Citat:
Ursprungligen postat av
Tuna77
Terrorgalningar och utstötta hittar alltid motiv till att ta med sig flera i sin egen död. Snart kommer väl den första Pokemon Go skjutningen, där någon arrangerar ett Poké Stop som drar till sig ungdomar, sen en masskjutning och antingen psykist sjuk/hämnas profilen eller skylla det på spelets evolutionside som gör att man kan motivera det religiöst. I´m just saying.....
Ja, men det du säger är ju idiotiskt och ibldat. Hur många sådana här incidenter ska ske innan du och andra indoktrinerade och ignoranta idioter faktiskt tar till sig var Islam är? Koranen är är emot demokrati, yttrandefrihet och vad du och dina gelikar kallar för "mänskliga rättigheter".
Jag förstår inte ens varför du yttrar dig när du inte ens kan någonting om Islam. Läs minst tjugo sidor av Koranen och du kommer att förstå vad det handlar om. Tills dess bör du inte ursäkta muslimers illdåd med att det handlar om "terrorgalningar", "utstötta" och "psykist sjuk". Det gör mig rentav illa till mods att du i tider som dessa är så jävla obildad i ämnet, och dessutom försöker att yttra en åsikt där du väljer sida. Jag får god lust att skalla dig.
Läs på eller håll käften, din råtta.