Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Fler dumma frågor från mig
Jag tittade på bilden med de misstänka som publicerats tidigare. Under porträttet på Per-Olov Höfflinger står att han medger ansvar för "
medhjälp till förberedelse till misshandel". Då är frågan, var planen att mörda henne eller skulle de "bara" spöa skiten ur henne så att hon skulle ge fan i att kräva tillbaka pengar av gänget? Men det hela gick över styr och de hade ihjäl henne istället?
Oavsett, jag misstänker att Madeleine inte bara frågat "snälla, kan jag få tillbaka mina pengar ni lånat?" utan hon har på ett mer bestämt vis hotat dem med kronofogden eller polisanmälan (helt fel väg att gå juridiskt, men det vet nog inte se små liven) om hon inte får pengarna tillbaka.
https://minfil.org/LeJ3nabcb9/lkhggkhj.png
Kan meddela, jag fick ett meddelande på messenger, den 5 juli, av vad jag vet en person som brukar hänga på samma på samma lokala pub, som dessa muppar.
"Ja nu är hon mördad"
Jag misstänker att hon satt stopp för vidare lån. Börjat kräva tillbaka skulder.
Men de korkade idioterna kunde inte ta nej, de ville ha mer pengar, och de ville inte betala tillbaka något heller.
Läste att DM tagit emot 5000kr. För att hålla tyst. Så de har nog länsat hennes konto, därför de ville göra sig av med Madde...