Citat:
Ursprungligen postat av
Evets
Om man ska göra något sådant här så ska man ju se till att den man ska göra något mer får en textbeskrivning på vad det handlar om och att man fysiskt flyttar sig från hennes närhet medan hon läser igenom och funderar över om hon vill vara med på det.
Det är att få en rimlig chans att besluta om man vill ledas i hundkoppel och sen stå 10 minuter en kvart där de ropar ut hur bra slav man är och att alla besöker står och tittar på en där man står bakbunden och med hundkoppel.
Men det som beskrivs angående den polisanmälan som är gjord så blev hon totalt överrumplad och att den person hon hade ansvar för blev skärrad.
Om kvinnan gav sitt tillstånd till att föras bort i en kvart från någon som hon i sitt arbeta hade ansvar för så bör hon inte arbeta med människor.
Sen att det är tydligt att de här männen gör det för sin egen sexuella njutning är en annan sak. Att i grupp vara kåta över en och samma kvinna och ta på henne hundkoppel om hon nu har sagt att hon vill ha hundkoppel och ledas runt. Visserligen är det minst sagt lite konstigt men om folk gillar detta i den omfattning de gör så finns det ett behov. De säger sig ha gjort detta mot 500 kvinnor i alla fall.
Ja, helt rätt. Vill dom spela BDSM-rollspel med fantasi-vikingatema så lär det finnas villiga brudar som gärna tillbringar några sköna sommarveckor med dessa killar. Ut på första bästa BDSM-datingsajt!
Och visst görs detta i nån form av sexuell njutning. Det är därför bortförklaringarna blir så patetiska.
Intressant att kvinnor på flera av filmerna är köpare. Nån kvinna är med på två filmer och kommer fram och klämmer och känner på tjejen
Rätt konstigt att dom klarat sig undan med detta i 10 år och "sålt" 500 tjejer. Det har nog att göra med vilken kontext dom gör detta i.
Hade jag och min fru besökt en vikingamarknad och sett detta hade vi nog bara skrattat och tänkt uppgjort spex, möhippa etc etc. Jag hade givetvis fått stånd. Men det får jag ofta, så det är inget konstigt i sig.