2016-07-08, 13:34
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Har inte hängt med i utvecklingen riktigt.
Vad är det för skillnad på Montana Black White och Montana Black Whiteout?
Om det är så att Whiteout enbart täcker bättre, varför då ens köpa White?

Känner mig gammal.
Citera
2016-07-08, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
Har inte hängt med i utvecklingen riktigt.
Vad är det för skillnad på Montana Black White och Montana Black Whiteout?
Om det är så att Whiteout enbart täcker bättre, varför då ens köpa White?

Känner mig gammal.
Whiteout är väl en chromekiller.

Japp, onödigt att köpa vanliga svart&vit imo
Citera
2016-07-13, 10:02
Medlem
graffdatshits avatar
Tjenare! Någon som vet om det finns någon sida som man kan köpa random cans på? Hl har ju bara vit och grå i sitt lager atm!

Tycker att random cans kan vara riktigt nice faktiskt, man får mixade färger, märken som man inte provat ibland, de finns till ett bra pris och sist men inte minst, de gör det till mer utav en utmaning! Man får pilla med caps, se vilka som passar på vilka, ta caps ifrån andra aerosoler! Det känns mer OS och pyssel aktigt! Liksom en kasse Montanas vs en kasse random cans en kylig kväll på fyllan är ju som två helt olika saker! Om man får till en snygg piece med random burkar så är den mycket mer värd än en likvärdig gjord med montana, oftast så syns skillnaden dock och det är enligt mig något med rc pieces som ser äkta, kämpigt och allmänt tok ut! Så om någon vet någon sida så tipsa gärna! Mvh!
Citera
2016-07-13, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Tjenare! Någon som vet om det finns någon sida som man kan köpa random cans på? Hl har ju bara vit och grå i sitt lager atm!

Tycker att random cans kan vara riktigt nice faktiskt, man får mixade färger, märken som man inte provat ibland, de finns till ett bra pris och sist men inte minst, de gör det till mer utav en utmaning! Man får pilla med caps, se vilka som passar på vilka, ta caps ifrån andra aerosoler! Det känns mer OS och pyssel aktigt! Liksom en kasse Montanas vs en kasse random cans en kylig kväll på fyllan är ju som två helt olika saker! Om man får till en snygg piece med random burkar så är den mycket mer värd än en likvärdig gjord med montana, oftast så syns skillnaden dock och det är enligt mig något med rc pieces som ser äkta, kämpigt och allmänt tok ut! Så om någon vet någon sida så tipsa gärna! Mvh!

I strävan efter att få vara äkta... Du vet väl att äkta writers rackar allt dom målar med va? Skämt åsido så kan jag inte komma på något annat ställe med random cans. Men det är väl en utmaning om något, bara måla med grått och vitt?
Citera
2016-07-20, 01:23
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen
I strävan efter att få vara äkta... Du vet väl att äkta writers rackar allt dom målar med va? Skämt åsido så kan jag inte komma på något annat ställe med random cans. Men det är väl en utmaning om något, bara måla med grått och vitt?
Aa throwies! Nej men klart man kan köra så om det kommer olika nyanser iaf! Får se om man kan muta någon pundare kanske då
Citera
2016-07-20, 13:46
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Aa throwies! Nej men klart man kan köra så om det kommer olika nyanser iaf! Får se om man kan muta någon pundare kanske då
Har läst om er. Medelklasskids som betalar dropouts för att begå brott i syfte att tillgodose sitt ekonomiska intresse. Förvisso win-win men ganska taffligt beteende! dock bra med floss om man snor kläder.

OnT: var köper jag det absolut billigaste märkeskannorna? Funkar gott med "random cans" så länge det är samma märke.
Citera
2016-07-20, 16:16
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Har läst om er. Medelklasskids som betalar dropouts för att begå brott i syfte att tillgodose sitt ekonomiska intresse. Förvisso win-win men ganska taffligt beteende! dock bra med floss om man snor kläder.

OnT: var köper jag det absolut billigaste märkeskannorna? Funkar gott med "random cans" så länge det är samma märke.

Mannen, bara för att jag inte vill fucka upp det jag byggt genom att ta risken att åka dit för snatteri så betyder det inte att jag är medelklass! Men det vore kanske att ta i att säga underklass! Inget djävla wt... Och definitivt att säga att man vore överklass.

Asså, så djävla synd att henxs fuckade upp!
skapa mer har bästa priset på vissa Montana cans, iaf inrikes!

Sedan så finns det amerikanska shoppar och andra europeiska som har schyssta priser... Det viktiga är egentligen fraktkostnaden, är den tvär hög så kan man ju dividera det priset per can och se hur djävla ovärt det blir!
Graffcity har frakt dealar likt henxs hade!
Tycker att graffbutiker har för dåligt med wholesale deals! Rip henxs
Citera
2016-07-20, 17:13
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Mannen, bara för att jag inte vill fucka upp det jag byggt genom att ta risken att åka dit för snatteri så betyder det inte att jag är medelklass! Men det vore kanske att ta i att säga underklass! Inget djävla wt... Och definitivt att säga att man vore överklass.
Gissar då att det var ironi du skrev det där om, då det är väldigt medelklass att betala andra för att begå eko.brottsliga tjänster.
33:-/en kanna white var inte billigare än highlights, hittar dessutom bättre burkar för 33:- - däremot 29:-/nån randomkanna var ok, fast hur dunder dessa är vet jag ej.
Citera
2016-07-20, 17:23
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Gissar då att det var ironi du skrev det där om, då det är väldigt medelklass att betala andra för att begå eko.brottsliga tjänster.
33:-/en kanna white var inte billigare än highlights, hittar dessutom bättre burkar för 33:- - däremot 29:-/nån randomkanna var ok, fast hur dunder dessa är vet jag ej.
Men det är ju som att säga att det är väldigt medelklass att kräng Häggen föra att låta andra göra springjobbet med småbags eller? Ot och ointressant vilken klass man tillhör oavsett så vi kan ta det PM om du vill?

Jag skrev att det fanns billigare Montana cans på skapamer. Inte att just alla Montana cans är det... Tror faktiskt att någon can var dyrare än hl tom! Men såg att ett par kannor var billigare iaf.

De där spanska burkarna de har vet jag inte heller kvallen på, har inte möjlighet att köpa nu heller.
Någon som provat dem?
Citera
2016-07-20, 22:16
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Men det är ju som att säga att det är väldigt medelklass att kräng Häggen föra att låta andra göra springjobbet med småbags eller? Ot och ointressant vilken klass man tillhör oavsett så vi kan ta det PM om du vill?
Den liknelsen är mer lorrekt ifall du tar in ett parti kannor och skickar iväg delar för 5kr mer, det är inte (lika) medelklassigt. Dessutom relativt solidariskt.
Citat:
Jag skrev att det fanns billigare Montana cans på skapamer. Inte att just alla Montana cans är det... Tror faktiskt att någon can var dyrare än hl tom! Men såg att ett par kannor var billigare iaf.

De där spanska burkarna de har vet jag inte heller kvallen på, har inte möjlighet att köpa nu heller.
Någon som provat dem?
Vilka spanska, vart då?

Alla på skapamer punkt nu var dyrare förutom white, som var jämnlik i prissättningen.
Citera
2016-07-22, 00:49
Medlem
dublundarjus avatar
Citat:

En piece gjord på rackfärg ger alltid dubbla hiphop poäng, kom ihåg de kids.
Citera
2016-07-22, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dublundarju
En piece gjord på rackfärg ger alltid dubbla hiphop poäng, kom ihåg de kids.
graff är ju otroligt hiphop än idag så din poäng är ju väldigt genomtänkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in