2016-07-23, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kakistokrati
Automatvapen? Jag har bara hört talats om en Glock 9mm med bortslipat serienummer.

Har du hört talas om Darknet?

att han sköt unga stödjer Columbineteorin
Citera
2016-07-23, 18:02
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r
Har sett många iranier som ser ut som honom. Varför skyller du på kurder för, din turk?

Sluta bidra till att göra det här till ännu en rasistisk tråd. Detta handlar om en tysk medborgare, född i Tyskland och som själv tyckte det var viktigt att påpeka. Om hans ena förälder är född i Iran känns rätt irrelevant i sammanhanget, då inget tyder på polititiskt motiverat brott med koppling till Iran.

Det som framkommit är att tysken varit mobbad och en enstöring, som så många andra unga massmördare vid tex skolskjutningar tycks ha varit.

Han blev förmodligen besatt vid tanken på hämnd och att få synas och läste på om tex den norska terroristen Breivik. Datumet tyder på en hyllning eller liknande även om hans massmord inte riktade in sig på specifik grupp av människor efter deras ideologiska övertygelse.

Möjligen var unga måltavla pga hans många år som mobbad. Det är en tragisk händelse som i vilket fall inte har någonting med hans etnicitet att göra.
Citera
2016-07-23, 18:09
Medlem
Globalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Sluta bidra till att göra det här till ännu en rasistisk tråd. Detta handlar om en tysk medborgare, född i Tyskland och som själv tyckte det var viktigt att påpeka. Om hans ena förälder är född i Iran känns rätt irrelevant i sammanhanget, då inget tyder på polititiskt motiverat brott med koppling till Iran.

Det som framkommit är att tysken varit mobbad och en enstöring, som så många andra unga massmördare vid tex skolskjutningar tycks ha varit.

Han blev förmodligen besatt vid tanken på hämnd och att få synas och läste på om tex den norska terroristen Breivik. Datumet tyder på en hyllning eller liknande även om hans massmord inte riktade in sig på specifik grupp av människor efter deras ideologiska övertygelse.

Möjligen var unga måltavla pga hans många år som mobbad. Det är en tragisk händelse som i vilket fall inte har någonting med hans etnicitet att göra.

Du verkar själv vara besatt av etniciteter.
Skytten i detta fallet hade medborgarskap i både Tyskland och Iran om du är intresserad.
Citera
2016-07-23, 18:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa

Håller med dig, här försöker vi få fram en rättvis bild så kommer det in ett svin och börjar snacka om turk och kurd. Så jävla vidrigt att såna som han inte kan hålla sig borta från såna här trådar.

Läste på Expressen att det stämmer med att han lurat dit sina kompisar om att det var gratis mat på McDonalds. Då ställer jag frågan, sina "vänner" eller är det vänner?
Citera
2016-07-23, 18:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Nu har det faktiskt konstaterats i domstol att ABB inte lider av psykisk sjukdom. Däremot har han personlighetsstörningen narcissism, men folk med den diagnosen är inte galna i vanlig bemärkelse, då de faktiskt förstår skillnaden mellan rätt och fel, åtminstone på ett ytligt plan. Dock verkar de helt sakna empati.

Ungefär som denna GM, som med berått mod skjuter på så pass små barn som tolvåringar. Rakt i huvet dessutom. May he burn...

Hur FAN fick detta psycho tillgång till automatvapen undrar jag, och var finns föräldrarna???????

Sök på mina mina inlägg, kan som mest vara 10 inlägg där jag skrev min teori och ju mer jag läser desto mer besannas min teori.
Citera
2016-07-23, 18:10
Medlem
V4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Spelar ingen roll om de är perser, kurder eller något annat.
De tillhör inte de européeiska folken, har inget att tillföra oss, de kommer för att bosätta sig i Sverige, Tyskland mfl länder, vi bosätter oss inte i Iran.
Mellanösterns självutnämnda elit är således värdelösa för västeuropa.

Persiska katter kan ju för all del vara fina. Det är väl det enda.

Helt korrekt. Det som inte bygger på Europas värdegrunder, ska inte finnas här heller.
Citera
2016-07-23, 18:11
Medlem
Visar det sig vara en iranier anser sig väl eliten ha tillräckligt på fötterna för att atombomba Iran och invadera Ryssland, medan om det är ytterligare en IS-jihadist så är det bara en del av den nya verklighet som europeerna måste lära sig att acceptera (som Hollande uttryckte det).
Citera
2016-07-23, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakistokrati
Automatvapen? Jag har bara hört talats om en Glock 9mm med bortslipat serienummer.

Har du hört talas om Darknet?

Har aldrig hört talas om en Glock17 som kan avfyra 20 skott+ i följd....
Citera
2016-07-23, 18:15
Medlem
DickeFixs avatar
Här är en bild på balkongmannen:

http://gazetablic.com/wp-content/uploads/2016/07/Unbenannt-1.png
Citera
2016-07-23, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalmannen
Du verkar själv vara besatt av etniciteter.
Skytten i detta fallet hade medborgarskap i både Tyskland och Iran om du är intresserad.

Det har många svenskar med inget konstigt med det, gör inte en sak av något bara för och göra. Vi har allvarliga problem med Islaism och den behöver tas itu med. Sån här skit bidrar inte till det, möjligen göder det rasism
Citera
2016-07-23, 18:16
Medlem
Kakistokratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimbal

Inte jag heller och det är såklart inte så konstigt att vi inte gjort.

Var har du fått uppgiften 20+ skott ifrån?

Utanför Donken avlossades just 17 skott. Källa? Mig själv. Räknade
---------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: Klipp med en Glock med en 50 rounds trumma
https://www.youtube.com/watch?v=KUkJHdP0XMU
Senast redigerad av Kakistokrati 2016-07-23 kl. 18:22.
Citera
2016-07-23, 18:17
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimbal
Okej, så du vet inte mycket om vapen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in