2016-07-23, 23:51
Medlem
GeckoMorias avatar
Någon som har erfarenhet av Yellow Transformer och Purple Euro i Göteborgs-området? Har kikat lite i tråden men hittade inte så mycket om Purple Euro, de har en symbol som påminner om en "on/off"-knapp fast med två vertikala sträck ist för ett. Tack på förhand
Citera
2016-07-24, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeckoMoria
Någon som har erfarenhet av Yellow Transformer och Purple Euro i Göteborgs-området? Har kikat lite i tråden men hittade inte så mycket om Purple Euro, de har en symbol som påminner om en "on/off"-knapp fast med två vertikala sträck ist för ett. Tack på förhand

Ang transformers så har jag inte testat de vita med kit, dock de beige,. Och gav mdxx utslag..
De lila euro har en polare testat, ska vara bra..
Citera
2016-07-25, 17:44
Medlem
erections avatar
Skrev i fel tråd. Postar igen.

Tja! En vän har gula puckar med smiley ansikte och lite vita prickar. Han hade testat en igår och sa funka bra. Någon som testat dem eller vet något om de?

Tack!
Citera
2016-07-26, 06:24
Medlem
zero18s avatar
Rosa red bull någon?
Citera
2016-07-26, 17:51
Medlem
Tja, finns det någon här som testat Don Perignon ecstasyn?
Vad tyckte ni om den isf?
MVH
Citera
2016-07-27, 08:11
Medlem
zero18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rerolp
Tja, finns det någon här som testat Don Perignon ecstasyn?
Vad tyckte ni om den isf?
MVH

Är de samma som cirkulerade nere i holland för 3-4 månaders sen så är dom värda varenda krona :-D
Citera
2016-07-27, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero18
Är de samma som cirkulerade nere i holland för 3-4 månaders sen så är dom värda varenda krona :-D

Det kan det mycket väl vara
De som jag tänker på är blå, och ska innehålla mellan ca 200-260mg, kan det stämma tror du?
Må bäst!
Citera
2016-07-27, 11:41
Medlem
zero18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rerolp
Det kan det mycket väl vara
De som jag tänker på är blå, och ska innehålla mellan ca 200-260mg, kan det stämma tror du?
Må bäst!

Köpte själv några av dessa på en festival i holland. Han ja köpte av sa 220 mg. Riktigt bra piller är de. Räckte med 1/2 för å komma igång rejält.
Citera
2016-08-03, 22:01
Medlem
Davidhasselhoffs avatar
White transformer? Körde två stycken på Emmaboda samma kväll. (Första gången jag tog E)
Ruset de första timmarna kändes väldigt mysigt, ville mest ligga inne i tältet och slappa, var dock riktigt glad och allt var underbart.
Efter nån timme kände jag mig mer sugen på att dansa, blev dock inte så mycket av det, gick mest omkring i festivalområdet några timmar och bara njöt av stämningen.
Extremt spända käkar, tuggade sönder hela munnen.

Någon annan som testat White Transformer? Fick jag ett vanligt E rus?
Citera
2016-08-04, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero18
Rosa red bull någon?
Dom rosa ska vara bra. Har även för mig jag sett halva blå, halva vit, och båda ska vara bra :-)
Citera
2016-08-05, 07:28
Medlem
Någon som har någon aning om dessa.
Rosa transformers och ljusare nyans av rosa rosetter, med svaga svarta prickar.

https://imgur.com/a/YAxUW
Citera
2016-08-05, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davidhasselhoff
White transformer? Körde två stycken på Emmaboda samma kväll. (Första gången jag tog E)
Ruset de första timmarna kändes väldigt mysigt, ville mest ligga inne i tältet och slappa, var dock riktigt glad och allt var underbart.
Efter nån timme kände jag mig mer sugen på att dansa, blev dock inte så mycket av det, gick mest omkring i festivalområdet några timmar och bara njöt av stämningen.
Extremt spända käkar, tuggade sönder hela munnen.

Någon annan som testat White Transformer? Fick jag ett vanligt E rus?

Transformers ska ju innehålla mestadels rent MDMA så ruset du beskriver är ett helt klart rent MD-rus. Fick precis samma känsla på Orangea Ugglor, starka som attan men inte så mycket speed i dom! Tog dom också på Emmaboda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in