2016-07-22, 21:18
Medlem
Även Kristoffersson skriver att Leeds är intresserade av Haukur. Säkert bra att sälja, men jag har gillat honom och han inställning.

Disco fortsätter att "minst en" anfallare är på väg in och att han skulle bli förvånad om inte Goitom spelar med Gnaget i höst. Jag själv är lite skeptisk till vad Henok är värd, jämfört alternativen. Han är 32 år och inte billig.
2016-07-22, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Även Kristoffersson skriver att Leeds är intresserade av Haukur. Säkert bra att sälja, men jag har gillat honom och han inställning.

Disco fortsätter att "minst en" anfallare är på väg in och att han skulle bli förvånad om inte Goitom spelar med Gnaget i höst. Jag själv är lite skeptisk till vad Henok är värd, jämfört alternativen. Han är 32 år och inte billig.

Fast han skriver inte att han vet att AIK vill ha en anfallare bara spekulationer, det är lte konstigt att han inte vet det säkert. Goitom hade varit jättebra 15/7 jag vet inte om jag vill ha honom 15/8 eller när nu fönstret stänger i Sverige.

Haukur är en personlig favorit men om vi får ett bud på £1 miljon så kanske det är dags att sälja för han passar inte in så jättebra i den nya 3-5-2 uppställningen, där borde vi kunna hitta en bättre ersättare.
2016-07-22, 22:19
Medlem
21-årige Eric Kubasu prövar för Gnaget. Eric utsågs i fjol till bäste mittfältare i Kenyanska ligan. Härligt med Silly rykten och förhoppningar.

Apropå Rodic, är det verkligen nu man ska gå till Turkiet? Till och med charterturisterna börja inse att Erdogan inte är regimen att stödja. Dessutom verkar det vara svårt att få ut sin lön från de mindre klubbarna. Nåväl, hans val och samvete.
2016-07-22, 23:48
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Bara ÖSKare kan vara glada över detta.
Så sas det även om Sebastian Andersson. Peking är som bekant en bra miljö för anfallare att blomma ut i och det kan nog även Holmberg göra.
2016-07-23, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Så sas det även om Sebastian Andersson. Peking är som bekant en bra miljö för anfallare att blomma ut i och det kan nog även Holmberg göra.

Alltså SA har varit stabil kring 5 mål/säsong och det är nog ungefär där han kommer landa i år också. Han är en helt okej truppspelare, men kommer aldrig bli en stjärna. Det var den rollen han hade i DIF och därför som vi kunde släppa honom. Att han gjort ett par mål för er är inte ett tecken på att han har "blommat it", snarare precis vad som kan förväntas.

Holmberg har jag alltid sett som en bänkspelare, men lyckas ni göra nåt av honom är ni att gratulera. Han var säkert billig.
2016-07-23, 01:52
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enokw
Alltså SA har varit stabil kring 5 mål/säsong och det är nog ungefär där han kommer landa i år också. Han är en helt okej truppspelare, men kommer aldrig bli en stjärna. Det var den rollen han hade i DIF och därför som vi kunde släppa honom. Att han gjort ett par mål för er är inte ett tecken på att han har "blommat it", snarare precis vad som kan förväntas.

Nu är han visserligen uppe i 5 mål redan nu, med mer än halva säsongen kvar. Tycker det synts väldigt tydligt det senaste att han kan vara betydligt mer än en "helt okej truppspelare".
2016-07-23, 01:59
Medlem
AIKs "sillykungar" får mig att tänka på den gamla devisen att avlossar man bara tillräckligt många skott så får man till slut en lyckoträff. Fan vad dom gafflar.
2016-07-23, 02:20
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
AIKs "sillykungar" får mig att tänka på den gamla devisen att avlossar man bara tillräckligt många skott så får man till slut en lyckoträff. Fan vad dom gafflar.
Vilka lyssnar du på? Om källkritiken är från vissa här på flashback bör du ta det med en grävskopa salt.
2016-07-23, 08:37
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit

Jag väntar fortfarande på Kinabomben. Var det Kinas Messi man skulle värva. Han var väl klar?
2016-07-23, 09:48
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag väntar fortfarande på Kinabomben. Var det Kinas Messi man skulle värva. Han var väl klar?

Jag undrar om det blir mer än en Kinapuff?
2016-07-23, 09:52
Medlem
fjiskens avatar
Vore kul om Gnaget kunde ta upp lite egna produkter också.
2016-07-23, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Mer intressant är väl "jätteavtalen" som det snackas om inför varje säsong. Megaföretag i Kina, Japan, Mellanöstern som ska gå in med stora pengar i "Skandinaviens största klubb".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in