Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Bedriv din propaganda någon annanstans..
Inom Islam får en kvinna kalla på fler vittnen än vad män får göra.. Det är inte din kultur där en kvinna kan sätta dit vem som helst och hur som helst..
Kvinnor heh.. Kör dina manöver du..
Vänta nu lite hörruru.. propaganda är när det saknas verklighetsbaserad erfarenhet. Nu är mitthopp en evangelist, låt gå för det, kanske därför din atuomatiske fiende, skitsamma.
men propaganda? HUR?
jag kan verifiera mitthopps uttryck i det han skrev som du besvarade, med att vara osant, när det ju ligger ett korn av sanning i det, till en blygsam början..
så länge du tror att din lögnhärva, kan fortsätta i resterande delen av detta århundrandet, kommer ju ingen fred att kunna ksipas lille vän.
mitthopp må vara naiv.. men han är inte purung, mitthopp sa att han är 50 och som sådan, har han viss vägsträcka att referer till. du har hittills visat dig var bara 15 år, så ur menar du att mitt hopps ord mot ditt, bevisar att han kommer med propagandaq men du är sanningens budbärare, hur?
mannöveer, jag tycker mig se att du kände dig träffad. mannöver.. ja det finns bestyrkande dokument, din koran är ju den urkund som alla inklusive icke-araber icke-teheranier och icke-kurder och icke-muslimer , allihopa numera kan läsa, minst lika klockrent atutentiskt, som arabtalare, som talar och förstår så bra, att de behöver haditer.. att översätta och därmed, filtrera..
dvs, int ens en arab eller irakier eller afrikan el nordafrikan eller mellanösternbo, klarar av att förstå koran, utan tio ton.. översättningsmaterial, bravo
deet var skönt att det släppte!
att du snart kan komma att också få det att lägga sig i magen på dig.