Upp emot 5 eller 6 dygn de sista dygnen är väldigt svårt o komma ihåg o hålla reda på vad som händer men inget jag gör om. Inget o skryta om hur länge man varit vaken det är bara extremt idiotiskt för du skadar dig själv både fysiskt och mentalt grovt genom att inte sova som vanligt som jag antar att de flesta redan vet om
ett dygn fungerar bra när jag ska jobba och sånt... e jag ledig så är det dag 3 som jag e "färdig" hör och ser saker.. ser ingen tjusning i att "race:a".. även om jag dagligen tar tjack så sover jag imellanåt
Typ 4-5 dagar eller något sånt, vet inte om det är för mycket tjack eller brist på sömn men de sista dagarna brukar bli väldigt skeva och det blir som att man sover och drömmer med öppna ögon framför datorn.
Personligen har jag aldrig varit vaken mer än två dagar - och då var det främst förr i tiden när man var 19-20 år.
Det funkar inte för mig att dygna fler dygn i streck - eftersom jag försöker tycka om mig själv och var snäll mot mig själv.
MVH
HYST
2 dagar säger läkarna att man kan vara vaken sen tar kroppen lite stryk men efter lite mat och sömn blir man helt återställd(om du inte fått en tjackpsykos på kuppen,vilket du inte själv kommer vara medveten om men din omgivning^^)
7 dygn utan söm. Eller mat. Lite te emellanåt, lite sprit och mycket cigaretter.
Folk sa förvisso att de var rädda att peta på mig under denna period i mitt liv utan att skada mig.
7 dygn, hallisar är ett faktum vid 5-6dygn här. Fick för mig att en konstig filur låg ner i en miniatyr bild hos en webshop när jag och en bekant satt vid datorn så sa självklart "hur länge ska han ligga där då?". Problemet var bara att det va en CPU kylare på bilden och ingen människa som lagt sig där.. Kan bli konstigt ibland
Aldrig maxat ut än i mer än 4 dagar. Fick hallisar på slutet och kollapsade 2-3 ggr av blodsockerfall p.g.a. dåligt intag av mat. Mådde skit i en hel vecka efter det sen. 48 timmar var rätt optimalt för mig.