Citat:
Ursprungligen postat av
Troian
Däremot kan hans iranska påbrå bidragit till hans känsla av utanförskap, och kanske att han blev mobbad, även om psykisk sjukdom antagligen också spelad in.
Så, det är inte säkert att det lika gärna kunde varit en så att säga heltysk.
Absolut och hela den biten med utanförskapet är en av de svåraste nötterna att knäcka då vi inte ens klarar av det när det kommer till européer som flyttar/flyr till andra europeiska länder.
Men det ändrar tyvärr inte på det faktum att kasta ur sig att det var för att han var en iranier eller för att han kommer från ett muslimskt område måste det vara svaret är helt uppåt väggarna fel då det öppnar upp möjligheten för att man börjar prata om kristen terrorism när det inte är terrorrelaterat.
Citat:
Ursprungligen postat av
-TheRiddle-
Så det är bara en olycklig slump att det råkar vara en muslim igen menar du?
I detta fall så verkar det som så, eller sitter du på bevis som tysk polis inte har delat med sig av?
Citat:
Ursprungligen postat av
-TheRiddle-
Fan vilken otur just muslimer verka ha när det gäller terrordåd då, 99% av all terror slumpar sig på muslimer som GM. Slumpen måste vara jävligt islamofobisk

Jag älskar verkligen hur korkat naiva vissa är, 99% är inte muslimsk terror i världen, jag skulle säga att siffran är någonstans mellan 70-90% men absolut inte 99% speciellt då jag vet att du inte kan backa upp det påståendet utan att ignorera Asien och Amerika (nord som syd)