Citat:
Ursprungligen postat av
fitz-hume
På vilket sätt är jag hysterisk rysshatare menar du?
Vem ska jag förklara detta för, menar du?
För dig? Jag menar, du är ju en rysshatare av den rent sjukliga sorten, helt utan självdistans. Så det är klart att det inte går.
För alla andra? Jag menar, de vet ju redan. Det är ju uppenbart varje gång du skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av
fitz-hume
För att jag belyser att Trump styrs av korrupta rådgivare finansierade av ryska intressen?
http://www.svt.se/nyheter/utrikes/trump-har-starka-ban-till-ryssland
Javisst, tack för den. Trådens dedikerade tombollsliberal förnekar nämligen att det är så konspirationsteorin ser ut, trots att man stöter på den dagligen. Men det är så tombollsliberalerna jobbar, de ljuger, förnekar och förvränger, och sen ljuger de igen. De är lika skamlösa som de är ondskefulla.
Igår satt t.ex. Martin O'Malley, demokratisk guvernör i Maryland, i en intervju och "förklarade" att det var Trump i konspiration med ryssar som hackat DNC's emails, och att det är därför som Trump inte vill släppa sina tax returns, för att det skulle framgå att han skickat stora summor pengar till ryska oligarker.
Som vanligt med tombollsliberaler, så var det tydligen helt oviktigt vad Debbie Wasserman m.fl. skrivit i mailen (varför fick hon sparken i så fall?). Och man borde fråga dem varje gång om de tyckte att Watergate var en skandal eller inte? För emailen avslöjade att Hillary-lägret spionerat på Bernie-kampanjen.
Artikeln du länkar innehåller det vanliga konspirationsteori-tramset med sin sedvanliga innuendos:
Citat:
fastighetsmiljardären Aras Agalarov och en annan Alexander Mashkevitj [...] har stöttat Trumps byggprojekt på södra Manhattan och ryska pengar har också investerats i Trumps projekt i Panama. En tredje oligark, Dimitrij Rybolev, köpte ett hus i Florida av Trump för 95 miljoner dollar
Citat:
I Trumplägret finns också flera viktiga rådgivare som har kopplingar till Ryssland. Hans utrikespolitiske rådgivare, Carter Page, har bland arbetatat i Moskva för Gazprom Media. [...]
Trumps kampanjledare Paul Manafort har under lång tid arbetat som medierådgivare åt Viktor Janukovitj
Citat:
Frågan alla ställer sig är om de avslöjade mejlen är ett resultat av en konspiration styrd av Trump och ryska intressen.
Samma gamla vanliga tunna soppa. Bara trams och innuendos av svagaste sorten.