2016-07-18, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Skulle gissa att Martin inte fyllde någon funktion längre i Jockes strävan efter att klättra på karriärstegen.
Så han bara utnyttjade honom för han var snäll?
Citera
2016-07-19, 00:03
Medlem
RamanaMaharshis avatar
Är det sant att Jockiboi ljuger om sin ålder? Han påstår sig vara född 87 men vissa menar att han egentligen är född 85. Skulle du kunna intyga hans ålder, Widerstedt?
Citera
2016-07-19, 00:46
Medlem
RamanaMaharshis avatar
Jag tycker även Jockiboi verkar väldigt feminim. Undrar om han inte är homosexuell? Han beter sig fan som en tjej. Han kan börja lipa över ingenting t.ex. Om inte homo så är han väl åtminstone bi. Varför ens gifta sig med Jonna? Skulle inte bli förvånad om han dumpade henne och skaffade en pojkvän istället. Nån som håller med mig?
Citera
2016-07-19, 14:58
Medlem
ApanBapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamanaMaharshi
Jag tycker även Jockiboi verkar väldigt feminim. Undrar om han inte är homosexuell? Han beter sig fan som en tjej. Han kan börja lipa över ingenting t.ex. Om inte homo så är han väl åtminstone bi. Varför ens gifta sig med Jonna? Skulle inte bli förvånad om han dumpade henne och skaffade en pojkvän istället. Nån som håller med mig?

Skulle precis in här och fråga detsamma. Får definitivt gayvibbar när man ser honom. Bara en tidsfråga innan han kommer ut, om du frågar mig.
Citera
2016-07-19, 15:57
Medlem
Citat:
Är det sant att Jockiboi ljuger om sin ålder? Han påstår sig vara född 87 men vissa menar att han egentligen är född 85. Skulle du kunna intyga hans ålder, Widerstedt?

Hört talas om ratsit?
Citera
2016-07-19, 16:34
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

(Skrivet 2013-11-02, då hon var 19.)

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article17769702.ab

Kallade henne hora, polisanmälan och nu ett par... Låter riktigt romantiskt.
Citera
2016-07-19, 18:16
Medlem
RamanaMaharshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9948741
Hört talas om ratsit?

Jag sökte Joakim Berg men fick för många träffar och tydligen måste man logga in för att se dem och det orkar jag ej.
Senast redigerad av RamanaMaharshi 2016-07-19 kl. 18:32.
Citera
2016-07-19, 18:29
Medlem
RamanaMaharshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanBapan
Skulle precis in här och fråga detsamma. Får definitivt gayvibbar när man ser honom. Bara en tidsfråga innan han kommer ut, om du frågar mig.

Det känns oxå som att han bara blir mer och mer gay. Innan var han inte så himla gay, vad jag vet. Följt hans kanal sen 20k subs och i början kändes han mer straight och cool. Men nu är det grov gay-varning. Han är inte alls cool längre. Lipar lika lätt som Jonna. Undrar vad det beror på? Kanske har Jonnas feminimitet på nåt sätt smittat över?
Citera
2016-07-19, 18:36
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Det känns oxå som att han bara blir mer och mer gay. Innan var han inte så himla gay, vad jag vet. Följt hans kanal sen 20k subs och i början kändes han mer straight och cool. Men nu är det grov gay-varning. Han är inte alls cool längre. Lipar lika lätt som Jonna. Undrar vad det beror på? Kanske har Jonnas feminimitet på nåt sätt smittat över?

Kan inte minnas att jag sett Jonna gråta i en video, så han gråter mer än henne. Vilken man som lipar mer än sin flickvän
Citera
2016-07-21, 04:26
Medlem
ApanBapans avatar
Citat:

Kan tänka mig att han nu, i och med förhållandet till Jonna, för första gången i sitt liv stannat upp lite och slappnat av, till skillnad från när han var yngre och bara festade/tryckte in den på ren automatik. Lipar, ja. Men det jag reagerar mest på är hur hans hela kroppspråk och sätt att prata har ändrats till det mycket "mjukare" på ett väldigt gay sätt. Jag ger det max ett år innan han kommer ut.
Citera
2016-07-21, 19:09
Medlem
Jeppeboypros avatar
Citat:

Enligt ratsit är han född 85.
Citera
2016-07-22, 02:14
Medlem
HighwayDelights avatar
Förstår inte vad som är som gör att de blir så poppis, p12:afasonerna verkar vara på tapeten igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in