Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-07-31, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Snälla, kan du inte skicka mig lösenordet (PM går bra) till den hemliga hemsida där ni Trump Fan-boiz får all information, statistik och fakta som visar vilket geni han egentligen är? Jag antar att alla nyheter om Trump som inte är "PK" och från "ljugmedia" finns på samma hemliga plats, jag vill ta del av detta! Tackar på förhand.

När du länkar hemsidan där alla ni sjuka kulturmarxister får eran fakta ifrån(förmodligen rövhålet) så kan vi lösa det andra

OnT: Trump borde stå som vinnare när nu wikileaks släpper sin stora läcka som dom hymlat om!
2016-07-31, 17:02
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Krim invaderades av ryska soldater

Nej, det har aldrig hänt(*). Har du inte koll på nått?

(*) Inte sen 1700-talet.
2016-07-31, 17:12
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Är det verkligen det enda krav du ställer på en presidentkandidat? Räcker det att vara emot etablissemanget?
Och på vilket sätt är han emot etablissemanget? Egentligen? Att han hånar och är sarkastisk mot vissa omständigheter och politiker? Betyder det verkligen att han är emot etablissemanget?
Vad exakt tänker han ändra på?

Man måste hålla i minnet att Trump tillhör etablissemanget, han är född rik, systemet har tjänat honom väl, eftersom han blivit miljardär. Han har konkursat företag, det betyder att skattebetalare gått in och betalat en del av hans skulder. Anställda har tvingats gå med på sänkta löner för att rädda företagen och de har inte fått kompensation för det och nu strejkar de på företaget, som Trumps kompis tagit över.

Trump är kapitalist, inte globalist.

Det är skillnad på globalist och kapitalist. Globalister stödjer unioner och vill splittra kulturer för att utöka den politiska sektorn.

Kapitalist är dem som driver affärsverksanhet.

Trump gynnas inte av massinvandring som ställer till med kaos i USA, samt kriminella.

Därför är Trump emot etablissemanget.
2016-07-31, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Här är den senaste intervjun med Mr. Trump, där han bland annat reder ut uttalanden kring den islamistiske demokraten m.m
https://www.youtube.com/watch?v=yHbm4pcKxdo
Ursäkta, men vilken islamistisk demokrat tänker du på, och var i intervjun nämns det? Anledningen till att jag frågar är för att jag drog associationer till pakistaniern Khan som stod och talade på det demokratiska konventet i veckan.

Redigerat 17:55

Här är en intervju med Khizr Khan på CNN från, jag tror idag. Han säger att Trump har en svart själ, dålig karaktär, och att han är oförmögen att leda USA. https://www.youtube.com/watch?v=Xg78neLnWvQ
Senast redigerad av pent-house 2016-07-31 kl. 17:58.
2016-07-31, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pent-house
Ursäkta, men vilken islamistisk demokrat tänker du på, och var i intervjun nämns det? Anledningen till att jag frågar är för att jag drog associationer till pakistaniern Khan som stod och talade på det demokratiska konventet i veckan.

Ja precis, jag menar Khan.

Orkar inte leta rätt på vart han säger det, så du får ett annat kortare klipp på samma fråga istället.
https://www.youtube.com/watch?v=JxfztG8eZCI

Edit.
Det där är alltså det som satte igång "drevet" från massmedia, hade inte sett det innan.
Men i intervjun jag länkade först så tar han upp det någonstans
Senast redigerad av Radiopsykologen 2016-07-31 kl. 18:07.
2016-07-31, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Tänka sig, där får man faktiskt ge Trump ett erkännande! Han vågar säga det media har försökt dölja hela tiden. De hade en folkomröstning på Krim, de flesta är ryssar, eftersom Krim tillhörde Ryssland och sedan Sovjetunionen, så det är inget konstigt alls.

Herregud, har du missat detta hela tiden? Ibland undrar man hur ni upplysta vänsterfånar egentligen tänker, om ni ens tänker överhuvudtaget. Totalt onyanserat. Man blir fan mörkrädd.

Media säger: Putin dum, Trump dum.
Vänsterfånar upprepar: Putin dum, Trump dum.

Vilken tur för världens härskare att folk inte tänker
2016-07-31, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ja precis, jag menar Khan.

Orkar inte leta rätt på vart han säger det, så du får ett annat kortare klipp på samma fråga istället.
https://www.youtube.com/watch?v=JxfztG8eZCI
Ok, det är två olika intervjuer, gjorda vid olika tillfällen. Den länken du först länkade till gjordes under, jag tror onsdagen, för Fox News, av Brian Kilmeade, i Pennsylvania. Den länken ovan där Trump kommenterar Khan är gjord på fredagen för ABC av George Stephanopoulos
2016-07-31, 18:13
Medlem
Citat:
Ok, det är två olika intervjuer, gjorda vid olika tillfällen. Den länken du först länkade till gjordes under, jag tror onsdagen, för Fox News, av Brian Kilmeade, i Pennsylvania. Den länken ovan där Trump kommenterar Khan är gjord på fredagen för ABC av George Stephanopoulos

Ja precis, du hann visst före editen

Men det är det uttalandet som han gör i andra klippet han uttalade sig om i den första intervjun.

Jaja, där är två intressanta intervjuer för den Trump-nyfikne i alla fall.
2016-07-31, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ja precis, du hann visst före editen

Men det är det uttalandet som han gör i andra klippet han uttalade sig om i den första intervjun.

Jaja, där är två intressanta intervjuer för den Trump-nyfikne i alla fall.

Hur menar du, vilket uttalade? Intervjun som gjordes på onsdagen borde inte handla nått om Khan, eftersom denne, då han kommenterade Trump, höll tal på demokraternas konvent på torsdagen. https://www.theguardian.com/us-news/2016/jul/30/donald-trump-muslim-father-khizr-khan-democratic-convention-speech
2016-07-31, 18:27
Medlem
Citat:
Hur menar du, vilket uttalade? Intervjun som gjordes på onsdagen borde inte handla nått om Khan, eftersom denne, då han kommenterade Trump, höll tal på demokraternas konvent på torsdagen. https://www.theguardian.com/us-news/2016/jul/30/donald-trump-muslim-father-khizr-khan-democratic-convention-speech

Ja sedär, jag hade visst blandat ihop det!
Fortfarande två bra intervjuer dock.
2016-07-31, 18:40
Medlem
Jag har visserligen inte sett intervjun än, men läser man den framstår ju Trump som lätt dum i huvudet. Han hoppar fram och tillbaka, kan knappt uttrycka sig begripligt, verkar inte vara intresserad av ämnet och lämnar över till andra att lägga upp sin politik.

Citat:
STEPHANOPOULOS: Then why did you soften the GOP platform on Ukraine?

TRUMP: I wasn't involved in that. Honestly, I was not involved.

STEPHANOPOULOS: Your people were.

TRUMP: Yes. I was not involved in that. I'd like to -- I'd have to take a look at it. But I was not involved in that.

STEPHANOPOULOS: Do you know what they did?

TRUMP: They softened it, I heard, but I was not involved.

STEPHANOPOULOS: They took away the part of the platform calling for the provision of lethal weapons to Ukraine to defend themselves.

Why is that a good idea?

TRUMP: Well, look, you know, I have my own ideas. He's not going into Ukraine, OK?

Just so you understand. He's not going to go into Ukraine, all right?

You can mark it down and you can put it down, you can take it anywhere you want.

STEPHANOPOULOS: Well, he's already there, isn't he?

TRUMP: OK, well, he's there in a certain way, but I'm not there yet. You have Obama there. And frankly, that whole part of the world is a mess under Obama, with all the strength that you're talking about and all of the power of NATO and all of this, in the meantime, he's going where -- he takes -- takes Crimea, he's sort of -- I mean...

STEPHANOPOULOS: But you said you might recognize that.

TRUMP: I'm going to take a look at it. But, you know, the people of Crimea, from what I've heard, would rather be with Russia than where they were. And you have to look at that, also.

Now, that was under -- just so you understand, that was done under Obama's administration. And as far as the Ukraine is concerned, it's a mess. And that's under the Obama's administration, with his strong ties to NATO.

So with all of these strong ties to NATO, Ukraine is a mess. Crimea has been taken. Don't blame Donald Trump for that.
2016-07-31, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ja sedär, jag hade visst blandat ihop det!
Fortfarande två bra intervjuer dock.
Båda rummen intervjuerna sker i är väldigt lika, med väldigt mörk belysning och fördragna gardiner. Jag misstänker att de har sådan där rötmånad där borta med, som gör att man svettas som tusan av sensommarvärmen. Det ser man i intervjun från i onsdags där både Trump och Kilmeade ser ut att svettas. https://www.youtube.com/watch?v=VLFZR0FPZ9Q

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in