2016-07-18, 23:28
Medlem
Tjena! Någon som sitter på info om dessa? Påstods vara Ecstasy men säljaren var osäker på styrka.
Finns ej brytskåra eller någon märkning på dom.

http://imgur.com/uI6EwI4
Citera
2016-07-19, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cirkusregeringus
Köpte nyligen ett gäng knappr som liknar små gråblå dominobrickor eller avlånga tärningar med en sexpunktig sida och en ensam punkt på den andra sidan.

Någon som vet om det här är bra grejer? Vilken effekt bör jag få? Finns det något sätt att mäta renheten/koncentrationen MDMA i knapparna?

Edit: Ska brukas på festival.

Citat:
Bild på mina blå/grå domino bifogad. Hoppas det hjälper, kan ladda upp fler!

https://www.anony.ws/image/JW1i

Citat:
Ursprungligen postat av Ravana
De där är väll tärningar

Citat:
Nja, skulle kunna vara avhuggna dominos. Han som langade kallade de för blå/grå dominos. Den längst till vänster står på kort sidan, så de är mer som rätblock än kuber.

Citat:
Tack! Ser ut att vara identiska med de jag har. Polaren hade redan testat dessa, så förmodar att det grönt ljus. Börjar dock med en halv för säkerhetsskull

Citat:
Ursprungligen postat av Swexer
http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=35631
Ser ut att vara samma, fast kan aldrig veta med säkerhet, Köp ett testkit

Jag kan gröna dessa. Ljusblå Tärningar / Dice.
Våra inhandlades dock för 7 månader sedan. Vi är hyffsat nya på detta med E, men har droppat piller några gånger förut, med långa intervaller emellan.
Jag och en polare tog ett helt piller var, på ett skogsrave. Kickade snabbare för kompisen än för mig (som vanligt...) - Jag landade efter 4 timmars rätt jävla bra effekt, medans kompisen mådde jävligt bra i 5 timmar.
Citera
2016-07-20, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnotizolam
Tjena! Någon som sitter på info om dessa? Påstods vara Ecstasy men säljaren var osäker på styrka.
Finns ej brytskåra eller någon märkning på dom.

http://imgur.com/uI6EwI4

Bara att testa med kit Ingen ide att chansa..
Citera
2016-07-21, 09:52
Medlem
Hej har gröna och rosa wasapp som ska vara extascy, dom väger ca 220 mg och jag har testat dom redan, båda har samma innehåll men ville höra om någon vet något mer om dessa så som labbtest med mera.

Det är i Stockholmsområdet

Tack på förhand
Citera
2016-07-21, 14:25
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GredGreenBlue
Hej har gröna och rosa wasapp som ska vara extascy, dom väger ca 220 mg och jag har testat dom redan, båda har samma innehåll men ville höra om någon vet något mer om dessa så som labbtest med mera.

Det är i Stockholmsområdet

Tack på förhand

gröna wasapp cirkulerade mycket förra året iaf vad jag vet, var inga konstigheter med dem då.
Citera
2016-07-22, 15:07
Medlem
J.J.s avatar
vita transformers? någon som har testat?
Citera
2016-07-22, 15:53
Medlem
rockandrollas avatar
Lila knappar med trekant på. Har inte mer info
bara fått den beskrivningen samt den vanliga
"det är riktigt bra tryck i dem"...
Citera
2016-07-23, 03:05
Medlem
JSteins avatar
Jag och en polare fick tag på några rödbruna Harley Davidson för någon vecka sedan i Göteborgsområdet. Alla andra som hade testat sa att dom skulle va bra som fan.
Vi slängde i oss 2 stycken var, gick runt utomhus och tänkte inte så mycket på det. Efter ca 1,5 timme kände vi änna att det här va löjligt dåligt, kände verkligen ingenting så vi gick iväg och fixade oss en varsin till men fortfarande ingen effekt.
Vi hade vart på doset dagligen i någon månad innan, rökte lite gräs samma dag, är det någon som vet ifall det kan ha påverkat ecstasyn? Typ att hjärnan helt enkelt var för tom och slutkörd? Eller är dom här knapparna skit för enligt andra ska dom tydligen vara hur nice som helst och mer MDA, fett besviken
Citera
2016-07-23, 03:22
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.J.
vita transformers? någon som har testat?

Käkar sällan E men hört att dem ska va schyssta! Bara å käka!
Citera
2016-07-23, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JStein
Jag och en polare fick tag på några rödbruna Harley Davidson för någon vecka sedan i Göteborgsområdet. Alla andra som hade testat sa att dom skulle va bra som fan.
Vi slängde i oss 2 stycken var, gick runt utomhus och tänkte inte så mycket på det. Efter ca 1,5 timme kände vi änna att det här va löjligt dåligt, kände verkligen ingenting så vi gick iväg och fixade oss en varsin till men fortfarande ingen effekt.
Vi hade vart på doset dagligen i någon månad innan, rökte lite gräs samma dag, är det någon som vet ifall det kan ha påverkat ecstasyn? Typ att hjärnan helt enkelt var för tom och slutkörd? Eller är dom här knapparna skit för enligt andra ska dom tydligen vara hur nice som helst och mer MDA, fett besviken

Du har inte tagit Tramadol eller några serotonin droger som exempel kokain några dagar innan du tog E? för det förstör E kicken helt o hållet och E ger ingen effekt. Det är bara vila huvudet i några veckor och testa E igen så får du full effekt.
Citera
2016-07-23, 15:21
Medlem
JSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Du har inte tagit Tramadol eller några serotonin droger som exempel kokain några dagar innan du tog E? för det förstör E kicken helt o hållet och E ger ingen effekt. Det är bara vila huvudet i några veckor och testa E igen så får du full effekt.
hmm det var en snurrig period där, det är nog mycket möjligt att vi/jag har petat i oss någon tram eller liknande
Jag får testa igen och framförallt hålla koll på vad fan man får i sig haha!
Citera
2016-07-23, 20:40
Medlem
Gula hamburgare ingen som vet säljs på Hisingen i Göteborg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in