Citat:
Ursprungligen postat av
Lisalit
Råden om att inte strula så mycket utan bete dig helt normalt (det vill säga använd ditt riktiga namn, som en vanlig människa) håller jag med om. Jag har checkat in på Grand Hotel med en farbror tre gånger min ålder och de radade upp frukosttiderna utan en min. Ingen blir misstänksam om ni ser ut och beter er som två vuxna människor.
Men grejen att eskorten ska kunna ringa hotellet för att kolla upp din info. Det här är något påhitt jag efter åratal i sexbranschen inte förstått mig på. De kommer ju inte stå och bekräfta sina gästers personliga detaljer till en random person på telefon.
Det hon däremot kan göra är att be dem koppla samtalet till ditt rumsnummer så hon vet att du faktiskt är där.
Om en tjej begär viss information för att kunna verifiera dig enligt det förstnämnda alternativet skulle jag ana ugglor i mossen.
Kan bara understryka det som Lisalit skriver om att bete dig helt normalt är det vållar minst misstänksamhet. Jag har stått vid receptionen och pratat med receptionisten tillsammans med en eskort som var omkring 40 år yngre än vad jag är och är helt övertygad om att receptionisten trodde att jag bott på hotellet tillsammans med min dotter. Jag har ett antal gånger ätit frukost tillsammans med olika eskorter i frukostmatsalen efter helnätter. Dock brukar jag alltid boka dubbelrum vid träffar med eskorter och har vi inte anlänt samtidigt ber jag om att få två kort till rummet och säger att min flickvän anländer senare.
Vid bokningen av eskorten använder jag mig av en e-mail som inte är anknutet till mitt namn och av oregistrerat kontantkort till en "eskortmobil". Jag träffar eskorten på någon neutral plats utanför hotellet och vi går sedan upp till mitt rum utan att vissa någon tveksamhet eller nervositet. Kom ihåg att det inte är förbjudet att träffa sin flickvän eller sitt vänsterprassel på ett hotell. Hotellen vill ha inkomster och så länge som det inte stör andra hotellgäster så lägger sig hotellen egentligen inte i om det är en eskort eller en älskarinna som du träffar!