Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-02, 00:57
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Vissa vill hellre se crooked Hillary vinna än MAGA Trump.

För att? Nytt krig på G eller? Vad betyder MAGA ?
2016-08-02, 00:57
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Ingen kallar en för vänster för att man stödjer mångkultur. Det är inget fel på mångkultur. Men att massimportera invandrare från tredje världen med signalpolitik skapar en kultur som vi INTE behöver.

Det folk inte fattar är att det går att ha en mångkultur och samtidigt bevara Svenskarna rent etnisk, gå in i en mataffär idag, en väldigt stor del av sortimentet har sitt ursprung utanför Sverige, eller gå till en valfri restaurang, chansen är stor att det inte är Svenskt husmanskost som servars.
2016-08-02, 00:58
Bannlyst
Citat:

MAGA = Make America Great Again

Citat:
Ingen kallar en för vänster för att man stödjer mångkultur. Det är inget fel på mångkultur. Men att massimportera invandrare från tredje världen med signalpolitik skapar en kultur som vi INTE behöver.

Jo du, händer mig hela tiden. Ett av de roligare exemplena är dock användaren 53280 som har en anti-V signatur. (FB) Godhetsknarkande läkarteam näpsta av rådig kvinna
Senast redigerad av URBANARTS89 2016-08-02 kl. 01:00.
2016-08-02, 00:59
Medlem
Citat:

Folk är väl rädda för Trump som enligt media, etablissemanget, liberaler och vänsterfolk likställer vid Adolf Hitler, Godwins lag kommer man långt med

MAGA = make america great again.
2016-08-02, 01:05
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Nån som såg dagens första Trump rally som sluta ca 2 timmar sen.
Trump börjar med att visa en bild av ett helt tomt Crooked Hillary rally som var igår eller någon dag före

Är det sant att Crooked hade ett rally och det kom ca 12 personer?
Hittar bara detta twitter från Donald https://twitter.com/realDonaldTrump/status/759516008272932864 "Can you imagine if I had the small crowds that Hillary is drawing today in Pennsylvania. It would be a major media event!"
Men Bilderna från denna lokal tidning visar några flera än 12 st.... Lying donald??http://www.pennlive.com/nation-world/2016/07/clinton_praises_pittsburghs_re.html#incart_river_i ndex
2016-08-02, 01:05
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Folk är väl rädda för Trump som enligt media, etablissemanget, liberaler och vänsterfolk likställer vid Adolf Hitler, Godwins lag kommer man långt med

MAGA = make america great again.

Jag tror definitivt att Trump kommer förlora. Inte för att han provocerar eller liknande. Därför han är inte liberal och lovar mer pengar och bättre skolor samt sjukvård till folket.

Det enda Trump kommer med är säkerhet och jobb. Sånt lockar inte längre.

Tack för förklaringen.
2016-08-02, 01:12
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Jag förstår inte vad du är så glad? Clinton ökar hela tiden.

Jag förstår varför hon är glad. Jag förstår bara inte varför hon postar ointressanta "väderleksrapporter".

Det här är mer handfasta siffror: http://www.thegatewaypundit.com/2016/08/wow-hillary-holds-event-columbus-ohio-less-100-attend/
2016-08-02, 01:14
Medlem
0rganets avatar
Hmm Donald verkar vara lite sur på CNN just nu 10 tweets om hur köpta/Hillary trogna de är, senaste timmarna. Det är nog slut på deras kreditering på Donalds möten mm...

Stäng ut det du inte vill höra.
2016-08-02, 01:18
Medlem
bernad_laws avatar
Notera att omröstningen INTE skall diskuteras i tråden. /Mod
2016-08-02, 01:20
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Lite mer hårda fakta från GWP. Ett gäng sköna gubbar berättar varför de stödjer Trump. Lyssna speciellt på snubben på slutet.

Oops. NBC Hopes to Find Trump Bashers at His OH Rally – Instead Find Educated Voters Not Buying Media’s Crap (VIDEO)
2016-08-02, 01:22
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Hmm Donald verkar vara lite sur på CNN just nu 10 tweets om hur köpta/Hillary trogna de är, senaste timmarna. Det är nog slut på deras kreditering på Donalds möten mm...

Stäng ut det du inte vill höra.

Trumps taktik är att mata på och mata på och mata på att media är på Clintons sida och media är korrupt när dem berättar inte om hennes sponsorer.

Jag vet inte om det är en bra taktik. Men folk verkar läsa det han skriver.

Om folk väljer att tro på Trump är en annan sak.
2016-08-02, 01:24
Medlem
0rganets avatar
Och på gång är The New York Times med att bli bannade.
Bannad är redan The Washington Post.
http://www.politico.com/blogs/on-media/2016/08/donald-trump-suggests-revoking-new-york-times-press-credentials-226527
Men detta är msm... Jag tror att även Fox drabbas men det blir en intern uppgörelse: Megan Kelly får en bann men den blir inte offentlig..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in