2016-07-14, 13:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backfire1
Gissar på detta:
Snuskgubbar och några förvirrande ungdomar som under täckmanteln "vikingarealism" kommit undan med att smygtafsa och förverkliga bdsm fantasier på unga tjejer under många år tills dom stöter på denna kvinna.

Kvinnan har säkert sagt nej men blir under akten konfunderad och osäker på sin reaktion när alla i omgivningen ger intrycket av att det bara är roligt. Efteråt vid diskussion med kamrat inser hon hur sjukt det är, att hon sa nej osv, eldar upp sig och överdriver sina högljudda protester i polisrapporten.

Snuskhumrarna vet vad dem håller på med och försöker muta offret genom att betala tillbaka inträdet, spelar nu oförstående till att någon kan uppleva det som kränkande.

Jo lite så. Det mest märkliga är väl att de nu kunnat hålla på med detta i 11 år med då upp till 8 per marknad varje sommar och det är först nu då som någon verkligen klagat. Kul bortförklaring att det nu ska handla både om mån som kvinnor som blir infångade men det finns en enda film med en snubbe som blivit träl utan det är enbart yngre kvinnor.
Citera
2016-07-14, 14:13
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo lite så. Det mest märkliga är väl att de nu kunnat hålla på med detta i 11 år med då upp till 8 per marknad varje sommar och det är först nu då som någon verkligen klagat. Kul bortförklaring att det nu ska handla både om mån som kvinnor som blir infångade men det finns en enda film med en snubbe som blivit träl utan det är enbart yngre kvinnor.

Vadå? Dom säger ju helt öppet att dom bara fångar in unga, snygga tjejer.
Citera
2016-07-14, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backfire1
Gissar på detta:
Snuskgubbar och några förvirrande ungdomar som under täckmanteln "vikingarealism" kommit undan med att smygtafsa och förverkliga bdsm fantasier på unga tjejer under många år tills dom stöter på denna kvinna.

Kvinnan har säkert sagt nej men blir under akten konfunderad och osäker på sin reaktion när alla i omgivningen ger intrycket av att det bara är roligt. Efteråt vid diskussion med kamrat inser hon hur sjukt det är, att hon sa nej osv, eldar upp sig och överdriver sina högljudda protester i polisrapporten.

Snuskhumrarna vet vad dem håller på med och försöker muta offret genom att betala tillbaka inträdet, spelar nu oförstående till att någon kan uppleva det som kränkande.

Låter mycket rimligt.
Citera
2016-07-14, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFotsvett
Tror ju självklart inte att du är omdömeslös när du väljer dina citat,

Citat:
Teatergruppen menar i sin tur att de uppgifter som framkommer i kvinnans polisanmälan är en efterhandskonstruktion.
så jag hjälpte dig lite med att ta med citatet i sin helhet. Blir lite annorlunda då.

Detta samtidigt som det säger att skrika nej nej och att man inte vill är en del av att vara slav.

Och jag antar då att de alltid sedan elva år tillbaka har talat om för kvinnan att om du vill avbryta så ropa JORDGUBBE!! för när du ropar nej så ska det vara för att det ska visa på den tillfångatagnas situation.

För jag utgår från att dessa fina lite äldre männen verkligen inte vill utsätta någon för något de inte gillar. De har säkert visat gott omdöme och värnat om de kvinnor det gjort detta med.

Och låtit henne i avskildhet läsa igenom vad som ska göras och säga att vinka till oss här borta när du är klar om du vill vara med och gör du inte det så fattar vi att du bestämt dig för att detta inte är något för dig.

Så har det ju mest troligt gått till.
Citera
2016-07-14, 14:24
Medlem
vigillarfittas avatar
Jag stör mig enormt på den där högröda snubben (Holger Braumann) som är mest aktiv i detta. Grrr

https://www.facebook.com/holger.braumann?fref=ts

Citat:
SLAVE FOR SALE!!!
SLAVE FOR SALE!!!
SLAVE FOR SALE!!!
SLAVE FOR SALE!!!

KÄFTEN FÖR FAN!!!
Citera
2016-07-14, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Läs tråden där står det att de säger att de väljer kvinnor som de kan smyga på och kasta nät på för de är inte så uppmärksamma.

Att de sen säger att de alltid frågar klart och tydligt först också visar ju på att något är fel ihopskruvat.

Och så säger det är det någon som tagit illa upp så beklagar de det men de säger man ska stanna hemma också om man blir kränkt av exempelvis det här.
Citera
2016-07-14, 14:33
Medlem
KaptenFotsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Detta samtidigt som det säger att skrika nej nej och att man inte vill är en del av att vara slav.

Och jag antar då att de alltid sedan elva år tillbaka har talat om för kvinnan att om du vill avbryta så ropa JORDGUBBE!! för när du ropar nej så ska det vara för att det ska visa på den tillfångatagnas situation.

För jag utgår från att dessa fina lite äldre männen verkligen inte vill utsätta någon för något de inte gillar. De har säkert visat gott omdöme och värnat om de kvinnor det gjort detta med.

Och låtit henne i avskildhet läsa igenom vad som ska göras och säga att vinka till oss här borta när du är klar om du vill vara med och gör du inte det så fattar vi att du bestämt dig för att detta inte är något för dig.

Så har det ju mest troligt gått till.

Jag tror du missuppfattade lite. Som jag har försökt argumentera för de senaste sidorna så ställer jag mig starkt kritisk till teatergruppens förförande.

Jag påpekade bara att haralltidundrats citat var missvisande eftersom han inte ansåg att hela citatet bör stå med.

haralltidundrats citat:

Citat:
"uppgifter som framkommer i kvinnans polisanmälan är en efterhandskonstruktion."

Det korrekta citatet:

Citat:
"Teatergruppen menar i sin tur att de uppgifter som framkommer i kvinnans polisanmälan är en efterhandskonstruktion."

Det blir plötsligt två väldigt olika meningar.
Citera
2016-07-14, 14:36
Medlem
vigillarfittas avatar
Sävliga journalister från Sydsvenskan har i över 10 år stått och tittat på dessa "slavauktioner" och applåderat. Först nu börjar man dreva.
Citera
2016-07-14, 14:37
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Argumenten är att det är på lek och kvinnorna är med på det och gillar det men ropar nej och de får väl säga ifrån om de inte vill. Så farligt är det ju inte.

Och går man på museum så får man väl räkna med sånt här.

Roligast nu vore ju om en grupp muslimska män demonstrerade mot dessa "vikingars" kvinnosyn!

Självklart sa hon nej, men det betyder tydligen allt som oftast ja i mannens värld.
Citera
2016-07-14, 14:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Vadå? Dom säger ju helt öppet att dom bara fångar in unga, snygga tjejer.

Teaterdirektören sa i en intervju att de fångar in män och kvinnor. Att de är upp till den man eller kvinna nu att säga nej och att de respekterar detta. Hur nu det ligger till med den saken är väl lite si och sådär med utifrån att åtminstone alla videoinspelningarna visar yngre kvinnor.

Förmodligen är det också detta som då gett uppmärksamhet för inte finns det många andra videos från dessa marknader.
Citera
2016-07-14, 14:41
Medlem
vigillarfittas avatar
Dom har till och med egen flagga. En varg som jagar ett lamm. Det symboliserar deras verksamhet skriver dom på Facebook
Driftiga killar. Glöm ej heller att det finns kvinnor med i deras grupp. Vad är dom? Misogyna?
Citera
2016-07-14, 14:48
Medlem
Stones avatar
Det finns videos av varje skandal utom just denna. Typiskt att inte kunna bilda sig en uppfattning. Det måste finnas någon som filmat(?).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in