Flashback bygger pepparkakshus!
2016-08-05, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Ok, inte så avgörande. Poängen är att Linda inte har något att skämmas för, och hoppas hennes liv blir bra framöver.

Precis !

Hon har gjort en insats för "män"skligheten och har INGET att skämmas för - Hoppas att hon får ett fortsatt fantastiskt liv.

Tänk om vi konsumenter (i princip alla män skulle jag tro) skrämmer iväg nya förmågor för att de blir "jagade" när karriären är slut !!

Skulle jag vilja att Tori Black, Linda Thorén och Foxy Di som är vansinnigt vackra inte hade gjort/gör porr ?

Svar NEJ !

De ska hyllas för sin insats.
Citera
2016-08-06, 11:12
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av har-analys
Hur troligt är det? VET du nagot om henne?

Nej vet inget så men finns nog en hel del inklusive mig själv som läst på universitet och nu jobbar som uska på äldreboende
Citera
2016-08-06, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Alltså det är alltid lika spännande att se hur porrstjärnor förändras genom åren. Vissa som tex. Amina Axelsson, Angelica Guldlock och Ingrid Swede (Camilla Svensson) fortsätter att strippa och porra ända upp i 40 årsåldern, medans andra som Linda Thorén Jonsson fullständigt sopar igen spåren av sin porrkarriär. Likaså käcka Kajsa-Lotta som också är högskoleutbildad och dessutom slottsfru.

Dessa svenska porrstjärnor har porrat lika mycket, men de sistnämnda har mörkat sin bakgrund och ska därför fredas ?

Om man tittar på Linda Thorén idag är det 100% helylletjej som har gått på högskola och är småbarnsförälder. Undrar vad hennes små lintottar kommer att säga om mammas ungdomssynder när de blir stora nog att söka på internet...och vad är det för en grundlurad stackare som gått med på att bilda familj med Linda Porrén ??

Har hon begått någon form av brott genom att vara med i porr i sina yngre år eller vad menar du? Hon har lagt det bakom sig och det finns inte i hennes värld längre. På vilket sätt har hennes man blivit lurad? Tror du att det är någon form av konspiration?
Citera
2016-08-06, 11:49
Medlem
Fullfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Har hon begått någon form av brott genom att vara med i porr i sina yngre år eller vad menar du? Hon har lagt det bakom sig och det finns inte i hennes värld längre. På vilket sätt har hennes man blivit lurad? Tror du att det är någon form av konspiration?
Spännande att se sin morsa bli påspänd i prutten av främmande män eller när kompisar skickar runt bilder på sin morsa med sperma i hela ansiktet

Men lite roligt i att musiker, skådisar, författare, konstnärer, idrottsmän, politiker mfl hudflängs i trådar här på Flashback. Nu när folk vill skvallra lite om en porrstjärna så springer det in vita riddare till hennes försvar.
Citera
2016-08-06, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfittan
Men lite roligt i att musiker, skådisar, författare, konstnärer, idrottsmän, politiker mfl hudflängs i trådar här på Flashback. Nu när folk vill skvallra lite om en porrstjärna så springer det in vita riddare till hennes försvar.

Det är en viss skillnad på att skådisen Persbrandt blir dömd för kokaininnehav eller en idrottsman/kvinna som blir dömd för dopning än en f.d porrskådis som bryter med branschen, varför ska hon jagas ?........Låt henne få chansen att leva ett normalt liv.

För att dra en parallell - Man kan ju jämföra detta med en fabriksarbetare som lyckas starta ett företag, blir hyfsat förmögen och flyttar till Djursholm. De boende där påminner hela tiden om att "Du är ingen riktig Djursholmare" och "Du är egentligen en vanlig arbetare i grunden". Varför ska hans historia behöva förfölja honom ?

Låt tjejen leva sitt nya liv - Var GLADA istället för att hon valde porren.

Sedan är det för jävla mycket hyckleri - De flesta män och många kvinnor är konsumenter av porr, men att hylla deras insatser.......Nä det går inte. Livet hade blivit mycket sämre att leva i ett land där det varit omöjligt/spärrat med porr.
Citera
2016-08-06, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfittan
Spännande att se sin morsa bli påspänd i prutten av främmande män eller när kompisar skickar runt bilder på sin morsa med sperma i hela ansiktet

och vad vill du säga?
Citera
2016-08-06, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
och vad vill du säga?

Tror att han syftar på att det är hyckleri.
Citera
2016-08-06, 12:38
Medlem
Jsg hade aldrig blivit ihop med en fd porrstjärna. Hennes fd alster finns ju på internet och vem vill ligga med någon som man vet har legat med halva jordklotet. Anledningen till att hon är tillbaka i sverige är för att hon misslyckades med sin posskarriär annars hade hon aldrig kommit tillbaka.
Citera
2016-08-06, 13:01
Medlem
VassleProteins avatar
Kanske off topic men eftersom denna brud är f.d porrstjärna och nu morsa så tycker jag det går bra att skriva här. Jag har inga problem med att vita kvinnor skaffar vita barn, men.. hur kan man som f.d porrstjärna skaffa barn? Kommer hon vara ärlig och säga "jag har haft jättemycket sex på film, så ni vet" till dom? Måhända att hennes barnen inte kommer googla sin morsas namn men föräldrar till andra barn kommer såklart berätta för SINA barn, och då kommer de barnen säga till Lindas barn.

Nej, det känns för jävla skumt alltså. Jag tycker att man som hora eller porrstjärna måste inse att tack vare sitt "yrke" så kan man inte skaffa barn. Barnen kommer bli mobbade i skolan, barnen kommer finna det pinsamt att deras morsa finns naken på internet, barnen kommer antagligen bli så fuckade i huvudet så dom själva kanske blir porrstjärnor.

Edit: Nu hade Linda tydligen inte barn, läste fel. Om mod nu tycker inlägget blev allt för off topic så får dom radera.
Senast redigerad av VassleProtein 2016-08-06 kl. 13:50.
Citera
2016-08-06, 13:09
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VassleProtein
Kanske off topic men eftersom denna brud är f.d porrstjärna och nu morsa så tycker jag det går bra att skriva här. Jag har inga problem med att vita kvinnor skaffar vita barn, men.. hur kan man som f.d porrstjärna skaffa barn? Kommer hon vara ärlig och säga "jag har haft jättemycket sex på film, så ni vet" till dom? Måhända att hennes barnen inte kommer googla sin morsas namn men föräldrar till andra barn kommer såklart berätta för SINA barn, och då kommer de barnen säga till Lindas barn.

Nej, det känns för jävla skumt alltså. Jag tycker att man som hora eller porrstjärna måste inse att tack vare sitt "yrke" så kan man inte skaffa barn. Barnen kommer bli mobbade i skolan, barnen kommer finna det pinsamt att deras morsa finns naken på internet, barnen kommer antagligen bli så fuckade i huvudet så dom själva kanske blir porrstjärnor.
Till saken hör bara att inte Linda har några barn. Svårt att ta in detta, eller? :-/
Citera
2016-08-06, 13:49
Medlem
VassleProteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseguy
Till saken hör bara att inte Linda har några barn. Svårt att ta in detta, eller? :-/
Wtf, jag tyckte jag läste det här i tråden att hon var morsa nu. Aja, jag får väl editera inlägget!
Citera
2016-08-06, 14:14
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VassleProtein
Wtf, jag tyckte jag läste det här i tråden att hon var morsa nu. Aja, jag får väl editera inlägget!
Nej, det var fel person som någon länkat till på Facebook. Känner till båda två, dvs den det länkades till samt den "riktiga" Linda Jonsson/Thoren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in