2016-08-09, 12:23
Medlem
BlaBlaBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Antingen skämdes hon eller så var hon missnöjd med sexet.

2) I de flesta fall är kvinnan missnöjd med sexet jag tror att det är så i det här fallet.

3) Kvinnor förväntar sig Jaffar, https://www.youtube.com/watch?v=m4Bffpn73eM de vill ha kedjor, en lång mustasch, bli förtryckta, och så vidare.

4) Så före sexet tänker kvinnan att det kommer att bli Jaffar och hans kompisar som sätter på henne. Efteråt inser hon att hon har haft sex med apan och den fete sultanen och då känner hon sig lurad och går till polisen.

5) Om ni vill förstå kvinnors attraktion för MENA män bör ni titta på Aladdin och tänka på att kvinnor vill vara Jasmin. Det skulle inte förvåna mig om den filmen är orsaken till att många kvinnor tänder på babbar idag.
Ponera att vi köper din teori om att hon ville bli våldtagen. Varför skulle hon polisanmäla någon för att hon var missnöjd med sexet? Jag har varit missnöjd med sex ibland, men det har aldrig fallit mig in att polisanmäla någon. Det låter som en väldigt underlig reaktion om det är allt det handlar om.
Citera
2016-08-09, 12:30
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Om man går med på tjatsex för att man är rädd för att bli våldtagen, är man inte våldtagen (i ordets nya vida bemärkelse), eller i alla fall sexuellt utnyttjad då?

Jag tycker det är ett dåligt exempel, och jag tror inte alls på att kvinnor anpassar sig och blir mer mottagliga för sexuella inviter pga. våldtäktskulturen.

Tvärt om så tror jag det föder ett undvikandebeteende där man inte vågar vara ensam med män, eller besöka deras hem vid en dejt, för att man är rädd för att bli pressad till att ha sex med dem.

Om jag redan sagt nej till sex och den personen struntar i att jag inte vill ha sex antar jag att denne är villig att ta mig med våld eftersom den visar att den vill ha sex med mig trots att jag inte vill. Grejen är ju att ha sex med en person som visat att hon inte vill, oavsett om det sker med slag och sparkar eller inte. För övrigt tycker jag att tjat är ett värre våld än våldtäkten i sig. Jag föredrar att bli hårt våldtagen än bli tjatad på av någon vidrig gnällspik och ja jag har upplevt både ock
Citera
2016-08-09, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlaBlaBrah
Ponera att vi köper din teori om att hon ville bli våldtagen. Varför skulle hon polisanmäla någon för att hon var missnöjd med sexet? Jag har varit missnöjd med sex ibland, men det har aldrig fallit mig in att polisanmäla någon. Det låter som en väldigt underlig reaktion om det är allt det handlar om.
Håller med, vill gärna veta den "logiska" förklaringen till varför man polisanmäler dåligt sex som våldtäkt.
Citera
2016-08-09, 13:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Har missat den tyvärr men misstänker att den inte är så explicit hardcore, eller? Varför vill kvinnor bli förtryckta? De kvinnor som är invandringskritiska då, vad tror du är dealen med dom?

Har tyvärr inte möjlighet att googla fram några arabiska hetingar just nu. Sitter på jobbet.

1) Det behöver inte vara hardcore om du läser mellan raderna, http://stream1.gifsoup.com/view/36775/jasmine-jafar-o.gif

2) De flesta kvinnor är oattraktiva och får ingen uppmärksamhet av män. Att bli förtryckt är ett sätt att får uppmärksamhet och känna sig åtrådd. Det är som att en man inte får någon uppmärksamhet från kvinnor så han blir bög för att få uppmärksamhet. Det mesta som kvinnor gör har med uppmärksamhet att göra.

3) Kvinnor som är emot invandrare är white trash och hoppas bli tillsammans med de bästa männen bland white trash.

4) Om kvinnan inte är emot invandrare av raskritiska skäl alltså "de borde inte vara här för att de tillhör en lägre ras" då är hon white trash.
Citera
2016-08-09, 13:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) För att de har väldigt stora förhoppningar typ en scen där de blir våldtagna av Jaffar medan de har kedjor på sig. I verkligheten är det oskulder som fumlar.

2) Det är som att du förväntar dig en 3kant med Aletta och Franceska Jaimes, det är mörkt, ni börjar ha sex, sen plötsligt sätter nån på ljuset och du ser att det är de här kvinnorna, http://www.expressen.se/nyheter/sa-tycker-kvinnor-om-sina-kroppar/ skulle inte du säga att du har blivit våldtagen?

3) Tänk på det som att det är väldigt sexigt i deras huvud sen efteråt inser de att de har haft sex med en massa smuts-babbar. Om du hade sugit av 3 hemlösa babbar på fyllan hur hade du känt dig dagen efter? Fet ångest.

Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Håller med, vill gärna veta den "logiska" förklaringen till varför man polisanmäler dåligt sex som våldtäkt.

1) Om du hade slickat 5 äldre hemlösa tanter som luktar illa på fyllan hade du kunnat leva med det efteråt?

2) Om du dessutom vet att folk kommer att tro på dig om du säger att du blev tvingad, de kommer att tycka synd om dig ("stackars Kalle han blev tvingad att slicka 5 hemlösa kärringar"), du kan få 100k om du går till polisen. Hur svårt är valet då?
Senast redigerad av Babianen 2016-08-09 kl. 13:21.
Citera
2016-08-09, 13:33
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Du kan få ut stora skadestånd, ca 150.000kr. Testa arbeta ihop 150.000kr som lågavlönad.

Gör även en studieanalys på vilka som anmäler våldtäkt i förhållande till socioekonomisk status. Är det högavlönade kvinnor eller lågavlönade/ingenavlönade kvinnor.
Citera
2016-08-09, 13:40
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
1) Det behöver inte vara hardcore om du läser mellan raderna, http://stream1.gifsoup.com/view/36775/jasmine-jafar-o.gif

2) De flesta kvinnor är oattraktiva och får ingen uppmärksamhet av män. Att bli förtryckt är ett sätt att får uppmärksamhet och känna sig åtrådd. Det är som att en man inte får någon uppmärksamhet från kvinnor så han blir bög för att få uppmärksamhet. Det mesta som kvinnor gör har med uppmärksamhet att göra.

3) Kvinnor som är emot invandrare är white trash och hoppas bli tillsammans med de bästa männen bland white trash.

4) Om kvinnan inte är emot invandrare av raskritiska skäl alltså "de borde inte vara här för att de tillhör en lägre ras" då är hon white trash.

Jag beundrar hur du har svar på allt. Det är ett problem detta med uppmärksamhet. Det är svårt att bo med kvinnor eftersom det inte går att ge den uppmärksamhet de förväntar sig. Ingen nivå av uppmärksamhet kommer vara tillräcklig.
Citera
2016-08-09, 13:45
Medlem
du tänker inte på det själv men är del av en våldtäktskultur, du som man tjänar indirekt på att andra män våldtar, i form av högre löner och mera makt i samhället etc.
Citera
2016-08-09, 14:21
Medlem
BlaBlaBrahs avatar
Citat:
2) Det är som att du förväntar dig en 3kant med Aletta och Franceska Jaimes, det är mörkt, ni börjar ha sex, sen plötsligt sätter nån på ljuset och du ser att det är de här kvinnorna, http://www.expressen.se/nyheter/sa-tycker-kvinnor-om-sina-kroppar/ skulle inte du säga att du har blivit våldtagen?
Nej, det är klart att jag inte skulle om jag var med på sexet från början.

Citat:
3) Tänk på det som att det är väldigt sexigt i deras huvud sen efteråt inser de att de har haft sex med en massa smuts-babbar. Om du hade sugit av 3 hemlösa babbar på fyllan hur hade du känt dig dagen efter? Fet ångest.
Då skulle jag nog fundera på om jag kanske borde dricka mindre i framtiden, men jag skulle inte falskanmäla någon för våldtäkt. Hur fan skulle det hjälpa liksom? Och vem vill leva med att man har förstört någons liv utan någon egentlig anledning?
Citera
2016-08-09, 14:23
Medlem
BlaBlaBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Du kan få ut stora skadestånd, ca 150.000kr. Testa arbeta ihop 150.000kr som lågavlönad.

Gör även en studieanalys på vilka som anmäler våldtäkt i förhållande till socioekonomisk status. Är det högavlönade kvinnor eller lågavlönade/ingenavlönade kvinnor.
Ok, så det handlar om pengar och inte om att man skulle vara missnöjd med sexet alltså? Det låter mycket rimligare även om det nu är någon som gör en falskanmälan.
Citera
2016-08-09, 16:02
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:

Det här har du helt rätt i... Många av dessa wt-kvinnor är även tidigare babbehoror som "konverterade" till rasismen när de insåg att det gav mer fördelar i bonnhålan att vara "rasist". De är så vidriga med sina tatueringar och "brun utan sol".

Exempel: http://hotgossips.improveme.se/wp-content/uploads/2016/01/Paow-PH.jpg
http://nyheter24.se/noje/818082-x-ganger-paow-har-sagt-rasistiska-saker

Om det inte finns en gnutta av intelligens bakom en kvinnas ståndpunkter i denna fråga (som du tar upp) så är hon sannolikt en wt-opportunist.
Citera
2016-08-09, 16:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej, det är klart att jag inte skulle om jag var med på sexet från början.

Men tänk på ångesten, skammen och tänk att du är lite mer svagbegåvad och saknar moral. Kan du se en sån person göra det?

Citat:
Då skulle jag nog fundera på om jag kanske borde dricka mindre i framtiden, men jag skulle inte falskanmäla någon för våldtäkt. Hur fan skulle det hjälpa liksom? Och vem vill leva med att man har förstört någons liv utan någon egentlig anledning?

Men det finns inga konsekvenser för det, du får beröm om du gör det, och du framställs som offret. Du kan se att det är frestande för många kvinnor.

Citat:
Ok, så det handlar om pengar och inte om att man skulle vara missnöjd med sexet alltså? Det låter mycket rimligare även om det nu är någon som gör en falskanmälan.

Missnöjd var fel ord. Tänk ångest och skam. Och att man får offer status.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in