2016-08-10, 08:34
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kantenA
Kan någon snälla länka FUP till morden på vårväderstorget. Har letat bland länkarna på sida 1 men ingen av de är större än 1300 sidor. Tack på förhand
http://v2.delafil.se/cba8ca9e0cfdfb4b/Huvudprotokoll_Vår_Krog_och_Bar_160323_maskad.pdf

Om du letar efter snaskiga bilder så finns det inga.
Citera
2016-08-10, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
http://v2.delafil.se/cba8ca9e0cfdfb4b/Huvudprotokoll_Vår_Krog_och_Bar_160323_maskad.pdf

Om du letar efter snaskiga bilder så finns det inga.

Tack! Dock skulle jag behöva den från minfil.org då jag sitter på en telefon! Vill helst läsa de dömdas förhör! Tack på förhand
Citera
2016-08-10, 09:08
Medlem
praeles avatar
Vem var Petar eller vad han hette, som blev skjuten utanför baren när GM var på väg att fly från platsen? Enligt vad jag har läst ska han inte ha med någon gängkriminalitet att göra men enligt domen hade någon av gärningsmännen gjort sökningar på honom på Facebook på natten efter morden.

Ett vittne som befann sig i baren har pekat ut Adam Abdulahi som en av skyttarna. Var han GM1 som hade polisväst på sig? Var det hans om hade axelrem på sin AK47 och som sköt de både som dog?

Vilka är de andra två som var med inne i baren / ute och vaktade?
Citera
2016-08-10, 09:08
Medlem
kalkys avatar
Är det bara för mig som FUP:en inte går att ladda ner? Får ner allt utom händelsen vid krogen? Menar filen som är på runt 512mb ungefär.
Citera
2016-08-10, 09:15
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalky
Är det bara för mig som FUP:en inte går att ladda ner? Får ner allt utom händelsen vid krogen? Menar filen som är på runt 512mb ungefär.
Prova en annan uppladdning som ligger på "Tråden om förundersökningsprotokoll" Där fungerade det för mig.
Citera
2016-08-10, 09:25
Medlem
kalkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Prova en annan uppladdning som ligger på "Tråden om förundersökningsprotokoll" Där fungerade det för mig.
Har redan kollat där utan framgång. Har du lust att länka så vore det tacksamt
Citera
2016-08-10, 09:39
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalky
Har redan kollat där utan framgång. Har du lust att länka så vore det tacksamt
Det kanske var på första sidan i denna tråden som jag hittade min. Har du provat alla där? Prova någon av de tre nedersta.
Citera
2016-08-10, 10:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bluffstopp
Så länge de som sköt inte har ballar nog att erkänna så får alla hårda straff,att gola om sig själv kan väl inte vara nån fara.Men istället sitter de och leker oskyldiga schyssta polare va???

Det är möjligt att man gett lägre straff om man kunnat fastställa vem som sköt respektive vem som gjorde vad i planeringen och medhjälp.

Men nu är det försent, att sitta och spela Allan och vara "smart" är inget man skall ge sig på om man är en underutvecklad knarkare från Somalia. Förklaringsbörda kallas det när bevisen väller över.
Citera
2016-08-10, 10:16
Medlem
Vad hade dem för motiv på att göra en sådan här grej?? Vad ville GMS få ut av de?
Citera
2016-08-10, 10:22
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Vem var Petar eller vad han hette, som blev skjuten utanför baren när GM var på väg att fly från platsen? Enligt vad jag har läst ska han inte ha med någon gängkriminalitet att göra men enligt domen hade någon av gärningsmännen gjort sökningar på honom på Facebook på natten efter morden.

Ett vittne som befann sig i baren har pekat ut Adam Abdulahi som en av skyttarna. Var han GM1 som hade polisväst på sig? Var det hans om hade axelrem på sin AK47 och som sköt de både som dog?

Vilka är de andra två som var med inne i baren / ute och vaktade?
Att dom gjorde sökningar på honom efter morden är ju inte så konstigt. Dom ville väl se vem dom av misstag hade tagit livet av.
Citera
2016-08-10, 10:27
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kantenA
Tack! Dock skulle jag behöva den från minfil.org då jag sitter på en telefon! Vill helst läsa de dömdas förhör! Tack på förhand
Den är nog för stor (max 300mb).
Citera
2016-08-10, 10:31
Medlem
Dessa gärningsmän,dessa Orcher har i min värld förverkat all sin rätt i livet,denna planet och solsystem,antingen fiska vithaj med deras ynkliga kroppar eller sätt ut dem med andra liknande avskräde i en stor båt container mitt ute i öknen,efter nån dag släpper man in en pytteliten flaska vatten de får slåss för livet för,upprepa varannan dag,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in