2016-07-13, 15:23
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Hur fick du in våldtäkter här?
Ett tecken på utvecklingsstörning är att man tror att skådespel är på riktigt.

Här är lite citat från dig i tråden:

Citat:
”Så jävla sött när tjejer inte säger nej utan fnittrandes låter sig säljas som slavinnor. Pinsamt ju för dom små liven. Även fast allt är på skoj.
Jag vågar sätta mitt huvud på att kukarna INTE är slaka på de där teatergruppsmedlemmarna när dom fångar en brud.
När jag var ung och hade en egen liten blondin i 20-årsåldern i släptåg hade jag viljat att detta skulle hända. Fan va kul det hade varit.”

Citat:
”Nu missade jag en jävligt läcker blondin som låg i deras album på facebook från 2015. Nån som hann spara??”

Citat:
” Dessa människor är lika perversa som jag vad gäller slavinnefantasier."
Illa att kvinnorna får behålla kläderna. Givetvis bör dom säljas helnakna.”

Känns inte alls våldtäktsaktigt i en tråd om anmälning för ofredande där gm:s sålt unga tjejer som slavar i påtvingad "teaterföreställning" och kommenterat deras former.
Senast redigerad av Cryotecher 2016-07-13 kl. 15:27.
Citera
2016-07-13, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Önskar att man fått se hela händelseförloppet!
Låter överdrivet att anmäla... men såklart man bör inte bli tvingad om man inte vill.
Låter väl mest sannolikt att männen släpper de som säger nej tydligt, men att vissa inte vågar säga emot riktigt...
svårt att tycka och tänka allt för mycket om detta, men i dagens samhälle så låter det troligt med någon lättkränkt feminist.

Jag själv är blyg och hade nog känt mig lite obekväm och nervös, men hade förmodligen inte haft något emot det.
Om jag hade sagt nej så hade det varit på låtsas... Åh neej, jag skall bli trääl!... och hoppats på att bli köpt av någon fin man. Enda som låter obehagligt är om ingen vill "köpa en" eller att man säljs för 5 kronor.
Finns det fler marknader där sådant här försiggår?

ja det riktigt obehagliga vore om tex 2 fulla sopgubbar köpte en för 5 kronor eller mindre bara för att utnyttja en sexuellt. Och värst vore om tjejen blev kat av det hela och börja skrika till sopgubbarna att de skall knulla henne som den 5 kronors träl som hon är.

jag tror att den perversa teatergruppen inspiretas av detta https://www.youtube.com/watch?v=ohbAkKhYqzE
Citera
2016-07-13, 15:28
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher

Känns inte alls våldtäktsaktigt i en tråd om anmälning för ofredande där gm:s sålt unga tjejer som slavar i påtvingad "teaterföreställning" och kommenterat deras former.

våldtäktsaktigt? haha
Underbart uttryck. Du verkar lite idiotaktig som inte kan skilja mellan skådespel och verklighet.
Ingen blev såld. OK?
Citera
2016-07-13, 15:31
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
våldtäktsaktigt? haha
Underbart uttryck. Du verkar lite idiotaktig som inte kan skilja mellan skådespel och verklighet.
Ingen blev såld. OK?

Varför tog du bort det jag citerade:

Citat:
”Så jävla sött när tjejer inte säger nej utan fnittrandes låter sig säljas som slavinnor. Pinsamt ju för dom små liven. Även fast allt är på skoj.
Jag vågar sätta mitt huvud på att kukarna INTE är slaka på de där teatergruppsmedlemmarna när dom fångar en brud.
När jag var ung och hade en egen liten blondin i 20-årsåldern i släptåg hade jag viljat att detta skulle hända. Fan va kul det hade varit.”

Citat:
”Nu missade jag en jävligt läcker blondin som låg i deras album på facebook från 2015. Nån som hann spara??”

Citat:
” Dessa människor är lika perversa som jag vad gäller slavinnefantasier."
Illa att kvinnorna får behålla kläderna. Givetvis bör dom säljas helnakna.”

Här är det igen. Hursomhelst, nog med Offtopic. Tillbaka till ämnet, ignorerar vidare inlägg från dig.
Citera
2016-07-13, 15:32
Medlem
Citat:
våldtäktsaktigt? haha
Ingen blev såld. OK?

Men om man inte fuckin vill vara med i något jävla skådespel?
Citera
2016-07-13, 15:34
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dousa
Med andra ord de hade själva märkt att allt inte var muntert och glatt och försökte köpa kvinnornas tystnad. Förövrigt bör man beklaga när man råkar störa människor av misstag, inte bli rosenrasande.

Håller med!
Hela den där texten osar av att dom vet att dom gjort fel men vill gå på offensiven.
Användet man även ord som "någon feminist crap" när man bemöter en anklagelse så sjunker man rätt rejält i mina ögon.

Förmodligen så har dessa gossar helt enkelt gått för djupt in i sin roll och bara kört på, oavsett vad offret har tyckt om det.
Det är ju inte direkt unikt att liknande lekar ofta tas lite för långt.
Citera
2016-07-13, 15:36
Medlem
Citat:
Låter överdrivet att anmäla... men såklart man bör inte bli tvingad om man inte vill.
Låter väl mest sannolikt att männen släpper de som säger nej tydligt, men att vissa inte vågar säga emot riktigt...
svårt att tycka och tänka allt för mycket om detta, men i dagens samhälle så låter det troligt med någon lättkränkt feminist.

Jag själv är blyg och hade nog känt mig lite obekväm och nervös, men hade förmodligen inte haft något emot det.
Om jag hade sagt nej så hade det varit på låtsas... Åh neej, jag skall bli trääl!... och hoppats på att bli köpt av någon fin man. Enda som låter obehagligt är om ingen vill "köpa en" eller att man säljs för 5 kronor.
oja kolla bara runt- du kan turista hela sommaren som vikinga-groupie- blyg el låtsas blyg- huvudsaken att du får en kick- du blir kanske inte såld, är du för menlös du kanske bara skänks -?som diskare .Resta och återkom. Kanske blir du upptäckt om du deltar i vikingarnas slavmarknad.
Citera
2016-07-13, 15:47
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Här en från Norge med hela med nät och allt.
https://www.youtube.com/watch?v=GGRrJfNVYNc

Just denna marknad Gudvangen Viking Market 2016 drar igång den 19 juli så om nu inte hela den nordiska trälmarknaden nu tvingas ändra sig så kommer säkert de norska vikingarna köra detta spektakel som brukligt. Verkar vara en återkommande grej så nu inte bara för denna marknad.
https://www.youtube.com/results?search_query=Gudvangen+Viking+Market
Citera
2016-07-13, 15:51
Bannlyst
Sjukt att det finns folk som försvarar detta och blandar in invandrarvåldtäkter i det hela. Kan det vara så att ni som inte förstår att en kvinna i tjänst inte vill bli bortförd mot sin vilja för att leka någon white trash vikingalek själva behöver personliga assistenter? Rätt Aspigt att resonera som ni gör.
Citera
2016-07-13, 16:04
Medlem
karlsoons avatar
Varför kan inte idioter som henne förstå att det är teater och ingen menad kränkning. Sjuk människa
Citera
2016-07-13, 16:08
Medlem
Afrosvensks avatar
Haha, kom just att tänka på min lite instabila kompis. Skitsnygg tjej på 30, 176 cm, kört muy thai i fem år, slår hårt som fan och har stora aggressionsproblem. Förra pojkvännen fick knäckt näsa och armfraktur, gjorde aldrig anmälan de här killarna kan ju råka gå på fel tjej....eller för den delen en tjej med en kille/bror/far som inte uppskattar skämtet.
Citera
2016-07-13, 16:19
Medlem
Svinigt beteende att fånga någon mot dennes vilja. Oavsett vem det må gälla och sedan förnedra den samma som uppenbart inte gillar behandlingen. För att utöva något sådant här måste de ju vara ytterst lyhörda och kanske kolla så det är ok innan. Eller har de slut på egna statister. Dåligt beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in