• 3
  • 4
2012-08-12, 14:10
Medlem
TheBurdens avatar
Hon kan vara lite som en kvinnlig Tomas Di Leva ibland. Nn lt har hon gjort som r helt okej, men r ingen favorit.
Citera
2012-08-12, 14:24
Medlem
sarutahikos avatar
En bra melodi dr varje gng Laleh ppnar munnen.
Citera
2012-08-12, 19:07
Medlem
WhaleCores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNViSiBiLiTY
ful jvla iranie som r hg p sitt eget ego tror jag.
Hon r vl marockan?
Edit: Haha oj, tnkte p euphoria-tjejen.
Citera
2012-08-12, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleCore
Hon r vl marockan?
Edit: Haha oj, tnkte p euphoria-tjejen.

Hon r vl berb?
Citera
2012-08-13, 17:38
Medlem
iNViSiBiLiTYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prinde
Hans musik kanske sticker ut(?), men inte hans livespelningar. Han upptrder som vilken annan DJ som helst och konserterna r likadana som alla andra inom genren.

Har aldrig varit p ngon av hans konserter men det r intrycket jag ftt av det ytterst lilla jag sett av honom.

som vilken annan dj som helst sger du? prova jmfra honom med deadmau5 om du kan
Citera
2012-08-14, 00:39
Medlem
Citat:

Nu har jag inte srskilt stor koll p deras konserter, men av det jag sett s str vl Skrillex och kr samma trkiga upptrdande som de flesta andra DJs?

Om deadmau5s upptrdanden sticker ut vet jag inget om, sger inte att det bara r Lalehs upptrdanden som sticker ut. Klart att det finns fler artister i andra genres som ocks gr det..
Senast redigerad av prinde 2012-08-14 kl. 00:43.
Citera
2012-08-16, 03:20
Medlem
Citat:

Jmfr inte Skrillex och Deadmau5 i DJ-samanhang, Deadmau5 trycker play och lter ljusshowen gra resten. Det har han sjlv sagt, top 5 DJ i vrlden 2010 eller 2011 - han tyckte det var kul d han aldrig rrt ett dj-mixerbord.

Var p Deadmau5 p Peace and love, det var grymt sklart, men det beror inte p att han var sjuk p att mixa och var en med publiken. Det berodde p att man hrde hans underbara egenproducerade musik + ljusshow, det behver inte DJ'as om man har nog bra ltar att spela.

Var senare p Skrillex i Stockholm, det var ocks grymt, men inte p samma grunder.
Citera
2012-08-16, 15:56
Bannlyst
Citat:

Hur hamnade detta i Laleh-trden?
Citera
2016-07-18, 17:08
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drlinkp
Hon var ju p en mindre turn tidigare i sommar dr hon skmde ut sig totalt. Hon r vl helt enkelt ingen bra live-artist. Att sjunga en vldigt invad lt med koreografi och sedan vara klar klarar hon vl av, men inte mer n s...
Hon kan ju inte ens det, titta p de hr bjurklubbframfrandena....

mkt av cp-laleh dr, speciallt i frsta. Mimimimi blublbull bubububu Vad r det fr fel?
https://www.youtube.com/watch?v=6jBu1clu9BI
Andra bara hon och piano, hr r mest hennes vanliga problem med konstiga betoningar och sjukt tempo p hur hon uttalar od osv https://www.youtube.com/watch?v=lslfsLqpn2Y

Finns vrre dr hon har sina cpryck.

Fattar inte hur hon kan va s hyllad d hon bara gjort en bra lt. Dvs Stars Align https://www.youtube.com/watch?v=udX7luUKk90

Kan det ha med hennes etniska bakgrund att hon blir s framlyft
?
Citera
2016-07-18, 17:16
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keih
Ptja, jag tror inte "flummet" behvs fr hennes image. Hon var lugn och sansad nr hon deltog i S mycket bttre, dr blev ju svenska folket nstan frlskade i henne. Tycker att blygheten r en vldig fin del av hennes image, det fr henne att framst som dmjuk. I S mycket bttre var hon till en brjan vldigt blyg och man sg inte mycket av henne, fr att sedan vara mer och mer framt, vilket jag och mnga andra lskade.
Hon fullstndigt slaktade ju ngeln i Rummet med sitt konstiga klummand och knepiga ljud och uttal. Fattar itne hur folk kan appldera henne efter att hon hllt p och cpat i ett liveframtrdande.

Dessutom var det ju hennes Breivik lt som gjorde henne riktigt knd. Hon tjnade mkt blodspengar p some die Young.
Citera
2016-07-18, 22:28
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attributt
Du tnker nog p Loreen som vann melodifestivalen. Laleh r ngot HELT annat och underbar.
Ja Laleh r verkligen ngot helt annat, Loreen kan ju verkligen sjunga.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in