Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-07-14, 20:57
Bannlyst
Jag vet inte om den här länkats tidigare. Trump som Darth Vader. https://www.youtube.com/watch?v=KU_Jdts5rL0
2016-07-14, 21:00
Bannlyst
Pfff. Som jag sa för 3 månader sedan, måste Trump välj den VP som hjälper honom att vinna valet

Trumps VP (om det blir vald för segers skull) kommer att få lika mycket inflytande som Palin, om McCaine vunnit valet. Eller tror någon, att McCaine valde Palin av någon annan anledning, typ som Vice President? Däremot var Palin ett jävligt dåligt val. Vet inte så mycket om Pence, men det känns som lika smart val som Palin

Men bättre än äckliga tjockisen Gingrich, ushhh.

Hoppas fortfarande på Flynn
Senast redigerad av Lille.Stockholm 2016-07-14 kl. 21:02.
2016-07-14, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Senaste:

Kelly O'Donnell ‏@KellyO 17 min

What a day. Sources tell me "no decision has been made" on @realDonaldTrump VP.
Klart, att "decision has been made". Däremot vet kanske bara Trumps barn, vem han valde
2016-07-14, 21:02
Medlem
E.Merckxs avatar
WaPo hoppas fortfarande:

Matea Gold @mateagold

NEW: Pence pick as Trump's running mate would not bring Koch network off the sidelines http://wpo.st/k8hl1
2016-07-14, 21:03
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menved
Visst, jag håller med. Men VP-posten är bara en i den nya administrationen, och den är bara viktig om Trump blir mördad.
Det är processen och Trumps karaktär mer än VP-posten i sig det här handlar om. Trump begår otrumpska gärningar av oförklarliga skäl. Han visar att han inte kontrollerar sin kampanj. Sånt är det betydelsefulla här.
Citat:
Jag vet vad du menar. Du menar att all makt finns hos Kushner och Adelson. Vi vet inte det ännu.
Fast väljer han Pence så vet vi det ju lite mer än vad vi visste innan, eller hur? Det är ett dåligt tecken, oavsett.
2016-07-14, 21:03
Medlem
Citat:
Senaste:

Kelly O'Donnell ‏@KellyO 17 min

What a day. Sources tell me "no decision has been made" on @realDonaldTrump VP.

Pence måste väl lämna in ansökan om han vill bli omvald i Indiana idag?

Tror det blir Pence men kan vara ett sett för Trump att testa folks reaktion med Pence som VP.

Kanske blir Jeb Bush som står i Trumptower i morgon.
2016-07-14, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Pfff. Som jag sa för 3 månader sedan, måste Trump välj den VP som hjälper honom att vinna valet

Trumps VP (om det blir vald för segers skull) kommer att få lika mycket inflytande som Palin, om McCaine vunnit valet. Eller tror någon, att McCaine valde Palin av någon annan anledning, typ som Vice President? Däremot var Palin ett jävligt dåligt val. Vet inte så mycket om Pence, men det känns som lika smart val som Palin

Men bättre än äckliga tjockisen Gingrich, ushhh.

Hoppas fortfarande på Flynn

Ja, Flynn hoppas jag också på. Han kan bidra på flera olika sätt, och skulle reta gallfeber på GOP Jag förstår inte riktigt vad de övriga har att komma med egentligen, förutom att kanske blidka GOP en smula.

Vilken boss Trump skulle vara om han imorgon kliver ut och säger att han valt Flynn.
2016-07-14, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det är processen och Trumps karaktär mer än VP-posten i sig det här handlar om. Trump begår otrumpska gärningar av oförklarliga skäl. Han visar att han inte kontrollerar sin kampanj. Sånt är det betydelsefulla här.
Fast väljer han Pence så vet vi det ju lite mer än vad vi visste innan, eller hur? Det är ett dåligt tecken, oavsett.
Jag tycker, att Trump vill ha en lugn och sansad VP. Typ som Ben Carson, men inte så seg och dum i huvudet
2016-07-14, 21:09
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
UPDATE: Two senior Trump campaign officials tell @PhilipRucker and me that Trump has NOT yet called Pence or other VP prospects
Citat:
What we know: aides to Pence and other VP hopefuls thought Trump would call earlier today, make things clear. But Trump holding off for now.
Citat:
Inside Pence camp, there is a sense that he's still likely the pick b/c of recent mtgs, support from Manafort, other signals. But Trump family is torn and they don't really know Pence. Open to him, like him but not all sold. Don Jr., friends say, is for Newt.
https://twitter.com/costareports/with_replies
2016-07-14, 21:10
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
seeeg321 skrev

Pence måste väl lämna in ansökan om han vill bli omvald i Indiana idag?

Tror det blir Pence men kan vara ett sett för Trump att testa folks reaktion med Pence som VP.

Kanske blir Jeb Bush som står i Trumptower i morgon.

I morgon.

En Bush till?

George W Bush dancing during Dallas memorial service

https://www.youtube.com/watch?v=E2-k67rH-PQ

2016-07-14, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Ja, Flynn hoppas jag också på. Han kan bidra på flera olika sätt, och skulle reta gallfeber på GOP Jag förstår inte riktigt vad de övriga har att komma med egentligen, förutom att kanske blidka GOP en smula.

Vilken boss Trump skulle vara om han imorgon kliver ut och säger att han valt Flynn.
Ja, vore kul. Å andra sidan förstår jag, att en "militär" VP vore lite egendomligt
2016-07-14, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
https://twitter.com/costareports/with_replies
Alltså — ingen vet!

Det vore faktiskt ganska Trumpiskt, om ingen VP-annons skulle äga rum imorgon. Då skulle alla tro, att det blir Gingrich (pga Pence's deadline) för att sedan på själva RNC välja någon annan

Som sagt, handlar ganska mycket av, vad Trump gör, om att hålla "nyhetsmomentum"

Citat:
George W Bush dancing during Dallas memorial service
https://www.youtube.com/watch?v=E2-k67rH-PQ
Är de fulla?

Trump bör göra en ads om etablissemangets förfall
Senast redigerad av Lille.Stockholm 2016-07-14 kl. 21:16.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in