Citat:
Ursprungligen postat av
Sanctus
Fast Clintons svar om att hennes privata (påstått) obetydliga hackade mejl nu helt plötsligt är en "national security" gör att hon skjuter sig själv i foten. Igen.
Det är möjligt, mitt inlägg gällde ifall Trump gjort ett misstag som drev sin "sarkasm" så långt den här gången. Republikanska kärnväljare hatar Clinton, men jag är inte säker på att de gillar såna här skämt heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Du har fel om Clintons mail. Alla vill se vad Clinton glömmer inför folket.
Men däremot att be Ryssen hacka servrar för att komma åt mailen är bara spel från Trump. Han vet mycket väl att sånt där gör man inte. Men jag tror att Trump behöver Rysslands hjälp för att dra ned byxorna på Clinton.
Visst får han enorm kritik när han säger att han var sarkastisk. Men som han uttalar sig så verkar han vara beredd på detta.
Jag tror att Trump bara spelade korten på ett annat sätt.
Jag tror det inte kommer påverka så mycket då folk vill verkligen se om Clinton ljuger eller inte.
Jag har inte pratat om Clintons mail, jag avskyr Clinton. Jag pratar enbart om hur Trumps uttalande om att be ryssarna plocka fram mailen som saknas förutsätter att alla hans republikanska kärnväljare har förmåga till både nyanserat tänkande och humor, vilket jag betvivlar.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Jag förstår inte varför ni upprepar dessa vansinniga förutsägelser när de har blivit fel varenda vecka, i vecka efter vecka, de senaste 58 veckorna.
Du kommer att att få fel igen.
"The definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting different results."
Var har jag uttalat mig negativt om Trumps
chanser tidigare? Det är hans politik och förmågan att genomföra den jag ifrågasätter regelbundet.
Hans chanser har jag inte betvivlat åtminstone sedan första supertisdagen om ens då, i så fall har jag glömt det,
(FB) Republikanernas kandidat 2016?