Citat:
Ursprungligen postat av
nopomil
Likfläckarna finns frågetecken om.
Inte heller har en entomologiskt utredning gjorts.
Förmodligen skulle detta kullkasta förloppet om när kroppen placerades i skåpet. Om det har skett vid en senare tidpunkt kan inte NB vara skyldig. Därför lämnades detta.
(Samma gäller örhängena, skorna, mobildelarna, mopeden m m - allt som skulle visat på något alternativt förlopp har lämnats.)
Du tror att tidsbestämning av larver omkullkastar
NBs DNA bevisning samt örhängen, mobildelar, skor och moped.
Du är det ultimata beviset på det jag nyss skrev om selektiv abstraktion (fokuserar på detaljer och missar helheten) - så jag får tacka för dina inhopp i sammanhanget.
Samt uppvisar total hybris då du anser dig - uppenbart utan utbildning - veta mer än obducenter, krimtekniker, åklagare och polis.
Mobildelarna (inkl tillhörigheter) är redan analyserade via NFC, mopeden är undersökt av krimtekniker och örhängena visar brottsplatsen där han dels överföll henne (stalldelen) och dels mördade henne (mjölkrummet).
Vad du anser att skorna ska ha tillfört som överträffar allt DNA från NB som finns på hennes kläder framkommer inte - men det är väl nåt alldeles extraordinärt som vanligt via dina pseudoanalyser.
Har du också en NFC-låda för DNAtester hemma?
Annars finns den här från 8 års ålder:
https://www.leklar.se/images/zoom/26122-1.jpg
Citat:
Ursprungligen postat av
nopomil
Jag har angett tidigare att det här fallet klarar inte svenskt rättsväsende. Det är för många lojaliteter och rädslor.
Det behövs en oberoende och modig kommission.
Precis. Jag skrev detta till dig relativt nyss. Tack för den bekräftelsen också.
(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad