2016-07-23, 10:09
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Vore kul om Gnaget kunde ta upp lite egna produkter också.
Jo, för det har vi inte gjort eller...
2016-07-23, 10:10
Medlem
Fred Friendlys avatar
Någon som har koll på Rasmus Lindkvist "Sveriges Gareth Bale"? 🇮🇱
2016-07-23, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
21-årige Eric Kubasu prövar för Gnaget. Eric utsågs i fjol till bäste mittfältare i Kenyanska ligan. Härligt med Silly rykten och förhoppningar.

Apropå Rodic, är det verkligen nu man ska gå till Turkiet? Till och med charterturisterna börja inse att Erdogan inte är regimen att stödja. Dessutom verkar det vara svårt att få ut sin lön från de mindre klubbarna. Nåväl, hans val och samvete.
Han kubasu verkar intressant. Bra teknik och bra skott . Såg någon youtube klipp som någon länkade. Visst den ligan är usel men ett provspel tycker jag är helt rätt
2016-07-23, 10:27
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Mer intressant är väl "jätteavtalen" som det snackas om inför varje säsong. Megaföretag i Kina, Japan, Mellanöstern som ska gå in med stora pengar i "Skandinaviens största klubb".

Ja, den är också bra. Kommer som ett brev på posten varje år.
2016-07-23, 11:32
Bannlyst
MFF presskonferens kl 14. Sitter och hoppas på Rantie men blir väl han från Häcken.

Mycket besviken om så skulle vara fallet..
2016-07-23, 11:47
Bannlyst
Om Bordeux bjuder 15-20 miljoner för Pa Konate så tycker jag att man ska släppa utan att blinka. Vad anser ni andra?
2016-07-23, 12:27
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netflixandpill
Om Bordeux bjuder 15-20 miljoner för Pa Konate så tycker jag att man ska släppa utan att blinka. Vad anser ni andra?

15-20 för Konate? Och själv sitter man och hoppas på 15 för Haitam.

Får de 15-20 för Konate är de bara att tacka och springa direkt till banken.
2016-07-23, 12:27
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:

Ja, har sett 6-7 st av MFFs matcher den här säsongen men känns som att han stagnerat lite i utvecklingen i år?
2016-07-23, 12:31
Medlem
junkbords avatar
Citat:

Iom att Haitam som är 10ggr bättre än Pa ryktas för 12millar så är det såklart bara att tacka och ta emot om ni får 15-20miljoner för honom.

Men o andra sidan är ni ju duktiga på att kränga medelmåttor för absurda summor. Lex Keso.
2016-07-23, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Iom att Haitam som är 10ggr bättre än Pa ryktas för 12millar så är det såklart bara att tacka och ta emot om ni får 15-20miljoner för honom.

Men o andra sidan är ni ju duktiga på att kränga medelmåttor för absurda summor. Lex Keso.
Det är få förunnat i Allsvenskan att kunna säga nej när utländska klubbar rycker i ens spelare. Malmö har satt sig i en gynnsam position de kommande åren.
2016-07-23, 12:55
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Ja, har sett 6-7 st av MFFs matcher den här säsongen men känns som att han stagnerat lite i utvecklingen i år?

Tvärtom, han har varit riktigt bra och jag förstår varför klubbar har blivit intresserade. Det var ju när han tog över vänsterbacken som vi hittade spelet.
2016-07-23, 13:04
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Det är få förunnat i Allsvenskan att kunna säga nej när utländska klubbar rycker i ens spelare. Malmö har satt sig i en gynnsam position de kommande åren.

Visst är det så.
Vi däremot är på ruinens brant och har inte möjlighet att sätta ett högre pris.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in