2016-07-26, 11:26
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Han verkar ivrig att ta sig an uppgiften och såg på gränsen till överlycklig ut på PK:n. Hans arbetsuppgifter kommer främst handla om analys, och där tror iaf jag att han kan göra stor nytta.

Det betyder kanske att han inte ska vara så mycket ute på träningarna. Jag har haft lite svårt att se Fjellström i en sådan tränarroll, speciellt som assisterande. Nu ska han analyserar motståndare och matcher. Det är ett klart spännande drag.

Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Vad händer med Olof i MFF? Kuhn kanske inte kom överens så bra med honom?

Han ska vara kvar. De ska jobba med olika saker.
2016-07-26, 11:27
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Vad händer med Olof i MFF? Kuhn kanske inte kom överens så bra med honom?

Förlängde inte han nyligen sitt kontrakt?
2016-07-26, 11:45
Medlem
skrudiss avatar
Jag vill inte se Skrabb i DIF. Han känns som en medelmåttlig spelare och inte bättre än ex Basse. Dessutom brukar Gefle-värvningarna vara sådär, många från mindre klubbar som inte klarar pressen i Djurgården.
2016-07-26, 11:52
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Förlängde inte han nyligen sitt kontrakt?

Japp!
2016-07-26, 11:55
Medlem
Gallachers avatar
Var skeptisk igår till ryktet med Jens men nu när man fått se PKn och fått reda på hur och vad han ska jobba med så känns det mer och mer logiskt. Utöver en vettig analytisk förmåga så kommer han bidra med positiv energi.
Sen är det alltid fint att få in en gammal spelare med 200 matcher i bagaget in i föreningen. Nu har vi en fullständig stab och bra bollplank till en fortfarande orutinerad Kuhn.
2016-07-26, 12:06
Medlem
Känns som att Örebro gjort en bra värvning i Sköld.
2016-07-26, 12:36
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Jag vill inte se Skrabb i DIF. Han känns som en medelmåttlig spelare och inte bättre än ex Basse. Dessutom brukar Gefle-värvningarna vara sådär, många från mindre klubbar som inte klarar pressen i Djurgården.
Har ni verkligen råd att tacka nej till spelare. Ni borde vara tacksamma för alla spelare som kan bidra till att rädda kontraktet.
2016-07-26, 13:11
Medlem
nomadics avatar
Holmberg ut, Sköld in. Känns på förhand som att det går lite på ett ut som truppspelare.
2016-07-26, 13:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Var cirkulerar det ryktet?
2016-07-26, 13:45
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Var cirkulerar det ryktet?

Svenska fans och nämndes även av någon på svartgul (kanske baserat på SF). Verkar som att Colley försvinner och en norrman från norska div 2, samt Skrabb ryktas in. Men med tanke på att pekings bud nobbades, har jag ändå svårt att se att Gefle acceptera ett bud från DIF som nu är bottenkonkurrent dessutom.
2016-07-26, 14:59
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Va falls?! Jag som trodde att enda anledningen Falkenberg gick med på ett sånt löjligt sponsornamn var för att kunna finansiera naturgräs? Är du säker på att det är plastgräs på den alkoholfria arenan? Annars gör Otto Martler bort sig mer än vanligt här:

-

Angående MFF´s presskonferens lär det va Fjellström, han själv har väl uttryckligen sagt att "nån gång innan jag dör ska jag träna Malmö FF".

Nej, jag verkar ha fel. Efter lite googlande verkar det som att den ska ha gräs faktiskt.

Då är det inga tvivel, Falkenberg får gärna vara kvar i allsvenskan. Att uppleva bortamatch på den Alkoholfria arena med en läsk i handen lockar.
2016-07-26, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Holmberg ut, Sköld in. Känns på förhand som att det går lite på ett ut som truppspelare.

Du som verkar ha koll på Holmberg...hur bra är han? Styrkor? Svagheter?

Från att ha haft Kujovic, Nyman och Trasten till Holmberg, S.Andersson och den hjärndöde DMK.

Känns som eliten mot amatörer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in