2016-07-20, 20:02
Medlem
JeffDaviss avatar
Fan man blev ju sugen nu! Grym rapport! Känner med er
Citera
2016-07-20, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Någon sorts mindervärdeskomplex verkar du ha i alla fall.

Mindervärdeskomplex?! Snygg analys haha.

Nej det har jag naturligtvis inte, men rimligtvis borde många av er som dansar omkring i skogen och tvingas fly från verkligheten och eran tragiska vardag med hjälp av syra, ha det. På riktigt.
Citera
2016-07-20, 20:43
Medlem
70Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMojjoRisin
Ålder: 22
Längd: 173 cm
Vikt: ca 60 kg varav 1,3 kg är silikon :-)

1.3 kg silikon? Du har alltså tryckt in 1300 cc, vilket det ungefär motsvarar, och är 173 cm lång och väger 60 kg? De implantaten finns inte att få tag på i Sverige då det är helt galet stort. Din hud måste vara sjukt sladdrig om din kirurg lyckats få in det i din normalstora kropp.
Citera
2016-07-20, 22:35
Medlem
PundarAliens avatar
bästa tripprapport jag nånsin läst, du låter sjukt go och din kille med
Citera
2016-07-20, 23:22
Medlem
pumpsvars avatar
Bra tripprapport!
Citera
2016-07-20, 23:43
Medlem
Tackar för all respons! Några bilder blir det dessvärre inte. Jag ger er mina ord och lämnar resten till inbillningsförmågan.

Citat:
Ursprungligen postat av 70D
1.3 kg silikon? Du har alltså tryckt in 1300 cc, vilket det ungefär motsvarar, och är 173 cm lång och väger 60 kg? De implantaten finns inte att få tag på i Sverige då det är helt galet stort. Din hud måste vara sjukt sladdrig om din kirurg lyckats få in det i din normalstora kropp.

Ja, alltså. 650cc i varje tutte är ingen stor grej. Vet inte om du tolkat det som att jag skulle ha 1,3 kg i varje enskilt bröst? Då hade det nog varit lite mycket. Varför hakar alla upp sig på brösten för?
Citera
2016-07-21, 00:41
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Mindervärdeskomplex?! Snygg analys haha.

Nej det har jag naturligtvis inte, men rimligtvis borde många av er som dansar omkring i skogen och tvingas fly från verkligheten och eran tragiska vardag med hjälp av syra, ha det. På riktigt.
Rätt uppenbart för det flesta att något inte står rätt till med dig.
Läs vad du skriver, det är verkligen en tråkig syn du har på andra människor. Förstår att du önskar att inte bara din vardag är tragisk, det är väl normalt antar jag.
Faktum är att många tycker att LSD och fest är kul utan att behöva någon sorts verklighetsflykt över huvud taget, det är bara ett av många sätt folk festar på, inget mer med det. Själv har jag tröttnat på det.

Hoppas du verkligen tar till dig nu tuffing, "på riktigt".
Citera
2016-07-21, 11:38
Medlem
Kul att det blev vad ni hade hoppats på.

Vadå hänger upp sig på bröst! Om tom du gör det är det väl inte konstigt att en överhängande majoritet anonyma killar gör det? det är ett av våra kollektivt största intressen.

Förstår inte varför folk ska hänga upp sig på hur folk spenderar sin fritid. Man kan alltid trösta sig med att de som är så inte får uppleva sådana saker och ständigt känner press över hur de uppfattas av folk de egentligen inte gillar.

Redline: var en duktig vovve och gå och skäll i någon annan tråd. Passa på att anordna någon parmiddag där du kan snacka om hur värdefull du är på jobbet också innan du och din medium-attraktiva partner går och lägger er utan att ha sex. Du har starka åsikter och dåliga/inga argument vilket är en dålig kombo.

Och nej, jag har aldrig tagit några psykoaktiva kemikalier så det fungerar dåligt att avfärda mig med att du minsann är en bättre oknarkande människa. Jag är rätt säker på att jag är bättre utbildad, har sjysstare hus, bättre bil, snyggare partner, mer pengar på banken och allt som sådana som du eftersträvar. Är det inte tråkigt att aktivt försöka bli/uppfattas som den där jävla släktingen som man inte pallar snacka med för att de sitter och dömer en?
Citera
2016-07-21, 12:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Rätt uppenbart för det flesta att något inte står rätt till med dig.
Läs vad du skriver, det är verkligen en tråkig syn du har på andra människor. Förstår att du önskar att inte bara din vardag är tragisk, det är väl normalt antar jag.
Faktum är att många tycker att LSD och fest är kul utan att behöva någon sorts verklighetsflykt över huvud taget, det är bara ett av många sätt folk festar på, inget mer med det. Själv har jag tröttnat på det.

Hoppas du verkligen tar till dig nu tuffing, "på riktigt".

"Uppenbart för de flesta"?! Flesta här inne?Vänta... "host" fick precis en tog-åt-mig-grej i halsen.

Nej det är ingen som helst fel på min människosyn bara för att jag inte gillar verklighetsfrånvarande tomtar i blommiga byxor som är höga på syra. Det är helt normalt och vanligt att ogilla sånt. Skulle nästan påstå att det är helt naturligt att ogilla sånt.

Ni har inte bara svårt att anpassa er till samhället, ni begår även olagliga handlingar.
Citera
2016-07-21, 17:55
Medlem
Tryptaminflins avatar
Citat:
"Uppenbart för de flesta"?! Flesta här inne?Vänta... "host" fick precis en tog-åt-mig-grej i halsen.

Nej det är ingen som helst fel på min människosyn bara för att jag inte gillar verklighetsfrånvarande tomtar i blommiga byxor som är höga på syra. Det är helt normalt och vanligt att ogilla sånt. Skulle nästan påstå att det är helt naturligt att ogilla sånt.

Ni har inte bara svårt att anpassa er till samhället, ni begår även olagliga handlingar.

Hur kommer det sig att du fått den avsky gällande "verklighetsfrånvarande tomtar i blommiga byxor"?

OnT: Du fångade ruskänslan bra i texten, fick nästan lite flashbacks när jag läste
Citera
2016-07-21, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tryptaminflin
Hur kommer det sig att du fått den avsky gällande "verklighetsfrånvarande tomtar i blommiga byxor"?

OnT: Du fångade ruskänslan bra i texten, fick nästan lite flashbacks när jag läste

Det är inte så svårt vid blotta anblicken.

Jag har nämligen upplevt det med egna ögon. Jag tänkte vara öppen och följde med bekanta, men ångrade mig direkt.

Blev utlåvad mycket kärlek, skoj och fest och möts av verklighetsfrånvarande risigt slödder som talar i tungor och dansar med lysrör i munnen. Den överlägset sämsta tillställning jag överhuvudtaget varit på.

Det pratades om att "bryta sig lös från samhällsnormen" jo jag tackar. Be mycket guest.

Dagen efter skulle alla hem till sina sorgliga liv på bidrag.
Citera
2016-07-21, 20:15
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Det är inte så svårt vid blotta anblicken.

Jag har nämligen upplevt det med egna ögon. Jag tänkte vara öppen och följde med bekanta, men ångrade mig direkt.

Blev utlåvad mycket kärlek, skoj och fest och möts av verklighetsfrånvarande risigt slödder som talar i tungor och dansar med lysrör i munnen. Den överlägset sämsta tillställning jag överhuvudtaget varit på.

Det pratades om att "bryta sig lös från samhällsnormen" jo jag tackar. Be mycket guest.

Dagen efter skulle alla hem till sina sorgliga liv på bidrag.
Ja för alla är ju så, även TS verkar du mena.
Sånt stör även vi oss på som gillar att dra på dylika fester. Vet inte riktigt vad de människorna har med TS och hennes rapport att göra dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in