Citat:
Att du över huvud taget tar upp det så kallade Cavendish experimentet igen visar bara hur lite du har att komma med. Cavendish experiment är ingenting annat än efterhandskonstruerad trams. Det har jag bevisat väldigt tydligt längre bak i tråden. Du har nu också nedlåtit dig till att ljuga. Ingen nånsin har upprepat Cavendish experiment. Upprepat är egentligen fel ord eftersom det påstådda experimentet har aldrig ägt rum.
Idiotiskt babbel från din sida. Du har inte bevisat ett skvatt. Istället har Canvendish experiment upprepats och bekräftats om och om igen. Inget experiment har motbevisat tyngdkraften. Du som är ett sånt snille kanske kan utforma ett experiment istället för att munbajsa här.
Citat:
Därför att vi kan observera och mäta vad gravitation gör. Den är observerad och bevisad experimentellt. Gravitation är en egenskap som massa har precis som laddade partiklar utövar en kraft på andra laddade partiklar via den elektromagnetiska kraften. Den kraften är också observerad och bevisad experimentellt. Och liksom gravitation så är det en kraft som vi känner av precis hela tiden.
Citat:
Det är du som är tönten här med din spydiga attityd och dina ignoranta påståenden. Mina böcker är från 1976 respektive 1979 med en "nyutgåva" från 1991. Långt innan wikipedia. Men trots det, och allt som står om Boyle och Joule mm i mina böcker, så finns det fortfarande inget som stödjer något av dina påståenden om gaser. Allt du har att komma med är fabler och fantasier.