigt av vänsterfolk typ Jan Guillou och diverse multikramare för att svärta ner den svenska/nordiska ursprungsbefolkningen.
Eh? Var har du fått det ifrån, ätit dålig mat och drömt ihop det eller?
Jag är rätt långt från vänster, men att nån övht skulle vilja svärta ner vikingar är inget jag överhuvudtaget hört eller löst nåt om.
Däremot vet jag att det finns gott om rasister och fascister som av nån anledning identifierar sig med och hyllar vikingarna. De är de enda som svärtar ner vikingarna eftersom deras ideologi är långt ifrån det vikingarna stod för. Så är även de här tomtarnas, slavhandlarna, beteende.
Jävla as är vad de är, som låtsas spela vikingar för att få tafsa på unga tjejer. Hade de spelat Gustav Vasa och gjort samma sak hade de varit lika stora svin (trots att just Vasa var ett stort svin själv) och det hade uppmärksammats då med, det konstiga är att de kunnat hålla på så länge som de gjort.