2016-08-05, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syntocinon
Men hur vet du då att Fluxet ska ge dig hungern som biverkning?

Snarare har du ju fått den pga dess rykte som "smal" antidepp, tror de fått till lite indikationer förr i US mot Bulemi et.c. Men det är en sanning med modifikation.

vad menar du med sanning med modifikation?
Citera
2016-08-05, 19:55
Medlem
Fick mot depression. Biverkningarna är inget att leka med. Otroligt dålig mage, oförmåga till orgasm, olika stora pupiller, avstängd som människa.
Citera
2016-08-05, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underjordiska
Fick mot depression. Biverkningarna är inget att leka med. Otroligt dålig mage, oförmåga till orgasm, olika stora pupiller, avstängd som människa.

-jösses vad folk blir påverkade. Jag känner absolut ingenting trots att jag tagit nästan 100 % mer än maxdosen utan upptrappning. Detta gäller alla psykmediciner jag ätit.
Citera
2016-08-05, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-000
-jösses vad folk blir påverkade. Jag känner absolut ingenting trots att jag tagit nästan 100 % mer än maxdosen utan upptrappning. Detta gäller alla psykmediciner jag ätit.

Ursäkta mig men du låter som läkemedelsförsäljare.
Citera
2016-08-05, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underjordiska
Ursäkta mig men du låter som läkemedelsförsäljare.

varför gör jag det? ha ha
Citera
2016-08-05, 20:31
Medlem
Citat:
varför gör jag det? ha ha

För att all antidepressiv medicin jag har provat har alltid haft stora biverkningar.
Den mildaste på biverkningsområdet jag har provat borde vara Mirtazapin. Då jag gick jag bara upp tio kilo på ett och ett halvt år och fick problem att gå med ena foten. Annars var den väldigt bra men övervikt är ganska otäckt, också. Att gången påverkas är förstås otäckt också. Med floxet så gick jag ned ifrån ideal vikten. Förmodligen på grund av magen. Kanske kan skrivas ut som bantningspiller?
Citera
2016-08-05, 20:39
Medlem
Citat:
för att jag fick ökat hunger när jag började med dom. Även värre ocd.

Senare studier visar ju att man kan gå upp i vikt av fluexetine.
Och vad sa Dr? Att det är lite si o så med saningshalten, läkemdelsbolag söker hitta nya inkomster, t.ex folk med bulemi.
Citera
2016-08-05, 21:17
Medlem
De är en av dem mildare, körde själv på 60mg dos men de var skit fick inget effekt efter 3 månader så slutade med dem direkt och fick cipralex.
Citera
2016-08-05, 21:27
Medlem
Citat:
Och vad sa Dr? Att det är lite si o så med saningshalten, läkemdelsbolag söker hitta nya inkomster, t.ex folk med bulemi.

Vad yrar du om? Jag har skrivit att fluexetin är värdelös på mig och ger mig ÖKAD hunger.
Citera
2016-08-05, 22:45
Medlem
Citat:
Vad yrar du om? Jag har skrivit att fluexetin är värdelös på mig och ger mig ÖKAD hunger.
Ja, men skit i den då. Maxdos och ökad hunger hos en hungrig bypassopererad...
Teori och verklighet år inte ihop alla ggr. Rätt sällan.
Citera
2016-08-05, 23:47
Medlem
Ninjor1987s avatar
Citat:

Jag tycker det är bra att du försöker Syntocinon, och gör en insats här på forumet ändå. = )

Flashback-000 har dock någon sorts sjukdom som ger henne absurd hunger... kan vara permanenta skador i hjärnan, genetiska eller utifrån, eller så har hon någon sorts förändring i sitt Leptin-system - hormonet som styr hungerkänsla.

Vad det än är, så är hon ett ovanligt och allvarligt fall - inte för inte som hon fått Gastric Bypass.
Citera
2016-08-05, 23:52
Medlem
Citat:

Nej för alla är ju likadana
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in