2016-07-11, 15:12
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnb
Att du kör testo e only som första kur gjorde jag också, det är bra. Men jag hade inte rekommenderat att blanda en extremt snabb ester (Acetat) tillsammans med ditt testo för stickfrekvensen kommer bli ojämn.

Gällande Deca så vill jag bara säga att du ska planera deca för en långkur då Nandrolone som är estern som Decan är kopplad till är mycket långtidsverkande. Hade jag kört om en deca kur hade det blivit 3mån+.

Tack för ett snabbt svar. Då vet jag var jag ska sikta in mig på efter avslutad testo-kur. 3 mån uppehåll sen kör jag på nytt. Älskar denna tråd, folk är så trevliga och kunniga. Mvh SP
Citera
2016-07-12, 18:25
Medlem
JFalkens avatar
Slänger in en gröning för SCS och nolvan!
Snabbt svar och ett professionellt bemötande.
Citera
2016-07-13, 14:17
Medlem
Langar en stor gröning till www.mshop.biz, rejält snabb leverans, fick grejerna efter två dagar. Beställde Tren Ace, Test P och DNP. Har tagit första injekten med tren ace och test P, väldigt behaglig olja att injicera, ingen som helst pip efter 200 g av varje. I övrig var paketet bra paketerat och vialerna och ampulerna kom i inplastade kartonger, väldigt proffsigt.
Citera
2016-07-13, 16:14
Medlem
Till er som beställt från Deffkungen, hur lång tid tog det innan ni fick det ni beställt? Börjar tycka att det har tagit lite väl lång tid, vet inte riktigt vad man ska tro......
Citera
2016-07-14, 12:30
Medlem
en gröning till m-shop. Mycket trevliga och hjälpsamma samt bra paketerat.
Citera
2016-07-14, 16:55
Medlem
Slänger in en fet gröning till mshop grym service, gjorde beställning sent på tisdag och fick paketet idag) proffsigt inpackat och grejerna ser riktigt fina ut
Citera
2016-07-14, 22:10
Medlem
cnbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JFalken
Slänger in en gröning för SCS och nolvan!
Snabbt svar och ett professionellt bemötande.

Vilket märke på nolvan köpte du från scs?
Citera
2016-07-15, 08:23
Medlem
Fenjal888s avatar
Någon som har erfarenhet av "Läkarhuset"? De säljer flera olika typer av steroider i 1ml ampuller från Genesis. Inga inlägg i deras från på HB på några veckor så svårt att få en överblick.
Citera
2016-07-15, 20:55
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Någon som vet vart man kan få tag på Klomid, snabbt och enkelt för en vettig peng? Några rekommendationer skulle uppskattas. Mvh..
Citera
2016-07-15, 21:00
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Jag vill också tillägga att mshop-biz har en otrolig trevlig och serviceinriktad personal, som med deras expertis besvarar frågor som rör sig runt kurer och preps.

Väldigt kunniga och jag fick ett bra upplägg av dem via countermail. Mitt nästa köp blir garanterat hos dem. Mvh ..
Citera
2016-07-18, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fox123
Till er som beställt från Deffkungen, hur lång tid tog det innan ni fick det ni beställt? Börjar tycka att det har tagit lite väl lång tid, vet inte riktigt vad man ska tro......

Gått 2 veckor nu och inte kommit. Antingen så har det försvunnit på posten eller så har man blivit blåst, vet inte vad som är mest troligt.
Senast redigerad av fox123 2016-07-18 kl. 16:50.
Citera
2016-07-18, 20:38
Medlem
DJdarknesss avatar
Nån som har koll på vart man kan köpa insulin till vettigt pris?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in