Citat:
Ursprungligen postat av
Radiopsykologen
Ja..
Ett påstående är inte att att bevisa något.
Jag bad om hänvisning till där jag säger vid flera tillfällen att Donald Trump och Ryssland skulle aktivt inneha samarbete i form av att Trump skulle vara planterad av Putin. (Aka konspirationsteorier)
För som sagt det jag har nämnt är att det finns de som tror på olika saker om Trump men jag har även varit tydlig med att jag själv inte tror på vissa av dessa hypoteser.
Det absolut senaste jag sa som handlade om konspirationsteorier och Donald Trump var:
Citat:
Det har funnits som hypotes länge, precis som hela biten att han skulle köra på en radikalt högerideologisk retorik fram tills han har en säker plats för att sedan börja vandra vänster ut på vissa frågor.
Och det handlar inte om Ryssland, sedan att du har svårt att folk som inte håller med dig deltar i ett diskussionsforum är absolut inte mitt problem utan det problemet ligger snarare hos dig själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Radiopsykologen
Oh by the way!
Orlando-terroristens pappa är visst Clinton-anhängare!

Har jag snubblat in i konspirationsteori forumet av misstag?
För sist jag kollade så måste inte två personer som är släkt inneha identiska åsikter eller ens inneha samma ideologiska syn på världen.
Vill en människa som är släkt med en mördare rösta på en kandidat och lyssna när denne talar så är det väl upp till den?
Skulle bry mig lika lite om han tänkte rösta på Trump då han är en fri människa med rätten att rösta på vem han vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prodelin
Ryssarna kommer....skynda dig och göm dig
Jag vet ingen som har sån ryssskräck som du har
Jag som trodde kineserna, britterna, EU och Clinton skulle komma
[Tillagt]
Du verkar ha missat hela rysslandsforumet för du har Fitz och många andra som snarare har ryssfobi än något annat.