Citat:
Ursprungligen postat av
Pazzamo
På Svt2 påstod en kvinnlig reporter på plats i München att mannen i videon som sa: "Jag är tysk" också hade sagt: "Tyskland ska förbli tyskt" vilket enligt henne då skulle kunna handla om högerextremister. Varför drar denna jävla rövskalle till journalist upp en sådan dålig lögn ur sin röv?
Som du skriver, det verkar vara en fet lögn. Men damen Lauretta/Loretta, som sprang till CNN för att berätta att han uttalade islamiska slagord, är inte heller trovärdig. Ingen annan än hon ska ha hört något sådant.
Det jag reagerat på är trots alla översättningar så har ingen översatt den första raden som TS tycks säga i filmen med konversation.
"I sju år mobbade du/ni mig"
Det tycks uppenbart att GM hållt ett litet farvältal på taket, där han har fört räkenskaper över sitt liv muntligen.
Så blir han avbruten av gaphalsen (:/) och så är det en fram och tillbaka konvo.
Ol man struntar i vad gapis säger så blir det en liten berättelse om GM:s liv. Lite lätt översatt :
"Jag var mobbad hela grundskolan".... "så jag var tvungen att köpa en pistol"... "jag är född här och uppvuxen i socialgrupp 3/Distrikt 10“... “jag gick i terapi (watatwist) " och sen orkar han inte längre utan pangar på.
Skumt att detta inte redan tagits upp, varför missar ni det här med mobbingen?
Kan vi verkligen kalla detta för ett TERRORbrott?