2016-07-17, 14:13
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Käre Zaedrews, du läste inte min ironi i det förslaget?

Gratis avsugningar har du redan, de ges av kvinnor/ män som finner egen sexuell njutning i detta.
Måste du betala för det så är det ganska garanterat inte någon sexuell njutning/ intresse som ligger bakom.

Så frågan är då ska vi verkligen satsa på samhällen där vissa grupper av utsatta utan andra alternativ ska motas in i att sälja sex?
För sorry men det är ytterligt få, alldeles för få för att fylla upp efterfrågan efter köpsex som säljer sex pga sexuella motiv eller för att de gillar det.

Är bara typer som Nycticorax som ens kan inbilla sig att 17-åriga rumänska flickor som säljer sex på gatan i Malmö…gillar det.
Hur mycket byteshandel tror du det blir totalt om man bara kan byta lika mot lika?
När du går till affären och köper din inköpslista, så vill inte hon i kassan ha samma saker tillbaka. Hon är intresserad av pengar.
Även andra är intresserade av pengar och kan tänka sig att göra de mest märkliga saker för rätt belopp.
Citera
2016-07-17, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Hur mycket byteshandel tror du det blir totalt om man bara kan byta lika mot lika?
När du går till affären och köper din inköpslista, så vill inte hon i kassan ha samma saker tillbaka. Hon är intresserad av pengar.
Även andra är intresserade av pengar och kan tänka sig att göra de mest märkliga saker för rätt belopp.

jepp och vi har massor av saker som vi inte anser är säljbara eftersom de bygger på genuina känslor ex. kärlek, äkta vänskap, människoliv etc etc.
Jag tycker sex borde ingå i denna kategori, jag tycker inte man ens ska betrakta sex med en motpart som inte är sexuellt intresserad som…sex. Utan att du onanerar i någon annans hand, mun, kön.
Alternativt du våldtar någon.

Frågar du Sveriges befolkning hur många som kan tänka sig jobba som prostituerad på gatorna i Malmö under de villkor som numera rumänska flickor gör, så får du ytterligt få jakande svar.

eller vill du suga av vem som helst för 500 spänn? och bli sedd på/ behandlad som skit dagligen?
Citera
2016-07-17, 14:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammarkungen
Fler kvinnor kan tänka sig sälja sex än ställa upp på porr. Tror porrindustrin är mer skadlig för både tjejerna och konsumenterna än vad vanlig prostitution är.

Jo det är ganska bara en sak i porr. BDSM eller normalt då kvinnor går ner på knäna jämnt och ständigt. Det i sig skapar väl då detta klimat som råder. Varenda kvinna är ute efter sex och gillar det och vill helst av allt ha en kuk...
Citera
2016-07-17, 14:58
Medlem
Citat:
jepp och vi har massor av saker som vi inte anser är säljbara eftersom de bygger på genuina känslor ex. kärlek, äkta vänskap, människoliv etc etc.
Jag tycker sex borde ingå i denna kategori, jag tycker inte man ens ska betrakta sex med en motpart som inte är sexuellt intresserad som…sex. Utan att du onanerar i någon annans hand, mun, kön.

Frågar du Sveriges befolkning hur många som kan tänka sig jobba som prostituerad på gatorna i Malmö under de villkor som numera rumänska flickor gör, så får du ytterligt få jakande svar.

eller vill du suga av vem som helst för 500 spänn? och bli sedd på/ behandlad som skit dagligen?
Kärlekshoror är ju flesta av er svenne-horor. Det kan du läsa i forskningsrapporter som säger att när en man blir arbetslös ökar risken för skilsmässa. Också att kvinnor i 90% av fallen gifter sig uppåt i kapital/status. Så om nu ni svenne-horor, horar ut er "kärlek" för pengar, varför ska ni förbjuda vissa att hora ut sex?
Senast redigerad av Dolesn 2016-07-17 kl. 15:10.
Citera
2016-07-17, 15:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Käre Zaedrews, du läste inte min ironi i det förslaget?

Gratis avsugningar har du redan, de ges av kvinnor/ män som finner egen sexuell njutning i detta.
Måste du betala för det så är det ganska garanterat inte någon sexuell njutning/ intresse som ligger bakom.

Så frågan är då ska vi verkligen satsa på samhällen där vissa grupper av utsatta utan andra alternativ ska motas in i att sälja sex?
För sorry men det är ytterligt få, alldeles för få för att fylla upp efterfrågan efter köpsex som säljer sex pga sexuella motiv eller för att de gillar det.

Är bara typer som Nycticorax som ens kan inbilla sig att 17-åriga rumänska flickor som säljer sex på gatan i Malmö…gillar det.

Varför skulle 17 åriga tjejer inte gilla sex? Menar du att om 17 åriga killar sålde sex till kvinnor då skulle de inte gilla det?
Citera
2016-07-17, 15:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Varför skulle kvinnor inte vara intresserade av sex för att de säljer sex? Det är tvärtom om man säljer sex då är man intresserad av det också.

2) Menar du att kockar inte är intresserade av mat men tvingas att göra det för pengarna?

3) Kan män tänka sig att sätta på average kvinnor för 500 kronor?

4) Om en kvinna betalar en man för sex är det samma sak som att runka (ja jag tänker säga runka) med en dildo? Nej just det.
Citera
2016-07-17, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Kärlekshoror är ju flesta av er svenne-horor. Det kan du läsa i forskningsrapporter som säger att när en man blir arbetslös ökar risken för skilsmässa. Också att kvinnor i 90% av fallen gifter sig uppåt i kapital/status. Så om nu ni svenne-horor, horar ut er "kärlek" för pengar, varför ska ni förbjuda vissa att hora ut sex?
Just svenska kvinnor tillhör dom som är minst beroende av en man för sin försörjning.
Gifta sig "uppåt" är säkert också mest av allt ett icke-svenskt fenomen.
Men statistik på det tillåts väl inte heller.

Men jag skulle komma till att det inte primärt är mannens arbetslöshet som är skälet.
Manlighet är för en svensk att försörja sig själv, ja, nu har integrationen tunnat ut det men i min generation är det definitivt så.

Därför faller potensen för svenska män som blir arbetslösa, det är förklaringen jag fått av svenska kvinnor som skiljt sig i de lägena.
För icke-svenska kvinnor ser det säkert annorlunda ut.
Men det finns det säkert inte siffror på heller.
Citera
2016-07-17, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det är ganska bara en sak i porr. BDSM eller normalt då kvinnor går ner på knäna jämnt och ständigt. Det i sig skapar väl då detta klimat som råder. Varenda kvinna är ute efter sex och gillar det och vill helst av allt ha en kuk...

Att vilja ha sex är inte samma som att vilja bli filmad under sex och få det publicerat på internet. Därför fler människor är bekväma med vanlig prostitution än med porr.
Citera
2016-07-17, 16:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Just svenska kvinnor tillhör dom som är minst beroende av en man för sin försörjning.
Gifta sig "uppåt" är säkert också mest av allt ett icke-svenskt fenomen.
Men statistik på det tillåts väl inte heller.

Men jag skulle komma till att det inte primärt är mannens arbetslöshet som är skälet.
Manlighet är för en svensk att försörja sig själv, ja, nu har integrationen tunnat ut det men i min generation är det definitivt så.

Därför faller potensen för svenska män som blir arbetslösa, det är förklaringen jag fått av svenska kvinnor som skiljt sig i de lägena.
För icke-svenska kvinnor ser det säkert annorlunda ut.
Men det finns det säkert inte siffror på heller.

Svenska kvinnor tillhör liksom de mest priviligerade kvinnorna någonsin. Svenska kvinnor tjänar idag tom mer svenska män så vad nu svenska kvinnor tycker om en sak ska man nog ta med en bägare av salt. Klart är att nu kvinnor i andra länder då inte har något emot alls att sälja sex eller göra porr heller för den delen. De känner sig inte underlägsna för det utan mer de får pengar för att göra en sak de gillar.
Citera
2016-07-17, 16:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammarkungen
Att vilja ha sex är inte samma som att vilja bli filmad under sex och få det publicerat på internet. Därför fler människor är bekväma med vanlig prostitution än med porr.

Men tanke på hur mycket sk POW porr det är så är det väl lite oklart. Ser man nu på porr så verkar det handla mycket om att le åt kameran... Kameran blir mer viktigare att tillfredsställa än nu den verkliga personen framför dig.
Citera
2016-07-17, 16:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Vad kvinnor aldrig inser är att det är ett jävla jobb att vara man och ha sex. De mesta vi män tänker på är liksom håll ut! Tänk på mormor och tråkiga saker. En kvinna kan liksom komma en massa gånger under sex. De behöver inte oroa sig om något. För män är det mer tvärtom det blir ett jävla projekt först nu det svåra att hålla sig och sedan då få kvinnan ifråga att komma åtminstone en gång. Det är en helt annan värld än vad kvinnor opererar under så utifrån det såklart vissa män då tar och köper sex istället där nu det inte finns dessa måsten.
Citera
2016-07-17, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

A) Svenska kvinnor tillhör liksom de mest priviligerade kvinnorna någonsin.

B) Svenska kvinnor tjänar idag tom mer svenska män så vad nu svenska kvinnor tycker om en sak ska man nog ta med en bägare av salt.

C) Klart är att nu kvinnor i andra länder då inte har något emot alls att sälja sex eller göra porr heller för den delen. De känner sig inte underlägsna för det utan mer de får pengar för att göra en sak de gillar.
A) Vi var kanske de mest priviligierade men tack vare invandringen, integrationen, är vi det inte längre.

B) Som svensk kvinna tycker jag det är under Sveriges värdighet, det var bland annat det som definierade att Sverige var en välfärdsstat, att tillåta prostitution i Sverige.

Däremot bedömer jag ondskan av invandring och mångkultur som oerhört mycket större.

C) På den bordell jag besökte var självbedrägeriet bland männen enormt, ungefär som bilden du beskriver.
Mitt intryck var det motsatta, eller som en kompis uttryckt sina erfarenheter av prostitution,
--Dom svarta slavarna hade i alla fall sin familj.

Jag upplevde att en stor del av männens nöje var själva förnedringen av kvinnorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in