Flashback bygger pepparkakshus!
2016-08-05, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Ok, inte så avgörande. Poängen är att Linda inte har något att skämmas för, och hoppas hennes liv blir bra framöver.

Precis !

Hon har gjort en insats för "män"skligheten och har INGET att skämmas för - Hoppas att hon får ett fortsatt fantastiskt liv.

Tänk om vi konsumenter (i princip alla män skulle jag tro) skrämmer iväg nya förmågor för att de blir "jagade" när karriären är slut !!

Skulle jag vilja att Tori Black, Linda Thorén och Foxy Di som är vansinnigt vackra inte hade gjort/gör porr ?

Svar NEJ !

De ska hyllas för sin insats.
Citera
2016-08-06, 11:12
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av har-analys
Hur troligt är det? VET du nagot om henne?

Nej vet inget så men finns nog en hel del inklusive mig själv som läst på universitet och nu jobbar som uska på äldreboende
Citera
2016-08-06, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Alltså det är alltid lika spännande att se hur porrstjärnor förändras genom åren. Vissa som tex. Amina Axelsson, Angelica Guldlock och Ingrid Swede (Camilla Svensson) fortsätter att strippa och porra ända upp i 40 årsåldern, medans andra som Linda Thorén Jonsson fullständigt sopar igen spåren av sin porrkarriär. Likaså käcka Kajsa-Lotta som också är högskoleutbildad och dessutom slottsfru.

Dessa svenska porrstjärnor har porrat lika mycket, men de sistnämnda har mörkat sin bakgrund och ska därför fredas ?

Om man tittar på Linda Thorén idag är det 100% helylletjej som har gått på högskola och är småbarnsförälder. Undrar vad hennes små lintottar kommer att säga om mammas ungdomssynder när de blir stora nog att söka på internet...och vad är det för en grundlurad stackare som gått med på att bilda familj med Linda Porrén ??