2016-07-13, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
För det första så är kvinnors vanligaste sexfantasi just våldtäkt.
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Nej.
Citat:
Lite svårt att förneka, du har det säkert också även om du inte är ärlig med det.
ulvvfs förhållningssätt är kanske det tydligaste exemplet på det avgrundsdjup som skapats mellan svenska kvinnor och män tack vare mångkulturen.

ulvvfs förhållningssätt är definitivt inte svenskt.

Många på det här forumet klagar på att så många kvinnor dom har sex med är skadat gods.
Självklart blir det så, för det är dom, dom kan få en sexuell situation med.

Dom som inte är skadat gods vill inte riskera att bli det, så dom går inte in i nya sexuella relationer.
Risken att råka ut för nån djävel som får för sig att dra en i håret är för stor.

Istället läser man en god bok i sällskap av en godispåse, vilket alla kan vara överens om är av ondo för folkhälsan.

P.S. Jag kommer inte vidare bemöta ulvvf och jag hoppas att jag inte tidigare har citerat vederbörande.
Citera
2016-07-13, 13:11
Medlem
Citat:
Självklart.

Självklart är också att det är här Reinfeldt vill att alla kvinnor, i synnerhet svenska kvinnor, ska hamna.

Självklart kör Reinfeldt samma hallicktaktik som hallickar i allmänhet
--Kom, kom, jag ska ge dig ett bra jobb.

Såg Kinberg-Batra tala på scenen från Almedalen häromdan.
Jag kände att hon var rädd.

Rädd.
Jag har aldrig känt att hon varit rädd förut.
De få gånger jag sett henne tala har jag ibland känt att hon var oroad.
Oroad för att hennes lägenhet inte ska stiga i pris, nåt sånt.

Sen såg jag nånstans att Reinfeldt fortfarande är hennes mentor och hennes rädsla blir självklar.

Det hon talade om var att våldtäktsmän utan svenskt medborgarskap kan komma att utvisas.
Vilket är helt emot Reinfeldts linje, han behöver dom för att accelerera inbrytningen, nedbrytningen, av svenska kvinnor.

Hon har insett att hon, kanske den kvinna som har mest makt i Sverige, också kommer att tilldelas detta enkla jobb.
Med en narr till man har hon inget som helst skydd.

Men lilla vän, prostitution är ju något som kvinnor vill hålla på med. Har du missat alla söta flickor som vill sälja sex för högstbjudande eller?

Om det inte vore för såna som du och jag som förtrycker dessa så skulle det vara en vanlig syn.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-07-13 kl. 13:14.
Citera
2016-07-13, 21:07
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Självklart.

Självklart är också att det är här Reinfeldt vill att alla kvinnor, i synnerhet svenska kvinnor, ska hamna.

Självklart kör Reinfeldt samma hallicktaktik som hallickar i allmänhet
--Kom, kom, jag ska ge dig ett bra jobb.

Såg Kinberg-Batra tala på scenen från Almedalen häromdan.
Jag kände att hon var rädd.

Rädd.
Jag har aldrig känt att hon varit rädd förut.
De få gånger jag sett henne tala har jag ibland känt att hon var oroad.
Oroad för att hennes lägenhet inte ska stiga i pris, nåt sånt.

Sen såg jag nånstans att Reinfeldt fortfarande är hennes mentor och hennes rädsla blir självklar.

Det hon talade om var att våldtäktsmän utan svenskt medborgarskap kan komma att utvisas.
Vilket är helt emot Reinfeldts linje, han behöver dom för att accelerera inbrytningen, nedbrytningen, av svenska kvinnor.

Hon har insett att hon, kanske den kvinna som har mest makt i Sverige, också kommer att tilldelas detta enkla jobb.
Med en narr till man har hon inget som helst skydd.
Visst får man lite extra tankar över hennes ängslighet?
Jag tror inte hon vill ha sin plats egentligen.
Jag tror att hon helst hade försvunnit in i marken på något vis. Hon har haft flera chanser att fälla regeringen, speciellt efter KD fällde DÖ, men hon backar varje gång hon behöver kliva fram och säga, så här gör vi.
Citera
2016-07-13, 22:07
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
ulvvfs förhållningssätt är kanske det tydligaste exemplet på det avgrundsdjup som skapats mellan svenska kvinnor och män tack vare mångkulturen.

ulvvfs förhållningssätt är definitivt inte svenskt.

Många på det här forumet klagar på att så många kvinnor dom har sex med är skadat gods.
Självklart blir det så, för det är dom, dom kan få en sexuell situation med.

Dom som inte är skadat gods vill inte riskera att bli det, så dom går inte in i nya sexuella relationer.
Risken att råka ut för nån djävel som får för sig att dra en i håret är för stor.

Istället läser man en god bok i sällskap av en godispåse, vilket alla kan vara överens om är av ondo för folkhälsan.

P.S. Jag kommer inte vidare bemöta ulvvf och jag hoppas att jag inte tidigare har citerat vederbörande.

Jag är svensk och förstår väldigt lite av vad du precis skrev, mer att du har något emot mej av någon anledning, du vill inte utveckla något och kommer inte svara, men du ville ändå säga att jag är världens avskum. Om det är den nivån du håller, så ok.
Citera
2016-07-14, 09:27
Medlem
Citat:
Jag är svensk och förstår väldigt lite av vad du precis skrev, mer att du har något emot mej av någon anledning, du vill inte utveckla något och kommer inte svara, men du ville ändå säga att jag är världens avskum. Om det är den nivån du håller, så ok.

Du är en svensk med vedervärdig och genomrutten syn på kvinnor, som skulle jag våga säga vida övergår hur ex. saudiarabien behandlar sina kvinnor.
Du sitter dagligen på detta forum och öser ur dig rent kvinnohat.
Och du är förvånad att kvinnor på detta forum spyr på dig?
Citera
2016-07-14, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
ju lägre pris desto fler äckelpäckel måste de göra det med också.

Ska vi vara sådana så är det trots allt få kunder som gör att priserna pressas. Rätt säker på att det i Sverige inte är priserna som är anledningen till att väldigt få får för sig att köpa en hora. Men klart, kanske några uteliggare/alkolister får för sig att köpa lite närhet och värme om priserna blir tillräckligt låga, vad vet jag.
Citera
2016-07-17, 10:17
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Ja så kan det ju vara.
Risken för sjukdomar sjunker rejält och omöjligt att bli pappa mot sin vilja.
Men i de här fallen nu då måste ju avsugning ligga på 100 kr. Högst 250 kr....
Kan inte tänka mig att det priset ligger på samma pris som förut.

Poängen är väl att man nu kan få ett proffsigt blowjob för en rimligare peng. Vet inte vad det kan vara värt, men åtminstone 4-siffrigt. Proffsigt innebär att den som utför tjänsten vet vad hon gör och tycker om det.

Avsugningar kan vara gudomligt sköna, om utfört rätt. Klart att det skulle sälja mer om prisnivån kunde nås av en större kundgrupp.
Citera
2016-07-17, 12:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Men tanke på hur man sabbat demografin är det väl bra detta. Att nu både utbudet och priset på en hora sjunker. Tror faktiskt att man inom ganska kort tid kommer ta bort detta med förbud om att köpa sex. En kille som nu inte kan få sex då liksom det finns allt för många snubbar för varje tjej måste ju få en chans att kunna bli sexuellt säkerställd för att nu inte riskera att bli en av de som nu tar sig friheter genom våldtäkter och annan skit. Så detta kommer säkert bli en stor svensk framtidsindustri.
Citera
2016-07-17, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men tanke på hur man sabbat demografin är det väl bra detta. Att nu både utbudet och priset på en hora sjunker. Tror faktiskt att man inom ganska kort tid kommer ta bort detta med förbud om att köpa sex. En kille som nu inte kan få sex då liksom det finns allt för många snubbar för varje tjej måste ju få en chans att kunna bli sexuellt säkerställd för att nu inte riskera att bli en av de som nu tar sig friheter genom våldtäkter och annan skit. Så detta kommer säkert bli en stor svensk framtidsindustri.

Ska vi inte införa gratis horor?
Jag menar så alla män kan gå nånstans och få sig det där gratisskjutet som de förtjänar?
Citera
2016-07-17, 12:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Ska vi inte införa gratis horor?
Jag menar så alla män kan gå nånstans och få sig det där gratisskjutet som de förtjänar?

Intressant tanke. Jo möjligen att vi är på väg åt det hållet. För att nu får detta problem med tafsande bland ensamkommande unga män skulle det nog vara en bra lösning med statligt subventionerade horor att börja med för att sedan utöka detta till hela samhället. Då att man inför timpenning och att det ska vara schyssta arbetsvillkor givetvis.
Citera
2016-07-17, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Intressant tanke. Jo möjligen att vi är på väg åt det hållet. För att nu får detta problem med tafsande bland ensamkommande unga män skulle det nog vara en bra lösning med statligt subventionerade horor att börja med för att sedan utöka detta till hela samhället. Då att man inför timpenning och att det ska vara schyssta arbetsvillkor givetvis.
Och vilka ska jobba med att suga av Nycticorax ex?
Du?
Citera
2016-07-17, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vet du många människor är beredda göra precis ALLT, t.o.m offra sina liv, för olika saker, sina barn ex. Och många, MÅNGA människor i världen är i sådana utsatta positioner att de också tvingas göra ALLT. Kvinnor är i majoritet bland världens absolut fattigaste. Kvinnor är också i absolut majoritet bland dem som lever under starkt förtryck. De lever oftast under både köns-, klass-, etniskt- och religiöst förtryck OCH just kvinnor är oftast de som har huvudansvaret för barn.
Är pga detta vi överhuvudtaget har prostitution, inget annat.

Men det gör det fortsatt inte rätt att utnyttja detta faktum för egna intressen.
Staaaackars kvinnor i Sverige på grund av kvinnorna i Bangladesh.

Självfallet ska transaktion mellan två självständiga människor inte kunna avbrytas av någon annan baserat på några fiktiva knarkidéer. Vill de knulla för pengar så har alla full rätt att göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in