Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Det var liksom du som kom med förslag om gratis horor från första början. Jag höll med. Hur nu detta ska lösas rent praktiskt blir väl något ytterligare då att diskutera. För svenska män?! Jag tror helt ärligt att nu det då det blir mest invandrare som suger av invandrare. Svenska män kommer nog fortsatt ha det mer enkelt att nu hitta en svensk kvinna som gör detta inom deras egna väggar. Lika barn leker bäst typ.
Käre Zaedrews, du läste inte min ironi i det förslaget?
Gratis avsugningar har du redan, de ges av kvinnor/ män som finner egen sexuell njutning i detta.
Måste du betala för det så är det ganska garanterat inte någon sexuell njutning/ intresse som ligger bakom.
Så frågan är då ska vi verkligen satsa på samhällen där vissa grupper av utsatta utan andra alternativ ska motas in i att sälja sex?
För sorry men det är ytterligt få, alldeles för få för att fylla upp efterfrågan efter köpsex som säljer sex pga sexuella motiv eller för att de gillar det.
Är bara typer som Nycticorax som ens kan inbilla sig att 17-åriga rumänska flickor som säljer sex på gatan i Malmö…gillar det.