2016-07-13, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Hur ska den nordiska slavinnebranschen kunna återhämta sig efter denna attack från feministrörelsen?
Stormen i vattenglaset. Dock någon broder som tände till och fick vibbar och fantasin flödat,här.
Men uppläget är rätt och riktigt, slavhandeln pågick, vikingarna och vi hade så klart
haft mycket roligare om man nätfiskat upp en riktigt råskinns- kalle, som spottat och fräst,så det kan ha sett ut eller varför inte en fylltratt som slav. Mjödet flödade och fyllona fanns.Nästa sommar satsa på fånga några prakt-exemlar av män.
Citera
2016-07-13, 14:18
Medlem
vigillarfittas avatar
Kan nån förklara hur det funkar med pengar och så.
Vart går pengarna som besökarna "köper" den stackars flickan för?
Citera
2016-07-13, 14:21
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrosvensk
Måste bara älska Flashback där folk länkar videos och bilder - bara för att upphovsmännen ska ta ner dom så att vi nytillkomna i tråden inte ska ha en aning om vad det handlar om!

Hade ju inte varit fel om någon sparat ner någon video eller bild. :whoco:

Jo det brukar bli så. De flesta har nu inte en tanke på att spara och sedan helt plötsligt är det privat och stängt... Samma visa alltid men det innebär väl dock att det nu finns en hel del som då faktiskt också sparar.
Citera
2016-07-13, 14:23
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malchick
Citerat från en som enligt uppgift var där:

Case closed.

Vadå case closed? Kolla på YouTube på liknande videos. Ganska svårt att säga nej i sådan situation.
Citera
2016-07-13, 14:24
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det brukar bli så. De flesta har nu inte en tanke på att spara och sedan helt plötsligt är det privat och stängt... Samma visa alltid men det innebär väl dock att det nu finns en hel del som då faktiskt också sparar.

Enjoy : http://www.alvintube.net/video?q=L%C3%B6ddek%C3%B6pinge-Viking-Market-2015-Slave-Trading-Catch-2015

Dock ej från Foteviken, men samma grupp.
Samt en jävla massa popups.

Så jävla sött när tjejer inte säger nej utan fnittrandes låter sig säljas som slavinnor. Pinsamt ju för dom små liven. Även fast allt är på skoj.
Jag vågar sätta mitt huvud på att kukarna INTE är slaka på de där teatergruppsmedlemmarna när dom fångar en brud.
När jag var ung och hade en egen liten blondin i 20-årsåldern i släptåg hade jag viljat att detta skulle hända. Fan va kul det hade varit.
Senast redigerad av vigillarfitta 2016-07-13 kl. 14:28.
Citera
2016-07-13, 14:25
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Varför ska man gå och anmäla allt idag..?

Jävligt sunkigt att en teatergrupp bara tar unga tjejer som "slavar". Allt anmäler man inte. Men kränkning likt detta ska givetvis anmälas.

Riktigt fegt av teatergruppen också att ta ner alla videos från YouTube. Detta visar ju bara att dom har något att dölja.
Senast redigerad av Cryotecher 2016-07-13 kl. 14:27.
Citera
2016-07-13, 14:25
Medlem
Malchicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Vadå case closed? Kolla på YouTube på liknande videos. Ganska svårt att säga nej i sådan situation.

Svårt? Inte alls.
Citera
2016-07-13, 14:28
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Svårt? Inte alls.

Nej det är klart, du besitter väl inte intelligensen att förstå att det kan vara svårt att säga nej i sådan situation, speciellt som tjej tror jag. Klassisk situation där många väljer att skratta bort det, trots att dom känner stort obehag.

Mupp!
Citera
2016-07-13, 14:33
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Svårt? Inte alls.

Men när allt på deras facebook-sida handlar om hur snygga tjejerna är och när dom uppmanar tjejer som är unga, snygga och välformade att komma till deras tält för värdering då är det rätt självklart att dom misstänkliggörs i Sverige anno 2016.
Jag älskar detta, men förstår om det väcker anstöt.
Citera
2016-07-13, 14:33
Medlem
Chevrons avatar
Citat:
Citerat från en som enligt uppgift var där:

Case closed.

Det fetmarkerade => var det inte det YouTube-klippet som länkades i tråden? Det var ju från 2016 men är dessvärre satt till privat nu. Det var emellertid titulerat "First catch" precis som de andra klippen som ligger uppe, så kanske fel kvinna om de bjudit upp flera på spektaklet under dagens gång?

e: jo, det fanns visst "third catch" och liknande också, så antagligen annan kvinna. Hon såg däremot också motvillig ut.

On a side note...
Fy tusan vad jag hatar när teater-/cirkusgrupper ska interagera med publiken. Den ilskan väcktes inom mig redan som barn när skolan skulle bjuda in några teaterfjantar som började gå mellan bänkraderna under den anskrämliga föreställningen.
Senast redigerad av Chevron 2016-07-13 kl. 14:38.
Citera
2016-07-13, 14:35
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Enjoy : http://www.alvintube.net/video?q=L%C3%B6ddek%C3%B6pinge-Viking-Market-2015-Slave-Trading-Catch-2015

Dock ej från Foteviken, men samma grupp.
Samt en jävla massa popups.

Så jävla sött när tjejer inte säger nej utan fnittrandes låter sig säljas som slavinnor. Pinsamt ju för dom små liven. Även fast allt är på skoj.
Jag vågar sätta mitt huvud på att kukarna INTE är slaka på de där teatergruppsmedlemmarna när dom fångar en brud.
När jag var ung och hade en egen liten blondin i 20-årsåldern i släptåg hade jag viljat att detta skulle hända. Fan va kul det hade varit.

Helt sjukt ju. Grymt förnedrade. Man märker ju att tjejen i första videon absolut inte vill. Hon säger ju t.om det. Svaret blir - Jo jo jo och så sätter dom på ett "hundhalsband" direkt.
Fyfan.

Du är förövrigt ett riktigt vider, håll käften. Ingen vill veta din perversa fantasier, förövrigt fel tråd att ta det i.
Citera
2016-07-13, 14:39
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Helt sjukt ju. Grymt förnedrade. Man märker ju att tjejen i första videon absolut inte vill. Hon säger ju t.om det. Svaret blir - Jo jo jo och så sätter dom på ett "hundhalsband" direkt.
Fyfan.

Du är förövrigt ett riktigt vider, håll käften. Ingen vill veta din perversa fantasier, förövrigt fel tråd att ta det i.

Det som saknas är att du rider in på en ståtlig vit häst och räddar den unga kvinnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in